Przetargi.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Czerniewicach, Gmina Choceń

Urząd Gminy w Choceniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, ul. Sikorskiego 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846617 , fax. 054 2846740
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Choceniu
    ul. Sikorskiego 4 4
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846617, fax. 054 2846740
    REGON: 00053711900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Czerniewicach, Gmina Choceń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w Czerniewicach, Gmina Choceń o wymiarach 29,26 x 45,76 m o powierzchni 1.338,94 m 2 (pole do gry 26,0 x 44,0 m), umożliwiającego prowadzenie gier piłkarskich: - piłka ręczna - 1 x koszykówka - 1 x siatkówka. Zaprojektowane boisko będzie posiadało syntetyczną nawierzchnię wraz z naniesionymi liniami, opaskę z kostki brukowej, umożliwiającą urządzenie trybun z siedziskami. Budowa boiska wielofunkcyjnego obejmuje między innymi: -podbudowę, -nawierzchnię boiska i opaski, -montaż wyposażenia. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót stanowiących część składową niniejszej specyfikacji. UWAGA: Prace przygotowawcze, ziemne, odwodnienie oraz ogrodzenie boiska zostaną wykonane we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Kowalu nr 12 9557 0006 0011 8239 2000 0007. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W terminie otwarcia ofert wadium wpłacane w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust.6 ustawy Pzp), powinna być wnoszona w oryginale jako załącznik do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji musi obejmować co najmniej 30 dniowy termin związania z ofertą. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 6.1.Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii niepotwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Lp Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy. Numer załącznika 1Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty 2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 3Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: Wykonawca, musi wykazać, że osoba będąca pełnić funkcję kierownika robót posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, odpowiadające przedmiotowi zamówienia (należy załączyć kserokopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa)-Wzór stanowi załącznik nr 2 do oferty 5.Wykaz części zamówienia , które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom-Wzór stanowi załącznik nr 3 do oferty 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udokumentować, że w podanym okresie wykonał co najmniej dwa boiska sportowe ze sztuczną nawierzchnią o pow. minimum 900,00 m2 - należy dołączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie robót (§ 1 ust. 2, pkt. 1 Rozporządzenia j.w.)-Wzór stanowi załącznik nr 4 do oferty 7.Kosztorys ofertowy ( uproszczony z podaniem cen jednostkowych oraz wartości każdej pozycji wykonany na podstawie załączonego przedmiaru oraz szczegółowej specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych. 8.Zaparafowany wzór umowy-Wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 9. Harmonogram rzeczowo - finansowy 10.Dowód wniesienia wadium 6.2.W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów (konsorcjum/spółka cywilna), każdy Wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22, ust. 1, pkt 1-3 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków, każdy Wykonawca winien złożyć oświadczenie (wiersz 1) i dokumenty (wiersz 2-3) wymienione w powyższej tabeli. 6.3. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów (konsorcjum/spółka cywilna), warunek o którym mowa w wierszu 6 zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6.4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w wierszu 2, 3 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.5. Dokumenty o których mowa w pkt. 6.4 powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( pkt 1) i nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert ( pkt 2). 6.6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 6 wiersz 2-3 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wiersz 2) i nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert (wiersz 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chocen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach