Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 36-016 Chmielnik, Chmielnik 50
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 2296603 , fax. 0-17 2296603
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Chmielnik 50 50
36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie
tel. 0-17 2296603, fax. 0-17 2296603
REGON: 69000798000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostarczenie posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego; dla uczniów Szkół Podstawowych ; Nr 1 w Chmielniku, Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej , w Błędowej Tyczyńskiej i w Zabratówce oraz Gimnazjum w Chmielniku, Jedna porcja posiłku jednodaniowego powinna być o wartości nie mniejszej niż 400 kcal - wg zaleceń Instytutu Żywienia i Żywności zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Szkół Podstawowych: Nr 1 w Chmielniku, Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej, w Błędowej Tyczyńskiej, w Zabratówce, do Gimnazjum w Chmielniku oraz do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Chmielniku. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wartości energetycznej posiłków w poszczególnych dniach tygodnia przy czym tygodniowa średnia wartość energetyczna posiłków nie może być niższa niż 400 kcal. Gorące posiłki jednodaniowe winny być przemienne tj. zupy ( dwa razy w tygodniu) oraz drugie dania ( trzy razy w tygodniu). Rodzaj posiłku nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Dostawa posiłków: dla uczniów do szkół następować będzie w termosach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej w godzinach od 9.00 do 10.00, w okresie od 02.01.2010 roku do 17.06.2010 roku. Przybliżona ilość posiłków dziennie - 111. Przybliżona ilość posiłków w wym. okresie - 11544. 2. Przygotowanie i dostarczenie podwieczorku dla uczestników Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku. Porcja jednego podwieczorku powinna być przygotowana zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku. Dostawa podwieczorków następować będzie w pojemnikach Dostawcy w dni robocze w godzinach od 14.00 do 14.30, w okresie od 02.01.2010 roku do 30.06.2010 r. Przybliżona ilość podwieczorków dziennie - 10. Przybliżona ilość podwieczorków w w/wym okresie - 1260 Posiłki dostarczane będą przez Dostawcę własnym transportem i na własny koszt do szkół wymienionych powyżej oraz do Świetlicy. Podana liczba posiłków powyżej ma charakter orientacyjny i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby dzieci zakwalifikowanych do tej formy pomocy. Szczegółowa liczba posiłków będzie ustalana na bieżąco w harmonogramach stanowiących załączniki do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.chmmielnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Radymno
Dodano: 2015-12-04 - Przygotowanie i dostarczanie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy na terenie Gminy Chmielnik
Dodano: 2015-11-27 - Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Dynów
Dodano: 2015-11-18 - Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Dynów
Dodano: 2015-07-28 - Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Radymno
Dodano: 2015-07-21 - Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Dynów
Dodano: 2015-03-17 - Przygotowanie i dostarczanie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Radymno
Dodano: 2014-12-10 - Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik
Dodano: 2014-11-24 - Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach dożywiania uczniów w Zespołach Szkół z terenu Gminy Radymno: 1. Zespół Szkół w Chotyńcu 2. Zespół Szkół w Duńkowicach 3. Zespół Szkół w Korczowej 4. Zespół Szkół w Łazach 5. Zespół Szkół w Nienowicach 6. Zespół Szkół w Ostrowie 7. Zespół Szkół w Skołoszowie 8. Zespół Szkół w Sośnicy 9. Zespół Szkół w Świętem
Dodano: 2014-08-13 - Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik
Dodano: 2014-06-05