Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych ogłasza przetarg
- Adres: 02-326 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 155
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 250 63 25 , fax. 22 250 63 60
- Data zamieszczenia: 2016-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Aleje Jerozolimskie 155 155
02-326 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 250 63 25, fax. 22 250 63 60
REGON: 01026692500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parpa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji kampanii edukacyjno-informacyjnej adresowanej do duchownych Kościoła Katolickiego i innych związków wyznaniowych, zwiększających ich kompetencje w zakresie udzielania wsparcia rodzinom i osobom z problemem alkoholowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opracowanie koncepcji kampanii edukacyjno-informacyjnej adresowanej do duchownych Kościoła Katolickiego i innych związków wyznaniowych, zwiększających ich kompetencje w zakresie udzielania wsparcia rodzinom i osobom z problemem alkoholowym. W tym opracowanie koncepcji, przygotowanie scenariuszy i realizacja dwóch filmów instruktażowych dla księży, nie krótszych niż 5 minut i nie dłuższych niż 10 minut. Opracowanie koncepcji, projekt i wykonanie oraz prowadzenie strony internetowej poświęconej kampanii. Przygotowanie koncepcji, projektu oraz stworzenie książki o charakterze poradnika - adresowanej do duchownych - w formacie B5, liczba stron 80 - 100, nakład nie mniejszy niż 12 000 egzemplarzy. Opracowanie koncepcji, przygotowanie i organizacja jednodniowego spotkania szkoleniowego (4-5 godzin zegarowych) dla duchownych realizujących zadania duszpasterstwa trzeźwości. Opracowanie koncepcji oraz realizacja działań PR z zastosowaniem narzędzi adekwatnych do specyfiki środowiska kościelnego w tym opracowanie koncepcji i realizacja współpracy z mediami (w tym mediami katolickimi) w zakresie obejmującym zagadnienia działań edukacyjno - informacyjnych. Opracowanie szczegółowego harmonogramu ww. działań, realizowanych między 1 IV a 30 VI 2016 roku. Opracowanie sprawozdania końcowego z realizacji działań w terminie 2 tygodni od zakończenia realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kreacja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parpa.pl, www.parpabip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w Internecie
Dodano: 2016-06-30 - Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w ogólnopolskich stacjach radiowych
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji prasowej dotyczącej bezpiecznej pracy w rolnictwie indywidualnym
Dodano: 2016-04-15 - Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej projektu pn. Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-02-02 - Przeprowadzenie jednego z elementów kampanii promocyjno-informacyjnej Strategii Rozwoju Warszawy 2030
Dodano: 2015-11-03 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-10-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-09-17 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie dedykowanej kampanii informacyjno-promocyjnej konkursów ogłoszonych przez Zamawiającego w 2015 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz 6. Forum Rozwoju Mazowsza
Dodano: 2015-09-03 - PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA, KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2015-08-06 - Realizacja trzeciej edycji kampanii informacyjnej Państwowej Inspekcji Pracy - Bezpieczeństwo pracy zależy od Ciebie - część internetowa
Dodano: 2015-07-13