Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 02-315 Warszawa, ul. Barska 28/30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3918205 , fax. 22 3918206
- Data zamieszczenia: 2016-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
ul. Barska 28/30 28/30
02-315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3918205, fax. 22 3918206
REGON: 00702151900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: nadzór nad warunkami pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w ogólnopolskich stacjach radiowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest emisja trzech gotowych 30-sekundowych spotów radiowych w co najmniej jednej ogólnopolskiej stacji radiowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść na konto Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy z siedzibą w Warszawie przy ulicy Barskiej 28/30, znajdujące się w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Warszawie, na numer konta 16101010100083541391200000. UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium jest zarachowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu, przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp dokumenty wadium muszą zawierać następujące informacje: a) nazwę przedmiotu przetargu - należy zacytować dokładnie nazwę przetargu; b) numer postępowania nadany przez Zamawiającego; c) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie - pełna nazwa, dokładny adres; d) określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia - nazwa, adres; e) określenie podmiotu, na rzecz, którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie - dane Wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; f) określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; g) z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać zagwarantowanie wypłaty pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 Pzp - pod groźbą wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp; h) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźnik emisji radiowej - wskaźnik GRP
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w Internecie
Dodano: 2016-06-30 - Przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji prasowej dotyczącej bezpiecznej pracy w rolnictwie indywidualnym
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie koncepcji kampanii edukacyjno-informacyjnej adresowanej do duchownych Kościoła Katolickiego i innych związków wyznaniowych, zwiększających ich kompetencje w zakresie udzielania wsparcia rodzinom i osobom z problemem alkoholowym
Dodano: 2016-02-03 - Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej projektu pn. Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-02-02 - Przeprowadzenie jednego z elementów kampanii promocyjno-informacyjnej Strategii Rozwoju Warszawy 2030
Dodano: 2015-11-03 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-10-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-09-17 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie dedykowanej kampanii informacyjno-promocyjnej konkursów ogłoszonych przez Zamawiającego w 2015 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz 6. Forum Rozwoju Mazowsza
Dodano: 2015-09-03 - PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA, KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2015-08-06 - Realizacja trzeciej edycji kampanii informacyjnej Państwowej Inspekcji Pracy - Bezpieczeństwo pracy zależy od Ciebie - część internetowa
Dodano: 2015-07-13