Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Świętoszowie

Gmina Osiecznica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-724 Osiecznica, ul. Lubańska 43
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731 , fax. (075) 73 12 148
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiecznica
    ul. Lubańska 43 43
    59-724 Osiecznica, woj. dolnośląskie
    tel. 075/ 731-21-11, 731-21-07, 731, fax. (075) 73 12 148
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://osiecznica.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Świętoszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Świętoszowie na działce nr 180/2. Inwestycja ma na celu zaopatrzenie w wodę pitno-gospodarczą mieszkańców Świętoszowa w ilości zgodnej z bilansem i o jakości odpowiadającej obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniom. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzić będzie: a) Demontaż istniejącego i wykonanie nowego uzbrojenia istniejących studni ujściowych wraz z odbudową kompaktową, b) Budowa budynku SUW, c) Zainstalowanie urządzeń technologicznych i rurociągów w budynku SUW, d) Budowa obiektów towarzyszących: - Zbiornika wody czystej o pojemności V=250m3, - Bezodpływowego neutralizatora ścieków z chlorowni na podchloryn sodu, - Pompowni wód zużytych, - Rurociągów zewnętrznych, - Drogi wewnętrznej na terenie SUW, - Likwidacja (rozbiórka) istniejących obiektów (Hydrofornia, Budynek filtrów, Agregatownia, Istniejące zbiorniki stalowe wyłączone z eksploatacji, Oświetlenie) - Wykonanie fragmentu drogi dojazdowej na działce 180/14 do SUW, - Wykonanie zasilania elektrycznego SUW od istniejącego kabla na działce 180/14 oraz złącza kablowego ZK. Szczegółowy zakres zadania określają projekty budowlane, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy winni wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej do dnia ustalonego jako ostateczny termin składania ofert do godz. 10.00 w formach i na warunkach określonych w pkt. 12. SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał pozytywne i udokumentowane doświadczenie w wykonaniu przynajmniej jednego zadania polegającego na budowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1.200 m3, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia; b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał pozytywne i udokumentowane doświadczenie w wykonaniu przynajmniej jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajności układu technologicznego nie mniejszej niż Qsuw=35m3/h, wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową minimum 1 mln zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 8.1. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) dowód wniesienia wadium przetargowego, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: h) wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: i) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osiecznica.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach