12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 849 003, , fax. 261 849 266
- Data zamieszczenia: 2020-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 849 003, , fax. 261 849 266
REGON: 12125985000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.12tol.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojsko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg ograniczony z dopuszczeniem składania ofert częściowych na pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania „Wykonanie zbiornika ppoż. o pojemności około 150-200 m³ wraz z drogami dojazdowymi i placem manewrowym” na terenie kompleksu wojskowego w Legionowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania „Wykonanie zbiornika ppoż. o pojemności około 150-200 m³ wraz z drogami dojazdowymi i placem manewrowym” na terenie kompleksu wojskowego w Legionowie. Zamówienie składa się z dwóch oddzielnych części (zadań częściowych) podlegających oddzielnemu odbiorowi: a) Zadanie częściowe Nr 1: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Wykonanie zbiornika wody ppoż. o pojemności około 150-200 m³ wraz z drogami dojazdowymi i placem manewrowym” w branży sanitarnej na terenie kompleksu wojskowego w Legionowie; b) Zadanie częściowe Nr 2: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadania „Wykonanie zbiornika wody ppoż. o pojemności około 150-200 m³ wraz z drogami dojazdowymi i placem manewrowym” w branży elektrycznej na terenie kompleksu wojskowego w Legionowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w terminie do upływu terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium zostanie wyznaczony w zaproszeniu do składania ofert. a) Na zadanie częściowe Nr 1- w wysokości: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych), b) Na zadanie częściowe Nr 2 - w wysokości: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742 z późn. zm.) w zakresie zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej: 1) W przypadku przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 2 pkt. 13 ustawy – posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej III stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej; 2) W przypadku przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 54 ust. 3 ustawy – poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wydane przez ABW albo SKW oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez ABW albo SKW; 3) W przypadku osób fizycznych - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione wniosek o dopuszczenie do udziału; 2) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru– Załącznik Nr 4 do SIWZ); 3) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 4) aktualne na dzień składania wniosku oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi, spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5)zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Na etapie składania ofert: 1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz ofert; 2) informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 6.9 SIWZ albo informację o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców); 3) Wadium, zgodnie z pkt. 10 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy remoncie i konserwacji Studni św. Jana z Dukli we Lwowie.
Dodano: 2024-07-16 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego: ,,Budowę żłobka miejskiego w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Prymasa Tysiąclecia w Ciechanowie”
Dodano: 2024-07-05 - ,,Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru działającego w imieniu Inwestora przy realizacji zadania pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3643W droga nr 2 - Maciejowice - granica województwa (Wierzejki)”
Dodano: 2024-06-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-06-07 - SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Modernizacja i przebudowa dróg gminnych w ramach realizacji założeń Programu Gospodarki Niskoemisyjnej w Gminie Jabłonna.
Dodano: 2024-05-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, gm. Sypniewo,,
Dodano: 2024-05-09 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży: instalacji sanitarnych nad robotami budowlanymi sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie
Dodano: 2024-04-30 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu
Dodano: 2024-04-11 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 803 na odcinku od km 13+114 do km 15+809,55 na terenie gminy Skórzec”– nr postępowania 066/24
Dodano: 2024-04-09