Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje ogłasza przetarg
- Adres: 72-500 Międzyzdroje, Promenada Gwiazd 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3280781 , fax. 091 3246812
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Dom Wypoczynkowy Międzyzdroje
Promenada Gwiazd 3 3
72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3280781, fax. 091 3246812
REGON: 81055151700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyzdroje.wdw.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ogólne usługi wczasowo-turystyczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Prawa zamówień publicznych na dostawę pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ wg załącznika nr 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy : 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt.1.1 do 1.4; 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą; 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych; 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny; 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 A.2) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2 A.3)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art.22 i art.24 ustawy Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 A.4) Wzór umowy - podpisany - załącznik nr 4 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w formie czytelnej kserokopii). C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: . D.1) Aktualną decyzję o bieżącym nadzorze SANEPIDU, atesty na samochody dostarczające żywność. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 1 rok przed upływem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyzdroje.wdw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby organizacji kolonii/wczasów w Ośrodku w Lubinie
Dodano: 2016-03-17 - Pieczywo świeże
Dodano: 2016-02-22 - PN-4/16 - Dostawa pieczywa, mrożonek i różnych artykułów spożywczych
Dodano: 2016-02-04 - Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 105/WOG/D/Żywn./15
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. przez okres 36 miesięcy.
Dodano: 2015-11-13 - Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 40/WOG/D/Żywn./15
Dodano: 2015-06-09 - Pieczywo świeże
Dodano: 2015-03-04 - Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 85/WOG/Żywność/14
Dodano: 2014-10-15 - DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW PIEKARSKICH
Dodano: 2014-06-11 - Pieczywo świeże
Dodano: 2014-03-03