Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-upowszechniającej dla projektu Broker Innowacji jako narzędzie dla efektywnego rozwoju systemu nowoczesnej gospodarki Małopolski

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2012-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-upowszechniającej dla projektu Broker Innowacji jako narzędzie dla efektywnego rozwoju systemu nowoczesnej gospodarki Małopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-upowszechniającej dla projektu Broker Innowacji jako narzędzie dla efektywnego rozwoju systemu nowoczesnej gospodarki Małopolski. Zamówienie obejmuje: budowę i utrzymanie przez cały okres trwania projektu ogólnodostępnych (bez konieczności logowania) profili na minimum 5 portalach lub serwisach społecznościowych i profesjonalnych; bieżący monitoring internetu na forach i blogach, portalach ogólnopolskich i regionalnych informacyjnych oraz tematycznie związanych z przedmiotem projektu oraz identyfikację w każdym tygodniu trwania projektu minimum 5 artykułów (wątków) tematycznie związanych z przedmiotem projektu; umieszczanie co najmniej 10 wpisów w każdym tygodniu trwania projektu - posty na forach internetowych, udział w dyskusjach, komentowanie zidentyfikowanych artykułów, postów i komentarzy, z zastrzeżeniem, że jednego artykułu (wątku) mogą dotyczyć maksymalnie dwa wpisy; opracowanie i realizację komercyjnej strategii promocyjnej w Internecie realizowanej w pięciu tygodniowych okresach; projekt graficzny, skład oraz dwukrotną emisję 4- stronicowego dodatku do gazety codziennej obejmującym Województwo Małopolskie; opracowanie scenariusza i strategii przekazu, obróbka graficzna, montaż i produkcja spotów oraz emisja na telebimach w trzech okresach po 14 kolejnych dni w każdym okresie; opracowanie scenariusza i strategii przekazu, obróbka graficzna, montaż i produkcja spotów oraz przeprowadzenie kampanii w minimum 100 pojazdach komunikacji miejskiej w formie 30-sekundowego spotu filmowego; opracowanie strategii przekazu i scenariuszy multimedialnego materiału promocyjnego (3 edycji), w tym obróbka graficzna, montaż i produkcja 30 sekundowego clipu wizerunkowego składającego się z graficznej animacji 3D, 15 sekundowego dżingla wizualno-dźwiękowego w standardzie HD oraz spotu reklamowego o długości 180-300 sekund składającego się z graficznej animacji 3D; opracowanie graficzne, skład, druk 3000 szt. ulotek informacyjnych (druk 3 rodzajów po 1000 szt.), o formacie 200x200 mm; opracowanie graficzne, skład i druk 6000 szt. ulotek promocyjno-informacyjnych (druk 3 rodzajów po 2000 szt., o formacie 100x200 mm; opracowanie graficzne, druk oraz dystrybucja 300 szt. plakatów promocyjnych (3 rodzajów po 100 szt.); opracowanie graficzne, druk naklejki reklamowe promujące adres strony www projektu lub/i adresu profili projektu na portalach społecznościowych o formacie dowolnym, o powierzchni nie mniejszej niż 20 cm2, nakład: 2 000 szt.; opracowanie graficzne oraz druk naklejki na teczkę o wymiarach min. 4,5 cmx 5cm, na folii białej, samoprzylepnej, błyszczącej, 1 kolor (jednostronna), ilość 600 szt; opracowanie graficzne oraz druk okładki kartki do segregatora, formatu A4, papier, o gramaturze co najmniej 250 g/m2, kolor 4+4, foliowanie folią matową, punktowo lakier UV, nakład publikacji: 1000 egzemplarzy w języku polskim oraz 500 w języku angielskim; wykonanie banerowego panelu graficznego, wymiary: 100x200 cm (dopuszczalna różnica +/- 2 cm na każdym wymiarze), 3 szt., pełny kolor, papier o min. gramaturze 300g/m2, laminat dwustronny na gorąco; druk oraz dostawa paneli graficznych, 3 szt. paneli przednich, o wymiarach 2230 mm, z czego każdy ma szerokość 673 mm, papier: matowy, powlekany, 170g/m2, grafika zabezpieczona dwustronnie laminatem z filtrem UV odpornym na uszkodzenia, panele przednie pokryte laminatami z tyłu planszy 340 mic błyszczący, z przodu planszy 125 mic matowy, plansze zabezpieczone z tyłu podkładem typu stoplight; tworzenie treści dotyczących realizowanego projektu, obejmuje artykuły prasowe 2-4 strony (6-10 artykułów), notatki prasowe o objętości 250 słów (?25%) lub 2000 (?25%) znaków z każdego wydarzenia; wpisy, o objętości 100 słów (?50%) lub 1000 (?50%) znaków z przeznaczeniem na strony internetowe, profile na portalach, itd.; bieżące dokumentowanie wydarzeń w formie: fotografii (15 szt,) oraz 5-minutowego surowego nagrania filmowego, projekt graficznym min. 50 banerów (5 pakietów po 10 banerów). Wielkość zamówienia ok. 358 873,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zawarte w Mediaplanie komercyjnym kampanii promocyjnej w sieci internetowej narzędzia promocji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach