Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja kotłów grzewczych w obiektach Uzdrowiska Połczyn S.A.

Uzdrowisko Połczyn S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3662424; 3662626 w.328 , fax. 94 3662470
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Połczyn S.A.
    ul. Zdrojowa 6 6
    78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3662424; 3662626 w.328, fax. 94 3662470
    REGON: 00028818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja kotłów grzewczych w obiektach Uzdrowiska Połczyn S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie kodu CPV : 50531100-7 Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja kotłów grzewczych w Uzdrowisku Połczyn S.A. Zamawiający dopuszcza do złożenia oferty częściowej na wykonanie następujących zadań : Zadanie numer 1 : Usługa: Naprawa kotłów w obiektach Uzdrowiska Połczyn S.A Przedmiotem zamówienia na wykonanie zadania numer 1 jest naprawa kotłów grzewczych w Uzdrowisku Połczyn S.A. - prace wg projektu umowy - załącznik nr 4 do SWIZ, specyfikacja kotłów - załącznik nr 6 do SWIZ Zadanie numer 2 : Usługa: Bieżąca konserwacja, eksploatacja i obsługa kotłowni gazowych wraz z rozdzielniami ciepła w obiektach Uzdrowiska Połczyn S.A Przedmiotem zamówienia na wykonanie zadania numer 2 jest Bieżąca konserwacja, eksploatacja i obsługa kotłowni gazowych wraz z rozdzielniami ciepła w Uzdrowisku Połczyn S.A. - prace wg projektu umowy - załącznik nr 5 do SWIZ, specyfikacja kotłów - załącznik nr 6 do SWIZ 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058). Zakres prac zadanie nr 1 2. Etap pierwszy: I. Sanatorium Gryf kotłownia nr 1 o mocy 1380 kW woda 1. Wymiana uszkodzonych rurociągów i armatury instalacji ciepłej wody - ok. 17 m / 19 szt 2. Wymiana uszkodzonych naczyń przeponowych w instalacji ciepłej wody - 4 szt 3. Wymiana izolacji rurociągów technologicznych i ciepłej wody - 12 m 4. Wymiana wodomierza zimnej wody na zasilaniu podgrzewaczy ciepłej wody 5. Wymiana pompy cyrkulacyjnej CW 6. Wymiana zabezpieczeń poziomu wody w kotle - 3 szt 7. Montaż wodomierzy na zimnej wodzie przed podgrzewaczami II. Sanatorium Gryf kotłownia nr 2 o mocy 1380 kW woda 1. Wymiana uszkodzonych rurociągów i armatury instalacji ciepłej wody - ok. 8 m / 12 szt 2. Wymiana uszkodzonych naczyń przeponowych w instalacji ciepłej wody - 4 szt 3. Wymiana izolacji rurociągów technologicznych i ciepłej wody - ok. 22 m 4. Naprawa podgrzewacza CWU 5. Wymiana zabezpieczeń poziomu wody w kotle - 3 szt 6. Montaż wodomierzy na zimnej wodzie przed podgrzewaczami III. Sanatorium Gryf kotłownia nr 3 o mocy 920 kW woda + 285 kW para 1. Wymiana uszkodzonych rurociągów i armatury instalacji ciepłej wody - ok. 14 m / 11 szt 2. Wymiana uszkodzonych naczyń przeponowych w instalacji ciepłej wody - 2 szt 3. Wymiana izolacji rurociągów technologicznych i ciepłej wody 14 m 4. Wymiana zbiornika kondensatu i pompy kondensatu - 1 kpl 5. Wymiana pompy w obiegu centralnego ogrzewania - 1 szt 6. Montaż wodomierzy na zimnej wodzie przed podgrzewaczami IV. Sanatorium Gryf kotłownia nr 4 o mocy 450 kW woda 1. Wymiana uszkodzonych rurociągów i armatury instalacji ciepłej wody - ok. 2 m / 8 szt 2. Wymiana uszkodzonych naczyń przeponowych w instalacji ciepłej wody - 2 szt 3. Wymiana izolacji rurociągów technologicznych i ciepłej wody - 5 m 4. Montaż wodomierzy na zimnej wodzie przed podgrzewaczami V. Sanatorium w Borkowie kotłownia o mocy 920 kW woda 1. Wymiana rurociągów i armatury instalacji ciepłej wody - ok. 7 m / 22 szt 2. Wymiana uszkodzonych naczyń przeponowych w instalacji ciepłej wody - 2 szt 3. Wymiana izolacji rurociągów technologicznych i ciepłej wody - 12 m 4. Przespawanie pompy ładującej CWU 5. Montaż wodomierzy na zimnej wodzie przed podgrzewaczami 2. Etap drugi: I. Sanatorium Gryf kotłownia nr 1 o mocy 1380 kW woda 1. Naprawa stacji SUW 2. Wymiana izolacji termicznej podgrzewaczy ciepłej wody - 2 szt 3. Wymiana izolacji termicznej drzwiczek kotłowych - 3 szt 4. Kalibracja systemu wykrywania metanu Gazex 5. Czyszczenie i regulacja palników - 3 szt II. Sanatorium Gryf kotłownia nr 2 o mocy 1380 kW woda 1. Wymiana izolacji termicznej drzwiczek kotłowych - 3 szt 2. Wymiana izolacji termicznej podgrzewaczy ciepłej wody - 3 szt 3. Kalibracja systemu wykrywania metanu Gazex 4. Czyszczenie i regulacja palników - 3 szt III. Sanatorium Gryf kotłownia nr 3 o mocy 920 kW woda + 285 kW para 1. Wymiana izolacji termicznej podgrzewaczy ciepłej wody - 3 szt 2. Wymiana izolacji termicznej drzwiczek kotłowych - 2 szt 3. Kalibracja systemu wykrywania metanu Gazex 4. Czyszczenie i regulacja palników - 2 szt IV. Sanatorium Gryf kotłownia nr 4 o mocy 450 kW woda 1. Wymiana izolacji termicznej drzwiczek kotłowych - 2 szt 2. Wymiana izolacji termicznej podgrzewaczy ciepłej wody - 2 szt 3. Kalibracja systemu wykrywania metanu Gazex 4. Czyszczenie i regulacja palników - 2 szt V. Sanatorium w Borkowie kotłownia o mocy 920 kW woda 1. Wymiana izolacji termicznej drzwiczek kotłowych - 2 szt 2. Wymiana izolacji termicznej podgrzewaczy ciepłej wody - 3 szt 3. Kalibracja systemu wykrywania metanu Gazex 4. Czyszczenie i regulacja palników - 2 szt VI. Sanatorium Podhale kotłownia o mocy 1150 kW woda + 170 kW para 1. Wymiana uszkodzonej armatury instalacji ciepłej wody - 12 szt 2. Wymiana uszkodzonych naczyń przeponowych w instalacji ciepłej wody - 4 szt 3. Wymiana uszkodzonej izolacji rurociągów technologicznych i ciepłej wody - 8 m 4. Kalibracja systemu wykrywania metanu Gazex 5. Czyszczenie i regulacja palników - 3 szt VII. Sanatorium Irena kotłownia o mocy 920 kW woda 1. Wymiana uszkodzonych rurociągów i armatury instalacji ciepłej wody - ok. 11 m / 6 szt 2. Wymiana uszkodzonych naczyń przeponowych w instalacji ciepłej wody - 2 szt 3. Wymiana izolacji rurociągów technologicznych i ciepłej wody - 22 m 4. Przespawanie pompy ładującej CWU 5. Wymiana izolacji termicznej drzwiczek kotłowych - 2 szt 6. Wymiana izolacji termicznej podgrzewaczy ciepłej wody - 4 szt 7. Kalibracja systemu wykrywania metanu Gazex 8. Czyszczenie i regulacja palników - 2 szt VIII. Budynek Zarządu Spółki kotłownia o mocy 340 kW woda 1. Wymiana uszkodzonych rurociągów i armatury instalacji ciepłej wody - ok. 5 m / 10 szt 2. Wymiana uszkodzonych naczyń przeponowych w instalacji ciepłej wody - 1 szt 3. Wymiana izolacji termicznej podgrzewacza ciepłej wody - 1 szt 4. Kalibracja systemu wykrywania metanu Gazex 5. Czyszczenie i regulacja palników - 2 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości Zadanie nr 1 - 1 000,00 zł., Zadanie nr 2 - 1 000,00 zł 1.2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 04.01.2010 r. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK nr 77 1090 2662 0000 0001 0262 0438 4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: 1.2.1. Posiadanie przedmiotu działalności gospodarczej wskazanego w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 1.2.2. Wniesienie wymaganego wadium. Zadanie nr 1 - 1 000,00 zł., Zadanie nr 2 - 1 000,00 zł 2. Przynajmniej trzy referencje, potwierdzające usługi o standardzie podobnym do wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Dotyczy zadania nr 1 i 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę jednocześnie na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 - po dwie referencje na każde zadanie. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3.1 Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń z formułą spełnia - nie spełnia. 4 Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następujących dokumentów : 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. Dowód wniesienia wadium Zadanie nr 1 - 1 000,00 zł., Zadanie nr 2 - 1 000,00 zł 2. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następujących oświadczeń : 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.2. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Przynajmniej trzy referencje, potwierdzające usługi o standardzie podobnym do wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Dotyczy zadania nr 1 i 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę jednocześnie na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 - po dwie referencje na każde zadanie. 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia świadczący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu interesy podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna). W przypadku udzielenia zamówienia podmiotom występujących wspólnie, zamawiający - przed podpisaniem umowy - zażąda przedstawienia kopii umowy lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum lub spółki cywilnej i podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zawarte zostało konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6. Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy 7.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dokumenty, o których mowa w punkcie 1.1 i 2.1 i 2.2 składają każdy oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uzdrowisko-polczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach