Przetargi.pl
Przetarg ZP/3/2012 NA Usługę w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw, drobnych remontów i konserwacji obejmujących roboty budowlane, stolarskie, szklarskie ślusarskie i dekarskie w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Bałuty Nowe

Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe" ogłasza przetarg

  • Adres: 91-304 Łódź, ul. Sędziowska 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6546896 , fax. 42 6546896
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe"
    ul. Sędziowska 16 16
    91-304 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6546896, fax. 42 6546896
    REGON: 10103911300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.balutynowe.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg ZP/3/2012 NA Usługę w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw, drobnych remontów i konserwacji obejmujących roboty budowlane, stolarskie, szklarskie ślusarskie i dekarskie w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Bałuty Nowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw, drobnych remontów i konserwacji w zakresie robót ogólnobudowlanych - murarskich, tynkarskich, stolarskich, szklarskich, ślusarskich, dekarsko - blacharskich w budynkach i lokalach komunalnych zarządzanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty-Nowe polegające na: 1. Zbijaniu odparzonych tynków. 2. Zamalowywaniu napisów na elewacjach budynków. 3. Demontażu reklam. 4. Naprawie - uzupełnieniu nawierzchni betonowych (pojedyncze ubytki) 5. Naprawie - uszkodzonych miejsc w ścianach z cegły (pojedyncze ubytki) 6. Uzupełnianiu tynków wewnętrznych, zewnętrznych ( pojedyncze ubytki) na pow. do 5 m2 7. Wykonywaniu odkrywek w zależności od potrzeb. 8. Wymianie, naprawie stopni schodowych (poręczy, podstopnic, stopnic, słupków, tralek) 9. Naprawie drzwi wejściowych do pomieszczeń wspólnych (dopasowanie skrzydeł, wymiana opasek drzwiowych i listew przymykowych, wykonanie progów, umocowanie wyrwanych ościeżnic, umocowanie lub wymiana zawiasów rygli, naprawa ramiaków. 10. Naprawie okien w pomieszczeniach wspólnych ( dopasowanie skrzydeł, wymiana oliwek, mocowanie i wymiana zawiasów, dorabianie elementów skrzydeł), pasowaniu skrzydeł do ościeżnic. 11. Szkleniu skrzydeł okiennych i drzwiowych w pomieszczeniach wspólnych. 12. Naprawie lub wymianie zamków i klamek w pomieszczeniach wspólnych. 13. Zabezpieczeniu otworów okiennych i drzwiowych w lokalach wolnych i w pomieszczeniach wspólnych (płyta pilśniowa, paździerzowa, siatka, zamurowanie pojedynczych otworów itp.) 14. Naprawie schodów drewnianych (wymiana pojedynczych stopni drewnianych, desek spoczników). 15. Naprawie balustrad (przymocowywanie ruchomych balustrad, dorabianie i montaż poręczy, słupków, tralek itp.) 16. Naprawie ścianek drewnianych w pomieszczeniach wspólnych. 17. Drobnej naprawie ślusarskiej - drzwi, bramy, wymianie uszkodzonych zamków, wkładek oraz samozamykaczy. 18. Naprawie - z wykonaniem włazów dachowych oraz wsypów piwnicznych. 19. Wymianie kłódek 20. Zabezpieczaniu budynków po pożarze. 21. Dostarczaniu piecy i kuchni węglowych do lokali oraz pralni, wc-ogólne wraz z podłączeniem. 22. Osadzaniu trzepaków w zależności od potrzeb. 23. Stemplowaniu (pojedyncze stemplowanie zagrożonych konstrukcji). 24. Innych robotach związanych z awaryjnym usunięciem zagrożenia. 25. Naprawie podłóg 26. Usuwanie śniegu z dachów, sopli i nawisów śnieżnych wraz z wywozem 27. Zabezpieczanie lokali po eksmisjach. 28. Naprawie pokryć dachowych- naprawy punktowe z papy termozgrzewalnej grub. 4,7 mm, modyfikowanej z masy asfaltowej SBS o gramaturze 200g/m2 29. Naprawie rynien i rur spustowych 30. Wykonywanie drobnych obróbek blacharskich 31. Drobnej naprawie Wentylacji grawitacyjnej, głowic kominowych i kominów. 32. Drobnych pracach zabezpieczających obiekty i urządzenia przed skutkami mrozu. 33. Obsadzeniu kratek wentylacyjnych, drzwiczek w ścianach z cegieł. 34. Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek 35. Dwukrotnym malowaniu tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni. 36. Dwukrotnym malowaniu tynków zewnętrznych 37. Dwukrotnym malowaniu farbą olejną uprzednio malowanej stolarki okiennej i drzwiowej, ścianek i szafek z przygotowaniem pod malowanie 38. Zakupie i montażu tablic informacyjnych np. znaki drogowe, inne drobne elementy. 39. Demontażu tablic informacyjnych np. znaki drogowe, inne drobne elementy. 40. Wzmocnieniu krokwi Wspólny słownik CPV: 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6 Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. Wymagania: 2.1. Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 2.1.1. zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru (załącznik nr 2 do umowy); zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). 2.1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 2.2. Realizacja zgłoszeń: 2.2.1. Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). 2.2.2. Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 60 minut. b) W ciągu 2 dni - sprawy pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. c) inne - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 2.3. Wykonane przez Wykonawcę prace konserwacyjne wymagają pisemnego potwierdzenia przez lokatora, administratora lub pracownika służby technicznej zamawiającego. 2.4. Wykonane przez Wykonawcę roboty remontowe wymagają potwierdzenia przez pracownika służby technicznej Zamawiającego. 2.5. Wykaz nieruchomości komunalnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik Nr 8 2.6. Wykaz nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych w których znajdują się lokale komunalne zarządzanych przez Administracje stanowiący załącznik 8a Roboty należy prowadzić zgodnie z zachowaniem następujących warunków: Roboty muszą być prowadzone zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych oraz sztuką budowlaną. Materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne atesty zgodnie z Polskimi Normami oraz dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Kierownik robót musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane. Przy wykonywaniu robót nie mogą zostać naruszone prawa osób trzecich. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe z jego winy. Po zakończeniu prac teren robót powinien być doprowadzony do porządku. UWAGA!!! Z wykonawcą wybranym w powyższym postępowaniu zostaną podpisane umowy na nieruchomości prywatne i współwłasne w zarządzie Administracji odrębnie na każdą nieruchomość na okres 8 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 8 000 zł 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 14.2 w SIWZ 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. gwarancjach bankowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: GETIN BANK S.A. Oddział Regionalny GETIN BIZNES w Łodzi 98 1560 0013 2027 2236 9637 0005 z zaznaczeniem: wadium - przetarg ZP/3/2012 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie art.46 ust 4a Pzp 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.balutynowe.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach