Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2012-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-upowszechniającej dla projektu Broker Innowacji jako narzędzie dla efektywnego rozwoju systemu nowoczesnej gospodarki Małopolski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-upowszechniającej dla projektu Broker Innowacji jako narzędzie dla efektywnego rozwoju systemu nowoczesnej gospodarki Małopolski. Zamówienie obejmuje: budowę i utrzymanie przez cały okres trwania projektu ogólnodostępnych (bez konieczności logowania) profili na minimum 5 portalach lub serwisach społecznościowych i profesjonalnych; bieżący monitoring internetu na forach i blogach, portalach ogólnopolskich i regionalnych informacyjnych oraz tematycznie związanych z przedmiotem projektu oraz identyfikację w każdym tygodniu trwania projektu minimum 5 artykułów (wątków) tematycznie związanych z przedmiotem projektu; umieszczanie co najmniej 10 wpisów w każdym tygodniu trwania projektu - posty na forach internetowych, udział w dyskusjach, komentowanie zidentyfikowanych artykułów, postów i komentarzy, z zastrzeżeniem, że jednego artykułu (wątku) mogą dotyczyć maksymalnie dwa wpisy; opracowanie i realizację komercyjnej strategii promocyjnej w Internecie realizowanej w pięciu tygodniowych okresach; projekt graficzny, skład oraz dwukrotną emisję 4- stronicowego dodatku do gazety codziennej obejmującym Województwo Małopolskie; opracowanie scenariusza i strategii przekazu, obróbka graficzna, montaż i produkcja spotów oraz emisja na telebimach w trzech okresach po 14 kolejnych dni w każdym okresie; opracowanie scenariusza i strategii przekazu, obróbka graficzna, montaż i produkcja spotów oraz przeprowadzenie kampanii w minimum 100 pojazdach komunikacji miejskiej w formie 30-sekundowego spotu filmowego; opracowanie strategii przekazu i scenariuszy multimedialnego materiału promocyjnego (3 edycji), w tym obróbka graficzna, montaż i produkcja 30 sekundowego clipu wizerunkowego składającego się z graficznej animacji 3D, 15 sekundowego dżingla wizualno-dźwiękowego w standardzie HD oraz spotu reklamowego o długości 180-300 sekund składającego się z graficznej animacji 3D; opracowanie graficzne, skład, druk 3000 szt. ulotek informacyjnych (druk 3 rodzajów po 1000 szt.), o formacie 200x200 mm; opracowanie graficzne, skład i druk 6000 szt. ulotek promocyjno-informacyjnych (druk 3 rodzajów po 2000 szt., o formacie 100x200 mm; opracowanie graficzne, druk oraz dystrybucja 300 szt. plakatów promocyjnych (3 rodzajów po 100 szt.); opracowanie graficzne, druk naklejki reklamowe promujące adres strony www projektu lub/i adresu profili projektu na portalach społecznościowych o formacie dowolnym, o powierzchni nie mniejszej niż 20 cm2, nakład: 2 000 szt.; opracowanie graficzne oraz druk naklejki na teczkę o wymiarach min. 4,5 cmx 5cm, na folii białej, samoprzylepnej, błyszczącej, 1 kolor (jednostronna), ilość 600 szt; opracowanie graficzne oraz druk okładki kartki do segregatora, formatu A4, papier, o gramaturze co najmniej 250 g/m2, kolor 4+4, foliowanie folią matową, punktowo lakier UV, nakład publikacji: 1000 egzemplarzy w języku polskim oraz 500 w języku angielskim; wykonanie banerowego panelu graficznego, wymiary: 100x200 cm (dopuszczalna różnica +/- 2 cm na każdym wymiarze), 3 szt., pełny kolor, papier o min. gramaturze 300g/m2, laminat dwustronny na gorąco; druk oraz dostawa paneli graficznych, 3 szt. paneli przednich, o wymiarach 2230 mm, z czego każdy ma szerokość 673 mm, papier: matowy, powlekany, 170g/m2, grafika zabezpieczona dwustronnie laminatem z filtrem UV odpornym na uszkodzenia, panele przednie pokryte laminatami z tyłu planszy 340 mic błyszczący, z przodu planszy 125 mic matowy, plansze zabezpieczone z tyłu podkładem typu stoplight; tworzenie treści dotyczących realizowanego projektu, obejmuje artykuły prasowe 2-4 strony (6-10 artykułów), notatki prasowe o objętości 250 słów (?25%) lub 2000 (?25%) znaków z każdego wydarzenia; wpisy, o objętości 100 słów (?50%) lub 1000 (?50%) znaków z przeznaczeniem na strony internetowe, profile na portalach, itd.; bieżące dokumentowanie wydarzeń w formie: fotografii (15 szt,) oraz 5-minutowego surowego nagrania filmowego, projekt graficznym min. 50 banerów (5 pakietów po 10 banerów). Wielkość zamówienia ok. 358 873,00 zł netto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zawarte w Mediaplanie komercyjnym kampanii promocyjnej w sieci internetowej narzędzia promocji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja działań promocyjnych dla Małopolskiej Nocy Naukowców 2016
Dodano: 2016-07-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia Małopolski Festiwal Innowacji w 2016 roku
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie kampanii outdoorowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego realizowanej pod hasłem: Małopolska - Europejskim Regionem Przedsiębiorczości 2016.
Dodano: 2016-06-10 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów i gadżetów promocyjnych oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej związanej z budżetem obywatelskim - II etap
Dodano: 2016-04-13 - Działania promocyjne i ogólnowizerunkowe dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa: plakatowanie, reklama prasowa, reklama w MPK, produkcja filmów promocyjnych.
Dodano: 2016-03-17 - Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor, zakup mediów oraz druk materiałów poligraficznych, na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcającej do rozliczania się z podatku PIT na terenie Krakowa
Dodano: 2016-03-08 - Realizacja kampanii informacyjno-rekrutacyjnej targów edukacyjnych Festiwalu Zawodów w Małopolsce w 2016 roku w zakresie kampanii prasowej, kampanii outdorowej oraz druku materiałów informacyjnych
Dodano: 2015-12-11 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej projektu pn. Małopolska Karta Aglomeracyjna - budowa systemu zarządzania transportem zbiorowym na terenie Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-10-26 - Realizacja działań promocyjnych dla projektu pn. Małopolski System Informacji Medycznej - projekt pilotażowy.
Dodano: 2015-09-15 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej przedsięwzięcia pn. Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce 2015.
Dodano: 2015-08-25