Przetargi.pl
„Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie”

Gmina Dębe Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-311 Dębe Wielkie, Strażacka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 756 47 00 , fax. 25 756 47 34
  • Data zamieszczenia: 2023-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębe Wielkie
    Strażacka 3
    05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 25 756 47 00, fax. 25 756 47 34
    REGON: 711582641
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie z miejsca zamieszkania do szkół i placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w roku szkolnym 2023/2024 w celu realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki uczniów na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 900) (z domu do szkoły/placówki oświatowej i z powrotem). Świadczenie usługi związane jest z transportem uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dębe Wielkie (z domu do szkoły/placówki oświatowej i z powrotem) wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu (pojazd z kierowcą i opiekunem) we wszystkie dni nauki szkolnej lub dni zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024, z uwzględnieniem sytuacji wyjątkowych, niezależnych od stron umowy, w szczególności podjętych na podstawie przepisów prawa, w tym rozporządzeń, a także decyzji, zarządzeń, zaleceń lub wytycznych organów władzy publicznej, tj. zmiany, w tym wstrzymaniu nauki albo ograniczenia/zmniejszenia liczby dni nauki szkolnej lub ograniczenia/zmniejszenia liczby dni nauki stacjonarnej z powodu wprowadzenia nauki zdalnej, w szczególności w przypadku ogłoszenia stanu zagrożenia epidemią, jak i ogłoszenia stanu epidemii różnych chorób zakaźnych, w tym COVID-19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załączniku nr 5 o SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób/zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o czym mowa w ustawie o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201 ze zm.).6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Dysponuje pojazdami w ilości odpowiadającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, dopuszczonymi do ruchu, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych w tym co najmniej jeden do przewozu uczniów poruszających się na wózku inwalidzkim, odpowiednio oznakowanymi, wyprodukowanymi nie wcześniej niż 2015 roku, posiadającymi wystarczającą ilość miejsc do przewozu uczniów niepełnosprawnych.Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach