Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych

Powiat Grójecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, Józefa Piłsudskiego 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 665 11 00 , fax. 48 665 11 47
  • Data zamieszczenia: 2024-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grójecki
    Józefa Piłsudskiego 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 48 665 11 00, fax. 48 665 11 47
    REGON: 670223149
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadań inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje roboty budowlane poniżej wymienionych pozycji: 1. Remont drogi powiatowej Nr 1651W Chynów – Pieczyska przez miejscowość Adamów Drwalewski 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1656W Grójec – Miedzechów przez miejscowość Olszany 3. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1658W Kępina – Czachów Szczegółowa dokumentacja projektowa dotycząca inwestycji dostępna jest w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, pokój nr 7, na stronie: https://spgrojec.ezamawiajacy.pl. Wymagania w stosunku do Inspektora nadzoru: - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub z ograniczeniami w specjalności drogowej;- doświadczenie zawodowe – kierował, nadzorował przynajmniej 1 robotą budowlaną tożsamą z przedmiotem zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu zlecającego oraz załączy dowody dotyczące kierowanych lub nadzorowanych robót budowlanych . Przez roboty tożsame z przedmiotem zamówienia rozumie się wykonane kierowanie, nadzorowanie robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia.Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania; - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.Warunki realizacji:1. Stawianie się na każdorazowe wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem - niezwłocznie, tj. w ciągu 0,5 godziny od zawiadomienia telefonicznego.2. Zamawiający wymaga wizyty na budowie każdego dnia roboczego – tj. 5 wizyt na terenie budowy w ciągu tygodnia, w trakcie trwania robót. 3. Składanie Zamawiającemu raportów z wykonanego nadzoru w następujący sposób: składając w formie pisemnej informację z wykonanych prac wraz z załączoną dokumentacją fotograficzną min. 3 z miejsca nadzoru i ujawnioną na zdjęciu datą, godziną oraz lokalizacją.4. Zamawiający wymaga uczestnictwa Wykonawcy w naradach podczas realizacji inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca musi wykazać się posiadaniem uprawnień lub posiadaniem osoby z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub z ograniczeniami w specjalności drogowej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę w wysokości: min.1 000 000,00 zł brutto.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, kierował, nadzorował przynajmniej 1 robotami budowlanymi tożsamymi z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu zlecającego oraz załączy dowody dotyczące kierowanych lub nadzorowanych robót budowlanych.Przez roboty tożsame z przedmiotem zamówienia rozumie się wykonane kierowanie, nadzorowanie robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że nadzorował lub kierował robotami budowlanymi w branży drogowej w zakresie budowy, przebudowy, remontu drogi publicznej obejmujące w swym zakresie wykonanie nawierzchni bitumicznej o wartości brutto min. 1 000 000,00 zł.3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza łącznego spełnienia warunku przez Wykonawców.5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach