Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla projektów inwestycyjnych współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007- 2013 pn. : Przebudowa pomieszczeń warsztatowych na potrzeby kształcenia praktycznego w Zespole Szkół Nr 2 przy ul. Borowskiej we Wrocławiu, Rozbudowa pomieszczeń warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Budowlanych przy ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu oraz Przebudowa ul. Krakowskiej we Wrocławiu od ul. Traugutta do al. Armii Krajowej.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1/8 1/8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla projektów inwestycyjnych współfinansowanych przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007- 2013 pn. : Przebudowa pomieszczeń warsztatowych na potrzeby kształcenia praktycznego w Zespole Szkół Nr 2 przy ul. Borowskiej we Wrocławiu, Rozbudowa pomieszczeń warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Budowlanych przy ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu oraz Przebudowa ul. Krakowskiej we Wrocławiu od ul. Traugutta do al. Armii Krajowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej dla projektów pn. a)Przebudowa pomieszczeń warsztatowych na potrzeby kształcenia praktycznego w Zespole Szkół Nr 2 przy ul. Borowskiej we Wrocławiu, b)Rozbudowa pomieszczeń warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Budowlanych przy ul. Grabiszyńskiej we Wrocławiu. c)Przebudowa ul. Krakowskiej we Wrocławiu od ul. Tragutta do al. Armii Krajowej . 2. Zakres zamówienia dotyczy: a)zaprojektowania, wykonania, dostarczenia oraz zamontowania tablic pamiątkowych jednostronnych z czarnego granitu przeznaczonych do zamontowania na cokole z betonu lub kamienia, o wymiarach 70 cm wys. X 90 cm szer., grubość 5 cm - 4 sztuki, b)zaprojektowania, wykonania oraz dostarczenia ulotek informacyjnych A5 148mm - 210mm, papier kredowy 138 gr, pełen kolor, błyszczący - 4. 000 szt. c)zaprojektowania, wykonania wraz z rozdystrybuowaniem (centrum miasta Wrocławia, okolice inwestycji) plakatów informacyjnych A2, papier kredowy 150 gr, pełen kolor - 2.400 szt. d)zaprojektowania, wykonania wraz z rozdystrybuowaniem (centrum miasta Wrocławia, okolice inwestycji) plakatów informacyjnych A4, papier kredowy 150 gr, pełen kolor - 2.200 szt. e)zaprojektowania, wykonania oraz dostarczenia plakietek informacyjnych w formie naklejek - papier samoprzylepny, błyszczący, pełen kolor w wymiarze: a.4,5 cm x 6 cm - 3600 szt. b.6 cm x 9 cm - 1640 szt. f)zaprojektowania, nadrukowania znaków graficznych, nazwy inwestycji, informacji o współfinansowaniu projektów programów, wgranie prezentacji na przenośny nośnik pendrive 2 GB i dostarczenia - 500 szt. I.Elementy obowiązkowe 1.Tablice pamiątkowe powinny zawierać: - zestawienie znaków graficznych, - hasło promocyjne dla Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa - Dolnośląskiego - nazwę Beneficjenta - informacje o współfinansowaniu projektu 2. Ulotki informacyjne A5 powinny zawierać: - zestawienie znaków graficznych - informację o współfinansowaniu projektu 3. Plakaty informacyjne A2 powinny obowiązkowo zawierać: - zestawienie znaków graficznych - nazwę inwestycji - informację o współfinansowaniu projektu 4. Plakaty informacyjne A4 powinny obowiązkowo zawierać: - zestawienie znaków graficznych - nazwę inwestycji - informację o współfinansowaniu projektu 5. Plakietki informacyjne w formie naklejek powinny zawierać: - zestawienie znaków graficznych - informację o współfinansowaniu projektu 6. Na urządzeniach Pendrive 2GB należy: a) nadrukować: - zestawienie znaków graficznych - nazwę inwestycji - informację o współfinansowaniu projektu b) wgrać: - wgrać prezentację dotyczącą realizacji projektu bez możliwości usunięcia jej przez potencjalnego odbiorcę. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji zdjęciowej potwierdzającej przeprowadzenie działań promocyjnych w zakresie rozdystrybuowania plakatów informacyjnych na terenie miasta Wrocławia (zdjęcia wykonane techniką cyfrową z widoczną datą ich wykonania przekazane na płycie CD oraz w formie papierowej jako załącznik do protokołu przekazania materiałów promocyjnych). Protokół stanowi załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów na najem powierzchni reklamowych na słupach ogłoszeniowych oraz w środkach komunikacji miejskiej na okres 5-ciu dni w celu ekspozycji plakatów informacyjnych. Ponadto na plakatach informacyjnych jak i na ulotkach informacyjnych powinny zostać zamieszczone: Herb Miasta Wrocławia, krótka informacja o projekcie, zdjęcia z realizacji projektu, wartość inwestycji i wartość dofinansowania. Wymagane informacje i materiały Zamawiający przekaże lub wskaże miejsce, w którym udostępniono materiały do pobrania. Wymienione elementy Zamawiający przekaże po podpisaniu umowy wybranemu Wykonawcy. Wszystkie materiały dotyczące promocji projektów współfinansowanych powinny być zgodne z wytycznymi zawartymi w Poradniku dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 - z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 (dokument dostępny na stronie Urzędu Marszałkowskiego http://dolnyslask.pl w zakładce Dokumenty i wytyczne/ Dokumenty Instytucji Zarządzającej RPO WD).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 150.00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do Formularza oferty Wykonawcy dołączą następujące dokumenty: - w formie oryginału: 1. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05. 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; B) Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt B) stosuje się odpowiednio. Uwaga - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 2, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach