Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Świderska 12
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 25 798 21 59 , fax. 25 798 21 59
- Data zamieszczenia: 2010-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie
ul. Świderska 12 12
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 25 798 21 59, fax. 25 798 21 59
REGON: 00517328300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pn. Wiara w swoje możliwości motywacją działania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pn. Wiara w swoje możliwości motywacją działania realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu państwa Realizacja szkoleń i kursów zawodowych: obsługi wózków widłowych (min. 65 godz.) - 1 osoba obsługi koparko-ładowarki (min. 170 godz.) - 1 osoba obsługi komputera i kasy fiskalnej (min. 80 godz.) - 8 osób małej gastronomii (min. 80 godz.) - 7 osób fryzjerka, kosmetyczka (min. 110 godz.) - 2 osoby księgowej z obsługą programu WF Mag (min. 100 godz.) - 1 osoba pilarz, drwal (min. 130 godz.) - 1 osoba Łączna liczba osób biorąca udział w szkoleniach/kursach - 21 osób Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów wraz z badaniami lekarskimi. Cena szkolenia powinna obejmować: wynagrodzenie wykładowców, sale wykładowe, materiały szkoleniowe, koszt egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych jeśli szkolenie takowego wymaga, badania lekarskie wykonane przez lekarza specjalistę uprawnionego do przeprowadzenie badań umożliwiających podjęcie kursu potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem lekarskim, zajęcia praktyczne jeśli specyfika kursu tego wymaga, zapewnienie placu manewrowego oraz sprzętu do odbycia zajęć praktycznych, jeśli zajęcia będą odbywały się poza terenem zamieszkania osoby szkolonej firma szkoleniowa musi zapewnić transport lub zwrot kosztów dojazdu, zaświadczenie ukończenia kursu, przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej (monitoring - pre testy, post testy - opracowanie po stronie wykonawcy) , sporządzenie harmonogramu spotkań zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie listy obecności Beneficjentów na zajęciach, prowadzenie ewidencji czasu pracy, zapewnienie cateringu - przerwy kawowe (kawa, herbata, zimne napoje, ciasto), ciepły posiłek - obiad. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: listy obecności, dziennika zajęć praktycznych, zbiorczego protokołu z egzaminu, zaświadczeń lekarskich, zestawienia kosztów, pokwitowania odbioru materiałów szkoleniowych, pokwitowania zwrotu kosztów dojazdu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia z zakresu zarządzania projektami PRINCE2 Foundation zamawianego na potrzeby projektu pt. Przyszłość budowana kompetencjami - wzmacnianie pozycji konkurencyjnej na rynku pracy studentów kierunku Ekonomia oraz Finanse i Rachunkowość realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-30 - Organizacja i przeprowadzenie egzaminów certyfikujących z języka angielskiego i języka rosyjskiego
Dodano: 2016-06-21 - Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia pt. Zaawansowana obsługa programów w zakresie finansów i rachunkowości zamawianego na potrzeby projektu pt. Przyszłość budowana kompetencjami - wzmacnianie pozycji konkurencyjnej na rynku pracy studentów kierunku Ekonomia oraz Finanse i Rachunkowość realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-17 - Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia z zakresu zarządzania projektami PRINCE2 Foundation zamawianego na potrzeby projektu pt. Przyszłość budowana kompetencjami - wzmacnianie pozycji konkurencyjnej na rynku pracy studentów kierunku Ekonomia oraz Finanse i Rachunkowość realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-09 - Organizacja i przeprowadzenie egzaminów certyfikujących z języka angielskiego i języka rosyjskiego
Dodano: 2016-06-07 - Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia pt. Nowoczesne systemy wspomagające zarządzanie małą i średnią firmą zamawianego na potrzeby projektu pt. Przyszłość budowana kompetencjami - wzmacnianie pozycji konkurencyjnej na rynku pracy studentów kierunku Ekonomia oraz Finanse i Rachunkowość realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-06-06 - Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia grupowego: Operator koparko-ładowarki kl. III w ramach projektu Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w powiecie łukowskim (II) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-06-06 - Przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator wózka jezdniowego z napędem silnikowym wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej wraz z zapewnieniem wyżywienia, zapewnieniem, organizacją i opłaceniem badań lekarskich, organizacją i przeprowadzeniem egzaminów wewnętrznych i organizacją egzaminu państwowego dla uczestników dla uczestników w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy- 3 części.
Dodano: 2016-06-03 - Organizacja szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego nauczycieli z województwa lubelskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-06-01 - Wykonanie usług polegających na: 1. Przygotowaniu oraz obsłudze kompleksowej konferencji informacyjno - szkoleniowej Wytwarzanie produktów regionalnych jako szansa aktywizacji gospodarstw utrzymujących lokalne rasy zwierząt i promocji zrównoważonego rozwoju obszarów wiejskich Lubelszczyzny; 2. Przygotowaniu i realizacji projektu Malowniczy wschód - fascynuje, integruje i ... aktywizuje; w podziale na części.
Dodano: 2016-05-18