Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa całordziennego wyżywienia dla wychowanków Bursy nr 6 w Warszawie przy ul. Smolnej 30

Bursa nr 6 ogłasza przetarg

  • Adres: 01043 Warszawa, ul. Okopowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 389 596 , fax. 228 389 596
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa nr 6
    ul. Okopowa
    01043 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 389 596, fax. 228 389 596
    REGON: 19259000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa całordziennego wyżywienia dla wychowanków Bursy nr 6 w Warszawie przy ul. Smolnej 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostawa całodziennego wyżywienia (4 posiłki – śniadanie, drugie śniadanie w formie owocu, obiad, kolacja) dla 58 wychowanków Bursy nr 6 w Warszawie przy ul. Smolnej 30. W skład zamówienia wchodzą również posiłki przygotowywane dla osób z dietami specjalnymi tj.: dieta lekkostrawna, bezglutenowa, drobiowa, wegetariańska oraz inne, o ile zaistnieje konieczność specjalistycznego żywienia poszczególnych wychowanków. 2.Maksymalna ilość dni, w których będą dostarczane posiłki to 106. 3.W cenie posiłku należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, m.in.: koszty zakupu produktów, przygotowania posiłków, transport i dostarczenia posiłków do obiektu Zamawiającego. 4.Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego świadczenia usług w terminie funkcjonowania bursy. Posiłki, muszą być dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, przez okres obowiązywania umowy z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. 5.Posiłki będą dostarczane w termosach Wykonawcy zapewniających właściwą temperaturę, ochronę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. 6.W przypadku problemów z zaopatrzeniem w odpowiednie produkty Wykonawca może dokonać nieznacznych odstępstw od zaplanowanego jadłospisu. Zastosowane zamienne produkty powinny gwarantować wysoką jakość posiłków oraz podobne wartości odżywcze. O zastosowanych zmianach Wykonawca poinformuje Zamawiającego najpóźniej w dniu dostawy do godz. 9:00. 7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków w następujących godzinach: śniadanie - do godziny 6:00 obiad - do godziny 14:00 (w piątki do godziny 13:00) kolacja - do godziny 17:30 8.Posiłki winny spełniać normy żywieniowe zgodnie z polskimi normami żywieniowymi dla młodzieży w wieku 16 – 20 lat. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i z bezpieczeństwem zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie młodzieży przed Państwowym Inspektorem Sanitarnym dla m.st. Warszawy. 9.Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia młodzieży od 16 - 20 lat przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez ich urozmaicenie. 10.Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi, naturalnych z ograniczoną ilością substancji dodatkowych (konserwujących, zagęszczających, barwiących, sztucznie aromatyzowanych). 11.Wyklucza się sporządzanie potraw z proszku za wyjątkiem budyniu i kisielu. 12.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i finansową za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy przygotowywaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionej młodzieży. 13.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: - jakość i estetykę serwowanych posiłków - zgodność świadczonych usług z obowiązującymi normami zbiorowego żywienia i wymogami sanitarno-higienicznymi i w tym zakresie odpowiada przed Państwowym Inspektorem Sanitarnym dla m.st. Warszawy. 14.Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP, a także aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca będzie pobierał i przechowywał próbki żywieniowe z przygotowanych posiłków, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i udostępniał je na każde żądanie przedstawicielom właściwych instytucji kontrolnych. 15.Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. (Dz. U. z dnia 1 sierpnia 2016r., poz. 1154) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach 16. Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach dla realizacji przedmiotu umowy. 17.Wykonawca będzie dostarczał kolejne jadłospisy na okresy tygodniowe przed rozpoczęciem danego tygodnia, drogą elektroniczną na adres e-mail: kasa@bursa6.edu.pl 18.Zamawiający każdego dnia roboczego do godz. 10.30 poinformuje Wykonawcę o liczbie zamawianych posiłków na kolejny dzień, a w przypadku nagłych zmian (np. nieobecności ucznia spowodowanej chorobą) z jednodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. 19.Miejsce dostawy: Bursa nr 6 ul. Smolna 30, 00-375 Warszawa usytuowana na IV piętrze bez windy. 20.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualną decyzję właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SIWZ – jeśli dotyczy, b) w przypadku gdy Wykonawca ma polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 1 lit. b) i c) oraz ust. 2. ppkt 2) lit. a)-d). Wykonawca jest zobowiązany również do przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności dotyczą – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach