Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 62-504 Konin, ul. Szpitalna 45
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2404133 , fax. 063 2404134
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Szpitalna 45 45
62-504 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2404133, fax. 063 2404134
REGON: 00031159100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa narzędzi laparoskopowych wielorazowego i jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 Narzędzia laparoskopowe wielorazowe Lp.Przedmiot zamówienia,Ilość 1.Rękojeść wielorazowa z zamkiem ,12 szt. 1a.Rękojeść wielorazowa bez zamka ,12 szt. 2.Końcówka grasperowa gwintowana typu lapclinch,8 szt. 3.Końcówka grasperowa gwintowana typu babcock ,2 szt. 4.Końcówka grasperowa gwintowana atraumatyczna, 4 szt. 5.Końcówka grasperowa gwintowana typu allis, 2 szt. 6.Końcówka grasperowa gwintowana typu cobra( z ząbkami na końcach szczęk) ,4 szt. 7.Końcówka disektorowa zakrzywiona gwintowana typu maryland, 6 szt. 8.Końcówka disektorowa zakrzywiona gwintowana typu Maryland modyfikowany z dodatkowo zakrzywionymi zakończeniami,4 szt. 9.Końcowka nożyczkowa zakrzywiona gwintowana, 10 szt. 10.Tacka do sterylizowania końcówek, 6 szt. Pakiet 2 Klipsownice wielorazowe i ładunki Lp.Przedmiot zamówienia Ilość 1.Klipsownica wielorazowa,3 szt. 2.Jednorazowe ładunki w/w klipsownicy,150 szt. 3.Klipsownica wielorazowa do klipsów dużych polimerowych,1 szt. 4.Klipsy polimerowe duże,168 szt. Pakiet 3 Lp.Przedmiot zamówienia,Ilość 1.Optyka autoklawowalna , kompatybilne do Strykera, 2 szt. 2.Światłowód laparoskopowy kompatybilny do Strykera,2 szt. 3.Instrument ssąco-płuczący dwudrożny,2 szt. 4.Przewód monopolarny do instrumentów laparoskopowych kompatybilne z Valleylab ,4 szt. 5.Dren silikonowy wielorazowy w torze ssania łączący pojemnik i instrument ssąco-płuczący do pompy laparoskopowej P102,2 szt. 6.Dren silikonowy wielorazowy w torze ssania łączący pompę i pojemnik do pompy laparoskopowej P102,2 szt. 7.Dren silikonowy wielorazowy do insuflatora z wtykiem do gniazda grzejnika gazu,2 szt. Pakiet 4 Lp.Przedmiot zamówienia, Ilość 1.Trokar wielorazowy ,10 szt. 2.Trokar wielorazowy ,10 szt. 3.Kaniula, wykonana z polimeru, 10 szt. 4.Uszczelka + zastawka,300 szt. 5.Uszczelka + zastawka,400 szt. Pakiet 5 Laparoskopowy sprzęt jednorazowy Lp.Przedmiot zamówienia,Ilość 1.Trokar optyczny,300 szt. 2.Igła Veresa,300 szt. 3.Woreczki do kamieni,20 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie zastosowano
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia (o których mowa w § 10 SIWZ) potwierdzające ich spełnianie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz.U. z 2007 r., Nr 223 , poz. 1655 z późn. zm. ) i zgodnie z §9 i §10 SIWZ nr 75/09 -zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( jeżeli dotyczy) , -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery, itp.) - Próbki
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa wideokolonoskopu z procesorem wizyjnym, źródłem światła oraz monitorem medycznym dla Pracowni Endoskopowej SPZOZ w Wolsztynie
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa akcesoriów endoskopowych niezbędnych do diagnostyki oraz leczenia krwawień z przewodu pokarmowego oraz diagnozowania i leczenia chorób dróg żółciowych i trzustkowych
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa sprzętu jednorazowego dla potrzeb Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego WSM im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawy wyrobów medycznych dla pracowni endoskopii przewodu pokarmowego
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa aparatury na potrzeby Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu
Dodano: 2015-10-20 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO W SYSTEMIE RATALNYM
Dodano: 2015-09-01 - Sukcesywne dostawy akcesoriów do zabiegów endoskopowych
Dodano: 2015-07-24 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2015-03-26 - Dostawa akcesoriów do endoskopów oraz osprzętu do badań i zabiegów endoskopowych
Dodano: 2015-02-10 - DOSTAWY SPRZĘTU DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH
Dodano: 2015-01-12