DZIENNY DOM "SENIOR+" W GOSTYNIU ogłasza przetarg
- Adres: 63-800 Gostyń, ul. Polna 72A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: DZIENNY DOM "SENIOR+" W GOSTYNIU
ul. Polna 72A
63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
REGON: 381660020 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.seniorgostyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostawa obiadów dla uczestników Dziennego Domu Senior+ w Gostyniu od dnia 01.03.2023 r do 31.12.2023 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie i dostawa około 45 gorących obiadów dziennie zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Instytutu Żywności Żywienia w Warszawie składających się z pierwszego dania i drugiego dania. Zamawiający nabywa obiady w wersji podstawowej (około 35 obiadów) oraz dietetycznej (dieta lekkostrawna, około 10 obiadów) o wariantach:a) pierwsze danie - zupa min. 400 mlb) drugie danie min. 400 g, w tym: • ziemniaki, kasza, ryż lub makaron, z sosem, tłuszczem, itp. (zamiennie) –min. 200 g, • mięso, ryba (zamiennie) – min.100 g bez kości, min. 120 g z kością, • surówka lub jarzyny gotowane (zamiennie) - min. 100 g,• potrawy typu: naleśniki, pierogi, kopytka, bigos, fasolka po bretońsku itp. (zamiennie) - min. 300 g, przy czym w tygodniu 3 (trzy) obiady mięsne i 2 ( dwa) bezmięsne.Wytyczne dotyczące dostawy:a) posiłki należy dostarczać w ściśle określonych godzinach od 11.45 - 12.15 b) dostawca zapewnia termosy do przewozu posiłków gwarantujące utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw, c) dostawca zapewnia mycie, wyparzanie i odbiór termosów, d) dostawca zobowiązuje się do odbioru zlewek, e) zamówienie ilości obiadów - telefoniczne do godz. 9.30 (ilość obiadów bieżącego dnia, po odliczeniu nieobecnych osób zadeklarowanych na obiady na dany dzień) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106 poz. 730 ze zm.), posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej, a w przypadku jednostek, które rozpoczęły działalność gospodarczą przed wejściem w życie ww. rozporządzenia - co najmniej decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej. Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz uzupełnionego na wezwanie wpisu do rejestru / decyzji, o których mowa powyżej.2. Zdolność techniczna lub zawodowa: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca posiada doświadczenie, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 4 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał przynajmniej 2 usługi polegające na codziennym (co najmniej 5 dni w tygodniu) przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla co najmniej 20 osób, przez okres co najmniej 6 miesięcy każda.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług całodziennego żywienia młodzieży przebywającej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 im. Janusza Korczaka w Kaliszu, w roku szkolnym 2024-2025.
Dodano: 2024-07-15 - Usługa całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2024-07-09 - Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2024 roku
Dodano: 2024-06-22 - Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-05-31 - Usługi cateringowe na imprezy organizowane w Oddziale Rataje, 61-164 Poznań, os. Piastowskie 106 A
Dodano: 2024-05-24 - „Świadczenia usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów II ”
Dodano: 2024-05-15 - Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2024 roku
Dodano: 2024-04-02 - Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla szkół, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2024-03-24 - Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2024 roku do Przedszkole nr 2 „Harmonia” w Krzyżu Wielkopolskim
Dodano: 2024-03-14 - Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2024 roku do Przedszkola nr 1 im. Marii Konopnickiej w Krzyżu Wielkopolskim
Dodano: 2024-03-14