Gmina Lubawka ogłasza przetarg
- Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 516 321 619, , fax. 75 741 12 62
- Data zamieszczenia: 2020-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
Pl. Wolności 1
58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
tel. 516 321 619, , fax. 75 741 12 62
REGON: 23082133900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn.: „Łączy nas Bóbr” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z opracowaniem i realizacją kampanii promocyjnej projektu pn.: „Łączy nas Bóbr” polegającej na promocji powstającej oferty turystyczno – rekreacyjnej – zgodnie ze specyfikacją określoną w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 poszczególne części: Część I zamówienia – Działania promocyjne Część II zamówienia – Materiały reklamowe Część III zamówienia – Organizacja eventu Część IV zamówienia – Mapy turystyczne i przewodniki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: a. dla Części I zamówienia: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); b. dla Części II zamówienia: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); c. dla Części III zamówienia: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); d. dla Części III zamówienia: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); Wniesiona najpóźniej do dnia 28 stycznia 2020 r. do godziny 10:00. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I zamówienia – Działania promocyjne Część II zamówienia – Materiały reklamowe Część III zamówienia – Organizacja eventu Część IV zamówienia – Mapy turystyczne i przewodniki Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kampania informacyjno-promocyjna o szerokim zasięgu promująca efekty realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020
Dodano: 2020-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn.: „Łączy nas Bóbr”
Dodano: 2020-06-25 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn.: „Łączy nas Bóbr”
Dodano: 2020-05-05 - „Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w ramach projektu pn.: „Łączy nas Bóbr”
Dodano: 2020-02-06 - Opracowanie koncepcji kreatywnej i realizacja kampanii informacyjnej - antysmogowej związanej z obowiązującymi „uchwałami antysmogowymi” Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 30 listopada 2017 roku w sprawie wprowadzenia w województwie dolnośląskim ograniczeń i zakazów w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw
Dodano: 2019-10-10 - Uzupełnienie zadań w ramach kompleksowej realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej pn. Kampania edukacyjno-informacyjna z zakresu ochrony bioróżnorodności oraz ochrony jakości powietrza we Wrocławiu i 10 gminach Dolnego Śląska
Dodano: 2019-09-03 - Zorganizowanie Kampanii >>Rowerowy maj 2019<< zachęcającej do używania rowerów wśród uczniów wrocławskich szkól podstawowych oraz wychowanków wrocławskich przedszkoli.
Dodano: 2019-03-26 - Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii promocyjnej w Internecie i w mediach społecznościowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja wybranych gmin Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego w kraju i za granicą jako obszaru atrakcyjnego pod względem gospodarczym i inwestycyjnym
Dodano: 2018-09-27 - Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii promocyjnej w Internecie i w mediach społecznościowych w ramach realizacji projektu pn. Akademicki Wrocław
Dodano: 2018-09-18 - Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno – edukacyjnej pn. Kampania edukacyjno- informacyjna z zakresu ochrony bioróżnorodności oraz ochrony jakości powietrza we Wrocławiu i 10 gminach Dolnego Śląska
Dodano: 2018-08-14