Przetargi.pl
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Nowa jakość zarządzania - wzmocnienie kompetencji kadr urzędów powiatowych i gminnych województwa lubelskiego.

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5326009 , fax. 081 5347373
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5326009, fax. 081 5347373
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 206 000 EURO na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu Nowa jakość zarządzania - wzmocnienie kompetencji kadr urzędów powiatowych i gminnych województwa lubelskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Nowa jakość zarządzania - wzmocnienie kompetencji kadr urzędów powiatowych i gminnych województwa lubelskiego (zwanego dalej projektem) realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenia są prowadzone w formie kursów doskonalących, w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębny moduł: Moduł I. System Linux Moduł II. Grafika komputerowa. Moduł III. Tworzenie stron www organizacja i przeprowadzenie szkoleń zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a. wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w szczególności: obejmujące realizację szkoleń informatycznych o wartości przynajmniej 50.000,00 zł brutto w każdym zamówieniu, przy czym szkolenia te zostały zrealizowane w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zostały zlecone wykonawcy przez beneficjenta projektu, a wśród tych zamówień: - co najmniej jedno obejmowało szkolenia z zakresu grafiki komputerowej, - co najmniej jedno obejmowało szkolenia z zakresu tworzenia serwisów www, - co najmniej jedno obejmowało szkolenia z zakresu administrowania systemami Linux; b. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, tj. osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu szkoleń przedstawionego w przedmiocie zamówienia, a w szczególności, co najmniej: - jedną osobą posiadającą certyfikat Corel Certified Instructor, - jedną osobą posiadającą certyfikat Certified Adobe Instructor, - jedną osobą posiadającą certyfikat ZEND PHP 5 Certification, - jedną osobą posiadającą certyfikat Certified Novell Instructor; c. posiadają uprawnienia oraz możliwość prowadzenia szkoleń autoryzowanych wymaganych w ramach poszczególnych modułów szkoleniowych projektu (zamawiający poprzez możliwość i uprawnienia prowadzenia szkoleń autoryzowanych przez wykonawcę rozumie posiadanie autoryzacji i certyfikatów przez wykonawcę nadawanych przez producentów oprogramowania wykorzystywanego na szkoleniach informatycznych w zakresie edukacji, tj. Corel Training Partner, Adobe Authorized Training Center oraz Novell Training Partner). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10.3. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów składających się na ofertę wykonawcy zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Z treści złożonych załączników musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca ww. warunki spełnił. 10.4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 11.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści zgodnej z formularzem oświadczeń, według druku stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, który winien być wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 11.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w w/w pkt. 11.2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w powyższym punkcie dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do załączenia ww. dokumentu. 11.3. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wykaz (zgodny z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) zrealizowanych należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających wymaganiom określonym w pkt. 2 a, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie, wystawionych przez zamawiających, na rzecz których wykonane zostały usługi. 11.4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponowała), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, według druku stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 11.5. Oświadczenie wykonawcy, iż posiada aktualne autoryzacje i certyfikaty nadawane przez producentów oprogramowania wykorzystywanego na szkoleniach informatycznych w zakresie edukacji, tj. Corel Training Partner, Adobe Authorized Training Center oraz Novell Training Partner lub równoważne. 11.6. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca załącza zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe zgodnie z normą ISO 9001:2000 w zakresie szkoleń lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. 12. Zawartość oferty 12.1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 1) formularz oferty - załącznik nr 2, 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków - załącznik nr 3 3) oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4, 4) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy), 5) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia (jeżeli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 6) dokumenty o których mowa w pkt 11 niniejszej specyfikacji, 7) projekt umowy zaakceptowany przez Wykonawcę, potwierdzający, że zgadza się z jej warunkami i zostanie ona podpisana w takiej formie w wypadku wyboru jego oferty - załącznik nr 7, 12.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane powyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 12.3. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12.4. Dokumenty wymagane od Wykonawcy należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę (poświadczam za zgodność z oryginałem i podpis osoby wskazanej w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadającej pełnomocnictwo załączone do oferty). 12.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału do wglądu lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 12.6. W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały zostać spełnione następujące wymagania: 1) oferta musi zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 11.2, oraz w pkt 12.1. 2), 3) dotyczące każdego partnera konsorcjum; w pozostałych przypadkach koniecznym jest złożenie co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania, 2) jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający żądał będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, 3) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - należy załączyć stosowne oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika, 4) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/powiatlublin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach