Przetargi.pl
Przygotowanie i przeprowadzenie badania satysfakcji klienta Urzędu Miasta Poznania oraz niektórych miejskich jednostek organizacyjnych ( w zakresie wskazanym w SIWZ) wraz z opracowaniem raportu i prezentacji podsumowującej przeprowadzone badanie.

Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
    REGON: 00000000514199
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i przeprowadzenie badania satysfakcji klienta Urzędu Miasta Poznania oraz niektórych miejskich jednostek organizacyjnych ( w zakresie wskazanym w SIWZ) wraz z opracowaniem raportu i prezentacji podsumowującej przeprowadzone badanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie badania satysfakcji klienta Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostek organizacyjnych ze świadczonych usług wraz z jego oczekiwaniami w zakresie obejmującym: -dostępność dla klienta pracownika Urzędu Miasta Poznania/ miejskiej jednostki organizacyjnej, -dostępność oraz przejrzystość informacji (forma papierowa, portale zewnętrzne, inne formy komunikacji z klientem), - skuteczność działania (w tym szybkość i sprawność załatwiania sprawy), - uprzejmość, - kompetencje, - estetyka miejsc, - zaangażowanie w prowadzoną sprawę, - sposób zachowania, -promocja działań podejmowanych przez UMP i miejskie jednostki organizacyjne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1posiadanie doświadczenia w zakresie zrealizowania co najmniej dwóch usług o wartości minimum 2000 zł ( netto) każda, w zakresie przygotowania i przeprowadzenia badania satysfakcji klienta jednostki sektora finansów publicznych wraz z opracowaniem raportu z badania, w okresie od 29.09.2006r.-29.09.2009r. ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), 2.2 dysponowanie minimum 3-osobowym zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, składającym się z kierownika projektu oraz dwóch członków zespołu. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani do przedłożenia następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art.22 ust.1 i 2 ustawy; 3.Wypełniony i podpisany wykaz prac z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi wykonane zostały należycie, w zakresie wymaganym w pkt. V.2.1 SIWZ; 4.Wypełniony i podpisany wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów. Ponadto dokumentami wymaganymi są: 5.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6.Podpisana i wypełniona oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach