Przetargi.pl
Przygotowanie dla projektu KRK koncepcji kampanii reklamowej w internecie oraz jej realizacja. Znak sprawy: IBE/61/M/2012

Instytut Badań Edukacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-180 Warszawa, ul. Górczewska 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 241 71 00 , fax. 22 241 71 11
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Edukacyjnych
    ul. Górczewska 8 8
    01-180 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11
    REGON: 00017823500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie dla projektu KRK koncepcji kampanii reklamowej w internecie oraz jej realizacja. Znak sprawy: IBE/61/M/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje następujące działania: a) Audyt strony projektu pod względem SEO, opracowanie koncepcji i realizacja działań związanych z pozycjonowaniem strony projektu w mającej najwięcej użytkowników wyszukiwarce. W tym przedstawienie propozycji zmian na stronach, a także propozycji rodzajów pozycjonowań - haseł/zwrotów kluczowych (zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru tych haseł), a następnie przeprowadzenie kampanii SEO. Kampania ta powinna być na bieżąco monitorowana, a efekty podejmowanych działań raportowane po zakończeniu każdego kolejnego tygodnia trwania kampanii. W przypadku nieefektywności podejmowanych działań, Wykonawca powinien tak zmodyfikować kampanie by była efektywna. Minimalny czas trwania kampanii wynosi 6 miesięcy. b) Opracowanie koncepcji internetowej kampanii reklamowej projektu (strony internetowej poświęconej projektowi), ze szczególnym uwzględnieniem reklam w mającej najwięcej użytkowników wyszukiwarce, oraz powiązanym z nią systemem emisji reklam banerowych a także na wybranych, specjalistycznych portalach, których odbiorcy pokrywają się z grupą docelową projektu. W tym ostatnim przypadku, kampania powinna wspierać także m.in. inne działania promocyjne projektu związane organizacją konferencji regionalnych. Kolejnym elementem tej części zamówienia jest realizacja powyższej kampanii. Kampania ta powinna być na bieżąco monitorowana, a efekty podejmowanych działań raportowane po zakończeniu każdego kolejnego tygodnia trwania kampanii. W przypadku nieefektywności podejmowanych działań, Wykonawca powinien tak zmodyfikować kampanie by była efektywna. Minimalny czas trwania kampanii wynosi 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem -Reklama internetowa KRK- 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (pokój nr B12) przed upływem terminu składania ofert a kopie dołączyć do oferty lub też złożyć oryginał dokumentu w kopercie zawierającej ofertę wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Działania SEO
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach