Gmina Września ogłasza przetarg
- Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
- Data zamieszczenia: 2014-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
ul. Ratuszowa 1 1
62-300 Września, woj. wielkopolskie
tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
REGON: 00052660100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Września, Planu Rozwoju Lokalnego oraz Planów Odnowy Miejscowości (dla 33 sołectw Gminy Września) na lata 2014-2020 wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Września, Planu Rozwoju Lokalnego oraz Planów Odnowy Miejscowości (dla wszystkich 33 sołectw Gminy Września) na lata 2014-2020 wraz z przeprowadzeniem konsultacji społecznych, zwanych dalej Strategią. 2. Zakres i wymogi opracowywanej Strategii: 1) Opracowana Strategia powinna być przygotowana zgodnie z dokumentami strategicznymi,planistycznymi wyższego szczebla (tzn. wspólnotowymi, krajowymi i regionalnymi) jeśli dotyczy, w tym w szczególności: a) pakietem legislacyjnym dla polityki spójności przedstawionymi przez KE w dniu 6 października 2011 r.; b) Strategią Europa 2020; c) Umową Partnerstwa 2014-2020; d) Krajową Polityką Miejską (a do czasu jej zatwierdzenia z Założeniami Krajowej Polityki Miejskiej); e) Koncepcją Przestrzennego Zagospodarowania Kraju 2030; f) Krajową Strategią Rozwoju Regionalnego 2010-2020; g) Strategią Rozwoju Zrównoważonego Polski do roku 2025; h) Strategią Rozwoju Polski Zachodniej do roku 2020; i) Strategią Rozwoju Województwa Wielkopolskiego 2020; j) Programami operacyjnymi na szczeblu krajowym, ponadregionalnym i regionalnym, w tym Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Wielkopolskiego 2014-2020 (a do czasu ich opracowania z projektami programów). 2) Strategia powinna uwzględniać bieżące aktualizacje dokumentów wymienionych w pkt 1 lit. a) - j). W przypadku braku zatwierdzonych aktualnych wersji wymienionych w pkt 1dokumentów należy uwzględnić aktualną wersję projektu danego dokumentu. 3) Strategia powinna być spójna z lokalnymi dokumentami strategicznymi i planistycznymi właściwymi dla Gminy Września. Strategia powinna uwzględniać bieżące aktualizacje tych dokumentów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2.000 złotych (dwa tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.wrzesnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klienta z jakości usług publicznych w 3 JST w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd
Dodano: 2013-08-02 - Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klienta z jakości usług publicznych w 3 JST w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST
Dodano: 2013-08-02 - Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klienta z jakości usług publicznych w 3 JST - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Dodano: 2013-07-16 - Przygotowanie i przeprowadzenie badania satysfakcji klienta Urzędu Miasta Poznania oraz niektórych miejskich jednostek organizacyjnych ( w zakresie wskazanym w SIWZ) wraz z opracowaniem raportu i prezentacji podsumowującej przeprowadzone badanie.
Dodano: 2009-09-30