Przetargi.pl
Przewóz dzieci i młodzieży w roku 2010 na basen Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku

Prezydent Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4144000 , fax. 4144257
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4144000, fax. 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz dzieci i młodzieży w roku 2010 na basen Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci i młodzieży w roku 2010 z wyznaczonych placówek oświatowych na basen Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku, zgodnie z harmonogramem rozkładu jazdy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010 roku przez okres 190 dni (38 tygodni), z wyłączeniem: dni ustawowo wolnych od pracy, wakacji, ferii zimowych, ferii wiosennych oraz innych dni, w których nie będą pracowały szkoły lub nieczynne będą obiekty sportowe Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku, na trasach, których orientacyjna łączna długość w okresie realizowania zamówienia będzie wynosiła: około 25.536 kilometrów (672 kilometry tygodniowo).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powinien: 1.Posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, o której mowa w treści art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 2.Dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, w szczególności: dysponować co najmniej dwoma niskopodłogowymi autobusami, które dysponują co najmniej 24 miejscami siedzącymi oraz posiadają aktualne świadectwo przeglądu technicznego pojazdu oraz ważne ubezpieczenie OC i NW. 3.Dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w szczególności: zatrudniać co najmniej 2 kierowców posiadających prawo jazdy kategorii D, aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych o kierowania pojazdem i aktualne orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem (art. 90 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym), oraz świadectwo o kwalifikacji zawodowej, potwierdzające uzyskanie kwalifikacji wstępnej lub ukończenie szkolenia okresowego (art. 39a ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstwie złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 .Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, o której mowa w treści art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 4. Wykaz potwierdzający dysponowanie odpowiednią kadrą niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia: - co najmniej 2 kierowców posiadających prawo jazdy kategorii D, aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem i aktualne orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem (art. 90 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym), oraz świadectwo o kwalifikacji zawodowej, potwierdzające uzyskanie kwalifikacji wstępnej lub ukończenie szkolenia okresowego (art. 39a ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym). 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności: -Prawo jazdy kategorii D, -Aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem (art. 90 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym), -Aktualne orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem (art. 90 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym), -Świadectwo o kwalifikacji zawodowej, potwierdzające uzyskanie kwalifikacji wstępnej lub ukończenie szkolenia okresowego (art. 39a ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym). 7.Wykaz potwierdzający dysponowanie odpowiednią liczbą narzędzi i urządzeń niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia: - co najmniej 2 niskopodłogowe autobusy, które dysponują co najmniej 24 miejscami siedzącymi oraz posiadają aktualne świadectwo przeglądu technicznego pojazdu oraz ważne ubezpieczenie OC i NW. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 7, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 9. Dokumenty poświadczające przeprowadzenie badań technicznych lub przeglądu technicznego narzędzi oraz urządzeń, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz ich ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków, w szczególności: -polisę lub inny dokument potwierdzający, że pojazdy, za pomocą których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od nieszczęśliwych wypadków (NW), -dowód rejestracyjny pojazdów, za pomocą których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, -aktualny dokument poświadczający przeprowadzenie badań technicznych lub przeglądu technicznego pojazdu, o ile taka informacja nie wynika z dowodu rejestracyjnego pojazdu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach