Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pn. Wiara w swoje możliwości motywacją działania

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 798 21 59 , fax. 25 798 21 59
  • Data zamieszczenia: 2011-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie
    ul. Świderska 12 12
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 25 798 21 59, fax. 25 798 21 59
    REGON: 00517328300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pn. Wiara w swoje możliwości motywacją działania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie, art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych przedmiotem zamówienia jest:Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pn. Wiara w swoje możliwości motywacją działania. Organizacja szkoleń - kursów zgodnie z projektem: Wiara w swoje możliwości motywacją działania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów w zakresie: Ochrona - licencja I stopnia - min. 240 godzin - 1 osoba Obsługa komputera z programem WF-Mag + obsługa kasy fiskalnej - min. 80 godzin - 10 osób Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac - min. 160 godzin - 2 osoby Mała gastronomia - min. 80 godzin - 7 osób Spawacz metodą mig i tig - min. 200 godzin - 1 osoba Opiekunka osób starszych - min. 80 godz. - 1 osoba Łączna liczba uczestników 22 osoby w tym 3 osoby niepełnosprawne. Imienna lista osób uczestniczących w szkoleniach / kursach dostarczona będzie wykonawcy zadania w dniu podpisania umowy. Zajęcia w ramach Małej gastronomii oraz Obsługi komputera z programem WF-Mag + obsługi kasy fiskalnej powinny być prowadzone jako oddzielne grupy szkoleniowe. Pozostałe osoby uczestniczące w projekcie mogą być szkolone razem z innymi grupami szkoleniowymi. W ramach kursów / szkoleń wykonawca winien przeprowadzić zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego umożliwiające powrót do życia społecznego w tym na rynek pracy. W ramach doradztwa zawodowego należy przeprowadzić zajęcia grupowe: min. 15 godz. oraz zajęcia indywidualne min. 6 godz. dla każdego uczestnika. W ramach kursów / szkoleń wykonawca winien przeprowadzić zajęcia z zakresu doradztwa psychologicznego, grupowe: min. 10 godz. i indywidualne: min. 1 godz. dla każdego uczestnika. Zakres szkoleń / kursów powinien być dostosowany do potrzeb rynku pracy, oraz umiejętności praktyczne zdobywane w trakcie szkolenia zgodne z wymogami stanowiska pracy. Cena szkolenia powinna obejmować: wynagrodzenie dla osób prowadzących szkolenia / kursy, sale wykładowe spełniające wymogi w zakresie BHP i p.poż., materiały szkoleniowe, koszt egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych jeśli szkolenie takowe obejmuje, badania lekarskie wykonane przez lekarza specjalistę uprawnionego do przeprowadzenie badań umożliwiających podjęcie kursu i przyszłej pracy w zawodzie potwierdzone odpowiednim zaświadczeniami lekarskimi, zajęcia praktyczne jeśli specyfika kursu tego wymaga, zapewnienie placu manewrowego oraz sprzętu do odbycia zajęć praktycznych spełniającego wymogi w zakresie BHP i p. poż., ubezpieczenie uczestników szkolenia w zakresie NW, przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej (monitoring - pre testy, post testy - opracowanie po stronie wykonawcy), zapewnienie cateringu - przerwy kawowe (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka), przerwa obiadowa - ciepły posiłek - obiad z dwóch dań, napoju oraz deseru. Jeżeli zajęcia będą odbywały się poza miejscem zamieszkania osoby szkolonej firma szkoleniowa musi zapewnić transport lub zwrot kosztów dojazdu. Jeżeli uczestnik szkolenia / kursu wyrazi zgodę wykonawca zadania w zamian za zwrot kosztów dojazdu powinien zapewnić nocleg oraz całodzienne wyżywienie. Wykonawca zobowiązany jest również w razie deklaracji uczestnika projektu, zorganizować opiekę nad dziećmi uczestników projektu (20 dzieci w wieku do 7 lat ), ewentualnie za pokwitowaniem i w uzgodnieniu z uczestnikami projektu wypłacić ekwiwalent w wysokości zadeklarowanej w ofercie, za opiekę nad dziećmi przez osobę wskazaną przez uczestnika projektu. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: - harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych kursów / szkoleń, - imiennej listy obecności na szkoleniach / kursach, - imienne pokwitowanie odbioru posiłków na przerwach kawowych i obiadowych, - dzienniki zajęć praktycznych, - zbiorczego protokołu z egzaminu, - zaświadczeń lekarskich, - zestawienia kosztów, - imienne pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, - imienne pokwitowanie zwrotu kosztów dojazdu, - imienne pokwitowanie odbytych noclegów (jeżeli występują), - imienne pokwitowanie / potwierdzenie opieki nad dziećmi lub odbioru ekwiwalentu za opiekę nad dziećmi, - potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu, - zaświadczenie ukończenia kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wszystkich dokumentów, w tym finansowych związanych z realizacją Projektu również przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowej realizacji Projektu. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu do dnia 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektu. W szkoleniu wezmą udział osoby skierowane przez Zamawiającego. W szkoleniu nie mogą brać udziału inne osoby. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz, zawierający niezbędne dane osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. 2. Wydanie zaświadczeń, dyplomów lub certyfikatów uczestnikom szkolenia po jego zakończeniu; dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji powinny być zgodne z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 poz. 216).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach