Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozów uczniów do szkół i wychowanków do przedszkoli działających na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki w roku szkolnym 2023-2024, w ramach przedsięwzięcia „Dowożenie uczniów”.

Gmina Kamieniec Ząbkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, Ząbkowicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 729057841
  • Data zamieszczenia: 2023-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
    Ząbkowicka
    57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie
    tel. 729057841
    REGON: 890718449
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamienieczabkowicki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozów uczniów do szkół i wychowanków do przedszkoli działających na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki w roku szkolnym 2023-2024, w ramach przedsięwzięcia „Dowożenie uczniów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi przewozowe polegają na przewożeniu uczniów autobusami (szacowana liczba uczniów i wychowanków przedszkoli podana jest w załączniku do SWZ) z miejscowości zamieszkania do szkoły lub przedszkola (wymienionych przy każdej z tras), w której obwodzie znajduje się dana miejscowość.Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca.Miejsca wsiadania i wysiadania uczniów do i z autobusu są wyznaczone przez Zamawiającego i znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie szkół, a na trasie przejazdu, w szczególności na przystankach autobusowych komunikacji publicznej oraz przy przedszkolach.1) Szczegółowe godziny dowozu i odwozu uczniów oraz wychowanków przedszkoli oraz rozkład jazdy autobusów będą zgodne z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego na podstawie planów lekcji oraz godzin otwarcia szkół i przedszkoli. Harmonogram, wg którego będą świadczone usługi przewozowe, zostanie ustalony i przystosowany do potrzeb planów lekcyjnych i godzin pracy szkół i przedszkoli i nie może być zmieniany przez Wykonawcę bez uzyskanie uprzedniej zgody Zamawiającego. Każdorazowa zmiana harmonogramu trwająca dłużej niż jeden dzień, w szczególności w przypadku odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych od pracy, wymagać będzie uprzedniej zmiany harmonogramu. Szczegółowe warunki zmiany harmonogramu określa Umowa.2) Zamawiający do 15 września 2023 r. przekaże imienne listy uczniów uprawnionych do przewozu na poszczególnych trasach, przygotowane przez Dyrektorów Zespołów Szkolno-Przedszkolnych Szkół.3) Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego 2023/2024 może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów, wykonawca musi zapewnić im przejazd na warunkach określonych w niniejszej SWZ. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo i zdrowie przewożonych uczniów oraz wychowanków przedszkoli.5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonych usług.6) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania wymaganej ilości autobusów dopuszczonych do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozu oznakowanie, z aktualnym ubezpieczeniem OC i NW oraz aktualnymi badaniami technicznymi.7) Obsługa przewozów musi być wykonywana przez odpowiednie pojazdy przystosowane do przewozów uczniów oraz wychowanków przedszkoli (autobusy sprawne technicznie i posiadające wymagane aktualne badania techniczne, o odpowiedniej i wymaganej dla danej trasy ilości miejsc siedzących oznaczone zgodnie z art. 57 ust.1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2023.1047 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać ważne na okres świadczenia usługi ubezpieczenie OC i NW na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł dla każdego autobusu. Ubezpieczenie od NW będzie obejmować odpowiedzialność z tytułu m.in. : uszkodzenie ciała, śmierć, szkody materialne, spowodowane z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.W przypadku awarii autobusu Wykonawca zapewni niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu jednej godziny, zastępczy środek transportu spełniający wymogi do transportu osób w celu prawidłowego wykonania zamówienia.Rozpoczęcie przewozu uczniów do szkoły nie może być wcześniejsze niż 50 minut przed rozpoczęciem lekcji (dnia szkolnego) w danej szkole, przy czym Zamawiający wskazuje, że w szkołach na terenie Gminy Kamieniec Ząbkowicki dzień szkolny rozpoczyna się o godzinie 8:00 (Zamawiający dopuszcza możliwość rozpoczynania dnia szkolnego w innych godzinach, nie wcześniej jednak niż o 7:50 i nie później niż o 8:05). Odwóz nie może kończyć się później niż godzinę po zakończeniu lekcji, zgodnie z planem zajęć w poszczególnych placówkach.Natomiast w przypadku przewozu wychowanków przedszkoli nie może być wcześniejsze niż 50 minut przed rozpoczęciem zajęć w przedszkolu. W przypadku przewozu wychowanków przedszkoli odwóz nie może kończyć się później niż o 13:20.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunkówWykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże że dysponuje aktualną licencją na przewóz osób w transporcie drogowym.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:prawidłowo wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na transporcie zbiorowym wrazz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.2.4.2. Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie oraz podstawę do dysponowania następującymi osobami:min. czterema kierowcami z uprawnieniami do prowadzenia autobusów w krajowym transporcie publicznym w ilości odpowiadającej ilości autobusów,2.4.3. Warunek zostanie spełniony gdy wykonawca wykaże się posiadaniem co najmniej 4 autobusów nie starszymi niż rok produkcji 2013. Samochody przewidziane do wykonywania usług przewozu uczniów muszą być sprawne i posiadać aktualne badania techniczne.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach