Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno – edukacyjnej pn. Kampania edukacyjno- informacyjna z zakresu ochrony bioróżnorodności oraz ochrony jakości powietrza we Wrocławiu i 10 gminach Dolnego Śląska

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno – edukacyjnej pn. Kampania edukacyjno- informacyjna z zakresu ochrony bioróżnorodności oraz ochrony jakości powietrza we Wrocławiu i 10 gminach Dolnego Śląska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej pn. Kampania edukacyjno-informacyjna z zakresu ochrony bioróżnorodności oraz ochrony jakości powietrza we Wrocławiu i 10 gminach Dolnego Śląska. Kampania realizowana będzie w trzech etapach: Etap I: przygotowanie koncepcji i opracowanie graficzne materiałów, pierwsza emisja i działania promocyjne – wrzesień – listopad 2018 r. (jesień 2018) Etap II: realizacja – druga emisja i działania promocyjne - luty – kwiecień 2019 r. (wiosna 2019 r.) Etap III: trzecia emisja i działania promocyjne – wrzesień – listopad 2019 r. (jesień 2019 r.) Kampania musi być zgodna z uzyskanym przez Gminę Wrocław dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020,Priorytet 4. Środowisko i zasoby, Działanie 4.4 Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych, Poddziałanie 4.4.1 Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych – konkursy horyzontalne na podstawie umowy z dnia 24.04.2018 r. nr RPDS.04.04.01-02-0024/17 oraz Raportem z badań zrealizowanych w ramach projektu „Kampania edukacyjno-informacyjna z zakresu ochrony bioróżnorodności oraz ochrony jakości powietrza we Wrocławiu i 10 gminach Dolnego Śląska”. Poprzez kompleksową realizację kampanii Zamawiający rozumie, zrealizowanie przez Wykonawcę: 1.Stworzenie koncepcji kampanii, jej realizacja/obsługa. 2.Zaprojektowanie logotypu kampanii wraz z identyfikacją wizualną. 3.Opracowanie projektu graficznego materiałów informacyjnych m.in. plakatu, zakładek do książek, billboardu, materiałów montowanych na/wpojazdach komunikacji miejskiej, materiałów do social media, prasy (co najmniej 8 emisji w prasie o zasięgu co najwyżej regionalnym – Dolny Śląsk) oraz w zależności od przeznaczenia – wydruk, ekspozycja, montaż, emisja. 4.Stworzenie hasła promującego kampanię. 5.Opracowanie koncepcji i przygotowanie spotów animowanych oraz ich emisja w mediach (co najmniej 160 emisji spotu informacyjno-edukacyjnego w telewizji o zasięgu co najwyżej regionalnym- Dolny Śląsk oraz publikacja w Internecie). 6.Opracowanie koncepcji i przygotowanie spotu radiowego oraz jego emisja (co najmniej emisja 100 spotów radiowych w ciągu trwania całego projektu, radio o zasięgu co najwyżej regionalnym – Dolny Śląsk). 7.Zakup i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych (m.in. torba wielorazowego użytku, brelok, odblask, magnes, kolorowanka, długopis itp.). 8.Opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych (plakaty w formacie A3 oraz roll-upy). Kampania powinna dotrzeć do jednego miliona odbiorców. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu Umowy oraz w ramach kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy zapewni we własnym zakresie wszelkie niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy zgody administracyjne, nośniki reklamowe, obsługę profili internetowych, prace projektowe, nabędzie odpłatny pakiet na platformie Facebook, zawrze we własnym imieniu umowy ze stacjami telewizyjnymi i rozgłośniami radiowymi, w których wyemitowany zostanie spot promocyjny, zawrze stosowne umowy umożliwiające opublikowanie w prasie regionalnej informacji dotyczącej kampanii, jak również zawrze stosowną umowę z dysponentem powierzchni reklamowych usytuowanych w i na pojazdach komunikacji miejskiej, itp. Materiały źródłowe, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy (pliki w formie cyfrowej zawierające logotypy przeznaczone do wykorzystania w kampanii promocyjnej) Zamawiający przekaże Wykonawcy z chwilą zawarcia Umowy. W ramach realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić obowiązki informacyjno-promocyjne zapisane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. oraz Rozporządzeniu Wykonawczym Komisji (UE) nr 821/2014 z dnia 28 lipca 2014 r., jak również zalecenia sformułowane w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia przedstawione zostały w: Projekcie umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz załącznikach do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach