Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
ul. 1-go Maja 18 18
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
REGON: 33092045200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami z miejscowości Białogard do miejscowości Kowalki i z powrotem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przewóz osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami z miejscowości Białogard do miejscowości Kowalki i z powrotem. Szczegółowy zakres usługi obejmuje: 1.przewóz osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami, w tym minimum 3 osoby na wózkach inwalidzkich, 2.przewóz z miejscowości Białogard do Niepublicznego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kowalkach i z powrotem (odległość to 80 km łącznie w obie strony), 3.pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w tym minimum 3 osób na wózkach inwalidzkich, 4.siedzenia w pojeździe powinny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, 5.przewoźnik w czasie awarii pojazdu musi posiadać pojazd zastępczy, który będzie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich i dopuszczony do ruchu drogowego, 6.przewoźnik musi zapewnić opiekunów podczas przewozu osób niepełnosprawnych, przynajmniej jeden opiekun na dwie osoby niepełnosprawne, 7.oba pojazdy muszą posiadać odpowiednie oznakowanie do przewozu osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ); b)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy; c)spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ, w tym określone w rozdziale III ust. 9 SIWZ - zawartość oferty, wymagane dokumenty); d)posiadają osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia , e)złożą wymagane oświadczenia i dokumenty oraz pisemną ofertę wg formularza zawartego w SIWZ. f)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. g)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności w zakresie objętym zamówieniem. h)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3) Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty według następującej kolejności: 1)formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 (druk do wypełnienia) do SIWZ; 2)oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3) i art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - załączniki nr 2 i 3 do SIWZ (druki do wypełnienia). 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4. 4)atesty na podnośnik lub podjazd dla wózków inwalidzkich - załącznik nr 5, 5)aktualny przegląd techniczny pojazdu - załącznik nr 6, 6)atesty pasów bezpieczeństwa - załącznik nr 7, 7)oświadczenie, że opiekunowie posiadają uprawnienia do opieki nad osobami niepełnosprawnymi min. 5 opiekunów - załącznik nr 8.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie przewozu pacjentów w pozycji leżącej i siedzącej w zespole specjalistycznym dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie przewozu zespołu transplantacyjnego do pobrania dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz uczniów do szkół Gminy Gryfino
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Pełczyce w roku szkolnym 2016/2017 i w okresie od 01.09.2017 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-25 - Przewóz uczniów z terenu gminy Stargard do Szkoły Podstawowej w Grzędzicach, Szkoły Podstawowej w Małkocinie, Szkoły Podstawowej w Pęzinie i Gimnazjum Gminy Stargard wraz z zapewnieniem im opieki w okresie od 01.09.2016r. do 30.06.2017r.
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług przewozowych i opiekuńczych w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół z terenu gminy Siemyśl
Dodano: 2016-07-22 - PN-22/16 Usługi transportu sanitarnego
Dodano: 2016-07-21 - Dowożenie dzieci z terenu Gminy Kołobrzeg do szkół podstawowych i gimnazjów poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2017 r.
Dodano: 2016-07-15 - Przewóz zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur z obszaru właściwości Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
Dodano: 2016-07-05 - Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Stare Czarnowo do Zespołu Szkół w Kołbaczu w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-01