Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozowych dzieci do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757221778 , fax. 756666150
  • Data zamieszczenia: 2023-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757221778, fax. 756666150
    REGON: 230821569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozowych dzieci do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów z terenu Gminy Siekierczyn do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie w okresie od 1 września 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. wraz z zabezpieczeniem opieki nad uczniami w trakcie wykonywania usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 1 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania( np. KRS, CEiDG). Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.Wykonawca równocześnie oświadcza, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego/ licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, certyfikat kompetencji w krajowym transporcie drogowym osób wystawiony dla przynajmniej jednej z osób zarządzających firmą Wykonawcy-składana na żądanie Zamawiającego.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia przewożonych dzieci i opiekunów (oraz innych pasażerów) od następstw nieszczęśliwych wypadków – wymagana suma ubezpieczenia na osobę 10.000,00 zł.b) posiadanie przez Wykonawcę polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonej usługi na min. 300 000,00 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.c) posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia pojazdów, którymi będzie wykonywał zamówienie w zakresie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych i na wezwanie zamawiającego ma obowiązek je przedstawić.d) Wszystkie ww. umowy ubezpieczenia mają być czynne w okresie wykonywania zamówienia. Jeżeli umowy zakończą się wcześniej niż termin wykonywania zamówienia Wykonawca jest zobligowany do zawarcia nowych umów.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie dwóch (2) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane. Wykonawca może załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. – załącznik numer 6 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności minimum dwóch kierowców, którzy posiadają uprawnienia, których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo o ruchu drogowym - prawo jazdy min. Kat. D1/D oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem (z przewozem osób) a także aktualne orzeczenie lekarskie oraz orzeczenie psychologiczne o istnieniu braku przeciwwskazań do kierowania pojazdem.Wykonawca oświadcza, że dysponuje w celu wykonania zamówienia min. 1 opiekunem do dzieci- wzór załącznik numer 7. dysponuje w celu realizacji zamówienia min. 2 autobusami własnymi, które posiadają ważne ubezpieczenie OC i NW. Autobusy, które będą wykorzystywane do realizacji dowozów winny spełniać wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. 2019 r. poz. 2310, ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) wzór załącznik numer 7.Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót oraz referencji bądź innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach