Przetargi.pl
Kampania promocyjna pod hasłem Rowerowy maj zachęcająca do używania rowerów wśród uczniów wrocławskich szkół podstawowych.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocyjna pod hasłem Rowerowy maj zachęcająca do używania rowerów wśród uczniów wrocławskich szkół podstawowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kampania promocyjna Rowerowy maj organizowana jest przez Urząd Miejski Wrocławia we współpracy z Miastem Gdańsk, które jest jej inicjatorem i pomysłodawcą. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kampanii promocyjnej Rowerowy maj, w tym: 1) Przygotowanie i wydruk materiałów kampanii, według projektów przekazanych przez Zamawiającego (projekty będą w wersji częściowo edytowalnej i Wykonawca będzie musiał je uzupełnić o znaki i loga sponsorów, w tym Gminy Wrocław i Miasta Gdańsk): a) książeczki rowerowe - 9500 szt., format A5 składany do A6, wydruk dwustronny pełnokolorowy, na papierze błyszczącym o gramaturze 170g/m2 , b) plakaty klasowe - 420 szt., format A1, wydruk jednostronny kolorowy na papierze błyszczącym o gramaturze 230g/m2 , c) broszury informacyjne - 9500 szt., format A4 składany do A5, dwie kartki zszyte, wydruk dwustronny pełnokolorowy na papierze błyszczącym 135g/m2, d) naklejki prostokątne (25x25mm) - 90 000 szt., arkusz A4 po 70 szt., nacięte wykrojnikiem, e) naklejki okrągłe (?25mm) - 90 000 szt., arkusz A4 po 70 szt., nacięte wykrojnikiem, 2) Dystrybucja ww. materiałów, dostarczenie do każdej szkoły biorącej udział w kampanii promocyjnej według załącznika nr 3 do projektu umowy. Dostarczenie materiałów nie później niż 04.05.2016 r. - należy potwierdzić protokołem zdawczo-odbiorczym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do projektu umowy. 3) Dostawa oraz dystrybucja niżej wskazanych nagród l.p. Nazwa Sztuk 1 Opaski odblaskowe 5000 2 Dzwonki rowerowe 2000 3 Zestawy lampek rowerowych 1500 Opis nagród : ad. 1 opaska odblaskowa na nogawkę poprawiająca bezpieczeństwo na drodze, widoczna co najmniej ze 100 m, zapinana na rzep (może być również samozaciskowa tzw. łamana bądź sprężysta ) o szerokości co najmniej 2 cm, przeznaczona dla dzieci. Opaski mogą być w różnych kolorach, tego samego rodzaju (albo wszystkie na rzepy albo wszystkie samozaciskowe) ad. 2 dzwonek rowerowy wykonany z trwałego, wysokiej jakości materiału, odporny na różne warunki atmosferyczne, do montażu na kierownicy, o maksymalnej średnicy 6,5 cm ad. 3 zestaw lampek rowerowych składający się z lampki przedniej i tylnej, z źródłem światła typu LED, z co najmniej dwoma trybami świecenia, wykonany z dobrej jakości materiałów. Lampki nie mogą być zasilane bateriami guzikowymi. Nagrody w postaci dzwonków rowerowych i zestawów lampek rowerowych muszą posiadać co najmniej roczną gwarancję producenta (sprzedawcy). 4) Dystrybucja nagród do szkół wskazanych w załączniku nr 3 do projektu umowy do dnia 13.06.2016r. Ilość nagród przeznaczonych dla poszczególnych szkół uzależniona będzie od otrzymanych wyników określających aktywność uczniów w poszczególnych szkołach. Zestawienie określające ilość nagród przypadających na poszczególne szkoły przekaże Wykonawcy Zamawiający do dnia 06.06.2016r. 5) Wykonanie zdjęć dokumentujących przebieg kampanii w każdej szkole oraz ze spotkania podsumowującego w łącznej ilości co najmniej 100 szt. (np. stojaki rowerowe z rowerami, dzieci dojeżdżające do szkoły, itp.), które nie będą naruszać praw osób trzecich, w formacie JPG lub RAW, o minimalnej wielkości 5 Mpx wraz z nieodpłatną licencją niewyłączną do wykorzystania zdjęć na następujących polach eksploatacji: - utrwalenia i zwielokrotnienia wszelkimi technikami, - publicznego odtwarzania, - wprowadzenia do pamięci komputera, - rozpowszechniania i udostępnienia w Internecie dla wszystkich bez ograniczeń, - używania w oficjalnych kanałach informacyjnych i promocyjnych Partnera, - używania w publicznych prezentacjach, - używania w publikacjach prasowych, audycjach telewizyjnych. 6) Organizacja spotkania podsumowującego kampanię promocyjną Rowerowy maj, które odbędzie się w okresie 7 - 20 czerwca 2016 r. (dokładna data spotkania zostanie ustalona w porozumieniu z Zamawiającym w terminie tygodnia od podpisania umowy), obejmującego: ? wysłanie zaproszeń (mogą być w formie e-maila) dla reprezentantów wszystkich szkół (załącznik nr 3 do projektu umowy), ? przygotowanie prezentacji przebiegu kampanii wraz ze statystykami z kampanii (min. 10 slajdów), ? zapewnienie nagłośnienie sali, projektora oraz ekranu, ? zapewnienie prowadzącego spotkanie, ? opracowanie, wydrukowanie i wypisanie 24 dyplomów dla szkół potwierdzających udział w kampanii (projekt dyplomów wraz z ich treścią zostanie przedstawiony do akceptacji i zatwierdzony przez Zamawiającego) Zamawiający zapewni salę na organizację spotkania, którym mowa wyżej oraz zapewnieni udziału przedstawiciela UMW odpowiedniej rangi. 7) Realizacja dodatkowych elementów kampanii promocyjnej* tj.: a) zorganizowanie spotkania (w wymiarze co najmniej 45 min.) dla najlepszej klasy spośród wszystkich klas biorących udział w kampanii Rowerowy maj z osobą związaną z tematyką rowerową (np. podróżnik, sportowiec, filmowiec). Spotkanie powinno odbyć się na terenie szkoły zwycięskiej klasy w czerwcu 2016r. w terminie uzgodnionym z przedstawicielem szkoły (np. wychowawcą klasy, szkolnym koordynatorem, radą rodziców). b) zapewnienie mobilnego serwisu rowerowego tzw. dr. Bike w wymiarze co najmniej 3 godzin (przegląd techniczny rowerów uczniów pod kątem bezpieczeństwa - regulacja hamulców, przerzutek, sprawdzenie powietrza w oponach) dla klasy, która zajęła drugie miejsce w kampanii promocyjnej Rowerowy maj. Przegląd rowerów powinien odbyć się na terenie szkoły klasy, która zajęła drugie miejsce w kampanii w czerwcu 2016r. w terminie uzgodnionym z przedstawicielem szkoły (np. wychowawcą klasy, szkolnym koordynatorem, radą rodziców). *dodatkowe elementy kampanii promocyjnej stanowią kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj zapięcia opaski odblaskowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ZP/PN/36/2016/WIM
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach