Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-224 Bydgoszcz, ul. Świętej Trójcy 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3418308
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
ul. Świętej Trójcy 33 33
85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3418308
REGON: 00001775600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kopert dla O/ZUS w Bydgoszczy na 2010 rok. Zakup materiałów biurowych dla O/ZUS w Bydgoszczy na 2010 rok. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej 133 000 EURO p.n.: Zakup kopert dla O/ZUS w Bydgoszczy na 2010 rok. Zakup materiałów biurowych dla O/ZUS w Bydgoszczy na 2010 rok. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: część A zamówienia - Zakup kopert dla O/ZUS w Bydgoszczy na 2010 rok część B zamówienia - Zakup materiałów biurowych dla O/ZUS w Bydgoszczy na 2010 rok. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195132007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - dotyczy części A i części B zamówienia, 2.wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie: 2.1 kopert o wartości kontraktu co najmniej 35 000,00 złotych brutto - w przypadku złożenia oferty na część A przedmiotu zamówienia, 2.2. materiałów biurowych o wartości kontraktu co najmniej 100 000,00 złotych brutto - w przypadku złożenia oferty na część B przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wykazie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do cz. I SIWZ) - dotyczy części A i części B zamówienia, 2.formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT oraz formularz cenowy (załączniki nr 2 i 3 do cz. I SIWZ) - dotyczy odpowiednio części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- dotyczy części A i części B zamówienia, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- dotyczy części A i części B zamówienia, 5.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na dostawie: 5.1 kopert o wartości kontraktu co najmniej 35 000,00 złotych brutto - w przypadku złożenia oferty na część A przedmiotu zamówienia, 5.2. materiałów biurowych o wartości kontraktu co najmniej 100 000,00 złotych brutto - w przypadku złożenia oferty na część B przedmiotu zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4 do cz. I SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną