Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej 193 000 EURO na wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
    ul. Pabianicka 62 62
    93-513 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
    REGON: 00029540300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej 193 000 EURO na wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi, w tym, w szczególności: 1. Stałe doradztwo prawne dla wszystkich komórek organizacyjnych Szpitala, zgodnie z zapotrzebowaniem 2. Udzielanie na bieżąco porad prawnych 3. Sporządzanie opinii oraz analiz prawnych 4. Udzielanie wyjaśnień i interpretacji przepisów prawa zgodnie z zapotrzebowaniem 5. Opracowywanie i / lub opiniowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych 6. Zapewnienie obsługi prawnej przy zawieraniu wszystkich umów i opiniowanie wszystkich umów pod względem formalno - prawnym.Pisanie umów, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego po uzyskaniu niezbędnych informacji merytorycznych z właściwej komórki. 7. Udział w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego 8. Reprezentacja prawna w sprawach związanych z realizacją umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych zawartych z Narodowym Funduszem Zdrowia, organami administracji publicznej i innymi podmiotami 9. Doradztwo prawne z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy. W szczególności:a) sporządzanie i /lub opiniowanie wzorów i projektów umów, b) udzielanie odpowiedzi na zapytania do wzorów i projektów umów, c) udział w opracowywaniu odpowiedzi na odwołania i uczestnictwo z odwołaniach przed Krajową Izbą Odwoławcząd) udział w procedurach udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w szczególności prowadzonych w trybie zamówienia z wolnej rękie) opiniowanie, na wniosek zamawiającego, wyboru trybu udzielania zamówienia publicznegof) inne czynności 10. Monitorowanie procesu legislacyjnego dotyczącego Zamawiającego i bieżące informowanie o zmianach przepisów prawnych mających wpływ na funkcjonowanie Zamawiającego oraz bieżąca aktualizacja istniejących wykazów aktów prawnych w ramach obowiązujących w Szpitalu procedur ISO, a także przekazywanie informacji prawnej na bieżąco komórkom merytorycznym o wprowadzonych zmianach przez ustawodawcę ze wskazaniem komórki merytorycznie odpowiedzialnej za zakres wprowadzonych zmian. 11. Występowanie przed sądami, organami administracji publicznej, i innymi instytucjami stosownie do potrzeb, z siedzibą również poza Łodzią 12. Prowadzenie całości spraw sądowych Zamawiającego przed sądami powszechnymi i administracyjnymi wszystkich instancji 13. Prowadzenie spraw przed organami administracji publicznej 14. Opiniowanie i prowadzenie zleconych spraw w zakresie restrukturyzacji Zamawiającego 15. Prowadzenie spraw związanych z wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego 16. Wykonywanie innych prac z zakresu obsługi prawnej wynikających z bieżącej działalności Zamawiającego 17. Obecność radcy prawnego / adwokata w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pabianickiej 62, codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach 800 - 1500, niezależnie od udziału w sprawach prowadzonych na zewnątrz jednostki w jej imieniu, w tym sądowych 18. Zapewnienie stałego kontaktu Zamawiającego z Kancelarią - drogą telefoniczną i elektroniczną (e-mail). 19. Koszty zastępstwa procesowego ustalone, dla wykonawcy, w wysokości 80%, po ich wyegzekwowaniu od strony przeciwnej 20. Obowiązek dysponowania programami prawniczymi typu Lex lub równoważny 21. Posiadanie sprzętu komputerowego (własny laptop (notebook) wraz z moblinym internetem) niezbędnego do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Szpitala - po stronie wykonawcy 22. Terminy załatwienia spraw takich jak: odpowiedzi na zapytania, przygotowanie opinii prawnych, sporządzenie lub zaopiniowanie pod względem formalno - prawnym wzorów i projektów umów:a) sprawy bieżące, sprawy pilne bez względu na stopień skomplikowania: w tym samym dniu, pod warunkiem ich otrzymania do godziny 10.00 , po ich otrzymaniu po godz. 10.00 w dniu następnym, z wyjątkiem spraw, które wymagają natychmiastowej interwencji,b) sprawy skomplikowane, wymagające konsultacji lub analizy przepisów prawa - do 7 dni kalendarzowychc) sprawy szczególnie skomplikowane, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu komórki występującej z pytaniem lub prośbą o opinię - do 14 dni kalendarzowych W przypadku punktów b i c decyzje w tym zakresie podejmuje zawsze koordynator 23. Zapewnienie obsługi w języku polskim 24. Wyznaczenie jednej osoby koordynującej pracę, która będzie pozostawać z Zamawiającym w stałym kontakcie telefonicznym oraz e-mailowym 25. Obowiązek prowadzenia rejestru spraw bieżących związanych z bieżącą obsługą Szpitala. Rejestr w szczególności powinien zawierać: termin otrzymania sprawy, termin załatwienia sprawy. Prowadzenie Rejestru ma się odbywać się pod nadzorem Działu Organizacji i Marketingu. Szczegółowy wzór rejestru zawiera załącznik nr 3 do umowy. 26. Obowiązek prowadzenia Rejestru spraw sądowych i administracyjnych (repertorium). 27. Lista obecności znajdować się będzie w Dziale Organizacji i Marketingu. Wykonawca ma obowiązek wpisywania się na listę przy wejściu oraz przy wyjściu z pracy. 28. Dokumenty składane celem załatwienia wszystkich spraw będą przekazywane bezpośrednio przez komórki organizacyjne 29. Lista spraw, które Wykonawca zobowiązany jest przejąć od Zamawiającego stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. 30. Obsługa Szpitala w zakresie organizacyjnym, w tym:a) przygotowywanie i opiniowanie pod względem prawnym wszelkich umów mieszczących się w zakresie zadań Pion Organizacji i Systemów Zarządzaniab) opiniowanie pod względem prawnym wszelkich wewnętrznych aktów prawnychc) udzielanie pomocy prawnej w zakresie obsługi Rady Społecznej Szpitalad) opiniowanie i doradztwo prawne w zakresie postępowań konkursowych prowadzonych w trybie art. 35 - 35a ustawy o zakładach opieki zdrowotneje) wykonywanie innych czynności wymagających pomocy prawnejf)współpraca w zakresie dostosowania wymogów prawnych do wymogów normy ISO Przedmiotem umowy objęte jest również przejęcie przez wykonawcę będących w toku postępowań przed sądami powszechnymi i administracyjnymi oraz organami administracji publicznej zawartych w wykazie stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż ilość podanych spraw w wykazie może ulec zmianie przez ich zwiększenie lub zmniejszenie, z tym zastrzeżeniem, iż to zwiększenie lub zmniejszenie będzie nie większe niż 20%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WARUNKI WPŁATY I ZWROTU WADIUM 1. Przystępując do przetargu (tj. przed złożeniem ofert) Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w łącznej wysokości 6 500,00 zł które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO S.A. V O. Łódź 78124015451111000011669960 przed upływem terminu składania ofert z zaznaczeniem Wadium do przetargu nieograniczonego na wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej, nr sprawy 83 10 2. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy. 6. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach