Przetargi.pl
PRZEWÓZ ZAWODNIKÓW CHROBREGO GŁOGÓW S.A.

Chrobry Głogów S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rudnowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8356193 , fax. 76 8356884
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Chrobry Głogów S.A.
    ul. Rudnowska 17 B
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8356193, fax. 76 8356884
    REGON: 02009460000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrobry-glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Chrobry Głogów S.A.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEWÓZ ZAWODNIKÓW CHROBREGO GŁOGÓW S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie zawodników Chrobrego Głogów S.A. Szczegółowy opis zamówienia został określony w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ. Wykonawca powinien mieć w dyspozycji na potrzeby przedmiotowego postępowania minimum 14 autobusów (rok produkcji nie starszy niż 2001), w tym: 5 autobusów z liczbą miejsc siedzących minimum 50 (w tym 2 z toaletą),2 autobusy z liczbą miejsc siedzących minimum 32, 3 autobusy z liczbą miejsc siedzących minimum 20, 4 autobusy z liczbą miejsc siedzących minimum 16, Wszystkie autobusy muszą posiadać sprawną klimatyzację i ogrzewanie postojowe. Wszystkie pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, być w dobrym stanie technicznym, mieć aktualne opłacone wszystkie wymagane ubezpieczenia. Podstawione autobusy muszą być czyste. Dwa autobusy do przewozu „Pierwszego” Zespołu (z ilością miejsc siedzących minimum 50) powinny posiadać toaletę oraz być oklejone (na czas trwania umowy) w barwy, nazwę i herb klubu z przodu, po bokach i z tyłu autobusu. Zamawiający przekaże wszelkie wskazówki co do wyglądu okleiny na autobusie oraz zastrzega, że wygląd okleiny musi być zaakceptowany przez Zamawiającego (wzór okleiny stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ ). Wykonawca zapewnia - w trakcie wykonywania usługi - posiadanie aktualnego systemu nawigacji. Wykonawca powinien być zdolny do przewozu zawodników z częstotliwością minimum 2 razy w tygodniu (przeważnie sobota i niedziela), a także w zależności od potrzeb Zamawiającego z większą częstotliwością. Należy uwzględnić grupy zawodników liczące od 15 do 40 osób. Zamawiający poinformuje Wykonawcę co najmniej na 2 dni przed meczem wyjazdowym o ilości zawodników, w związku z uzyskaną informacją Wykonawca podstawi pojazd z odpowiednią ilością miejsc dla zawodników. Przed każdą rundą rozgrywkową (2 razy w roku) Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć harmonogram meczów wyjazdowych Wykonawcy w terminie 7 dni przed planowanym wyjazdem. 8) Zatrudnione przez Wykonawcę osoby do realizacji przedmiotowej usługi muszą posiadać niezbędne kwalifikacje uprawniające do przewożenia osób. Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowej usługi tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania wymaganymi pojazdami oraz posiadającymi staż w zawodzie kierowcy min. 3 lata. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań przez Wykonawcę, Zamawiający bezpośrednio przed podpisaniem umowy zażąda złożenia przez Wykonawcę Wykazu osób, który stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Załącznik nr 11 – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych. 9) Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres trwania umowy posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową OC na kwotę co najmniej 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązuje się do wypełnienia „karty meczu wyjazdowego” przy każdym wykonywanym przewozie zawodników Chrobrego potwierdzonym przez opiekuna drużyny, trenera lub kierownika drużyny. Kilometry zaczyna się liczyć z miejsca zamówionego wyjazdu zawodników na terenie Spółki Chrobry Głogów S.A. Zamawiający podaje przypuszczalne ilości kilometrów, jakie mają przejechać autobusy. Zamawiający zastrzega, iż podanie ilości kilometrów dla poszczególnych autobusów mogą ulec zmianie. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia ilości kilometrów świadczonej usługi przewozu oraz wobec treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w przypadku zmniejszenia bądź zwiększenia ilości kilometrów w stosunku do wartości podanych w złożonej przez Wykonawcę ofercie, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3.000,00 zł w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty :a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, b) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje:nazwa i adres Zamawiającego;, nazwę przedmiotu zamówienia;, nazwę i adres Wykonawcy; termin ważności gwarancji; Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeśli wykaże, że: Posiada aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2200). Okres ważności wymaganej licencji powinien obowiązywać przez cały okres trwania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy 2) Wypełniony Załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) Wypełniony Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony Załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców). 5) Wypełniony Załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach