Przetargi.pl
Przygotowanie, dostarczanie i wydanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania ucznów szkół Dębowa Łąka

Gmina Dębowa Łąka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-207 Dębowa Łąka, Dębowa Łąka 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6884918 , fax. 056 6889258
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowa Łąka
    Dębowa Łąka 38 38
    87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6884918, fax. 056 6889258
    REGON: 87111879600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie, dostarczanie i wydanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania ucznów szkół Dębowa Łąka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczanie i wydanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania uczniów dla następujących szkół prowadzonych przez Gminę Dębowa Łąka: Szkoły Podstawowej w Łobdowie, Szkoły Podstawowej w Wielkich Radowiskach, Zespołu Szkół w Dębowej Łące. 1.1. Oferent przygotowywać będzie ciepłe jednodaniowe posiłki w postaci zup lub innych dań o kaloryczności każdego z nich nie mniejszej niż 550 kcal i gramaturze: a. zupy ( 2 razy w tygodniu) - nie mniej niż 350ml, b. drugie danie ( 3 razy w tygodniu) - nie mniej niż 250gramów. Posiłki inne niż zupa dostarczane będą nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Do zup dodatkowo dostarczane będzie pieczywo, wkładka w postaci wędliny lub mięsa. Zupa z wkładką mięsną lub wędliną dostarczana będzie nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia ( 5 dni ) - nie dotyczy dodatków do dania głównego. Oferent zobowiązany jest do oferty opracować jadłospis 20-dniowy, który obowiązywać będzie w trakcie realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów niniejszej specyfikacji dot. przedmiotu zamówienia. Jadłospis powinien być wywieszony w każdej szkole z dwutygodniowym wyprzedzeniem. 1.2. Oferent zobowiązuje się przygotowywać posiłki zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi. 1.3. Posiłki dostarczane będą w pojemnikach utrzymujących ich wysoką temperaturą i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu. 1.4. Posiłki będą wydawane w naczyniach jednorazowych, w tym sztućce jednorazowe niezbędne do spożycia posiłku, których koszt poniesie oferent. 1.5. Posiłki dostarczane będę do stołówek szkolnych w następujących ilościach: a. Szkoła Podstawowa w Łobdowie - w ilości około 65 posiłków, b. Szkoła Podstawowa w Wielkich Radowiskach - w ilości około 80 posiłków, c. Zespół Szkół w Dębowej Łące - w ilości około 80 posiłków. 1.6. Posiłki dostarczane będą codziennie we wszystkie dni nauki szkolnej począwszy od dnia 07 września 2009 r. do dnia 17 czerwca 2010 r. w godzinach od 1000 do1200. 1.7. Przygotowane i dostarczane posiłki muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. 1.8. Oferent ponosi koszty załadunku, transportu oraz rozładunku wszystkich dostaw posiłków oraz wydanie posiłków w każdej ze szkół. 1.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wielkości zamówienia posiłków, o których mowa w 1.1 w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. 2. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Materiały i sprzęt potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza wykonawca. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych naczyń w odpowiednich do tego pojemnikach, opakowaniach tego samego dnia do godz. 15 - tej. 2.3. Wykonawca zapewnia odbiór resztek nie zjedzonych posiłków w odpowiednich do tego pojemnikach, opakowaniach tego samego dnia do godz. 15 - tej. 2.4. Wykonawca uzgodni z Dyrektorami szkół kolejność i godzinę dostawy do każdej szkoły. 2.5. Wykonawca uwzględniać będzie przy przygotowywaniu posiłków zmniejszenie lub zwiększenie ilości dziennie zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb zgłaszanych przez Dyrektorów szkół. Wykonawca uwzględniać będzie przy przygotowywaniu posiłków zmniejszone lub zwiększenie ilości, które zgłoszone zostaną przez Dyrektorów lub upoważnionych pracowników w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 15 - tej. 2.6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555231003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3)posiadają zgodę Państwowego Inspektora Sanitarnego na przygotowywanie i przewożenie posiłków, 2. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców i innych wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane dokumenty. Są to dokumenty bezwzględnie wymagane: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zgodę Państwowego Inspektora Sanitarnego na przygotowanie i przewożenie posiłków. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 ppkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 2 ppkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy- załącznik Nr 2. 6. W przypadku składnia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej. W odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum : - wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty; - wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem; - w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 muszą udokumentować wspólnie; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; - w miejscach, gdzie należy wpisać nazwę i adres Wykonawcy podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowalaka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach