Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 88-160 Janikowo, ul. Przemysłowa 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3514411, 3583621 , fax. 052 3513519
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Przemysłowa 6 6
88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3514411, 3583621, fax. 052 3513519
REGON: 00052515190909 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.janikowo.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz dzieci na basen w latach szkolnych od 2009 do 2012, autobusem przekazanym w użytkowanie stanowiącym własność Gminy Janikowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przewóz dzieci na basen w latach szkolnych od 2009 do 2012, autobusem przekazanym w użytkowanie stanowiącym własność Gminy Janikowo Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Gmina Janikowo przekazuje w użytkowanie autobus stanowiący jej własność celem świadczenia usług w zakresie ujętym w Załączniku nr 3 (trasy, ilości kilometrów, godziny postoju) oraz załączniku nr 4 (mapka) Zakres usług obejmuje przewóz dzieci na basen ze szkół w Janikowie, Ludzisku, Broniewicach, Kołodziejewie oraz przywóz i odwóz dzieci ze szkoły. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) przedłożą polisę lub inny dokument / aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a) złożą oświadczenie ,że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Załącznik nr 2 1.5 Inne dokumenty a) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; załącznik nr 1 ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 -B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 B.5) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Opis koncesji, zezwolenia lub licencji C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. zgodnie z punktem VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.janikowo.lo
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów w RDW Toruń w 2016 r. z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-07-25 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Świecie nad Osą w latach szkolnych 2016 - 2017, 2017 - 2018, 2018 - 2019
Dodano: 2016-07-20 - Dowóz dzieci do szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Brodnica w roku szkolnym 2016/2017 - na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-15 - Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli z terenu gminy Rojewo w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych ulgowych z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej.
Dodano: 2016-07-14 - Usługa przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-08 - Dowóz i odwóz uczniów z terenu miasta i gminy Barcin do szkół oraz na basen w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-21 - Dowożenie dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do szkół Gminy Topólka i z powrotem.
Dodano: 2016-06-16 - Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-10 - Dowóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki do Zespołów Szkół na terenie Gminy Zbiczno w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-06-09 - Dowożenia uczniów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-05-23