Przetargi.pl
PROWADZENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI PRAWNEJ ZLECENIODAWCY (JEDNOSTKI REALIZUJĄCEJ PROJEKT) W ZAKRESIE DOTYCZĄCYM REALIZACJI PROJEKTU MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM, STANOWIĄCEGO CZĘŚĆ PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO WSPÓLNOTOWEJ POMOCY STRUKTURALNEJ W RAMACH FUNDUSZU SPÓJNOŚCI NR POIS.01.01.00-00-003/07

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROWADZENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI PRAWNEJ ZLECENIODAWCY (JEDNOSTKI REALIZUJĄCEJ PROJEKT) W ZAKRESIE DOTYCZĄCYM REALIZACJI PROJEKTU MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM, STANOWIĄCEGO CZĘŚĆ PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO WSPÓLNOTOWEJ POMOCY STRUKTURALNEJ W RAMACH FUNDUSZU SPÓJNOŚCI NR POIS.01.01.00-00-003/07
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia na: prowadzenie bieżącej obsługi prawnej Zleceniodawcy (Jednostki Realizującej Projekt) w zakresie dotyczącym realizacji projektu Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Trybunalskim, stanowiącego część Programu Operacyjnego Infrastruktura i środowisko wspólnotowej pomocy strukturalnej w ramach Funduszu Spójności Nr POIS.01.01.00-00-003/07. Wykonanie zlecenia będzie polegać w szczególności na: a)udzielaniu porad i konsultacji, w tym sporządzaniu oceny skutków prawnych czynności prawnych Zleceniodawcy; b)sporządzaniu pisemnych opinii prawnych; c)sporządzaniu, uzgadnianiu i opiniowaniu umów cywilnoprawnych, aneksów, pism procesowych i innych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Zleceniodawcy; d)wsparciu merytorycznym w opracowywaniu projektów aktów prawnych, uchwał, zarządzeń, wewnętrznych regulaminów, instrukcji itp.; e)udziale w negocjacjach i rokowaniach warunków umów i porozumień zawieranych przez Zleceniodawcę w ramach realizacji projektu, f)udziale w spotkaniach z wykonawcami, mieszkańcami, przedstawicielami organów administracyjnych i jednostek organizacyjnych Miasta oraz przedstawicielami instytucji w hierarchii zarządzania Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko; g)udzielaniu wyjaśnień i informacji pracownikom Jednostki Realizującej Projekt, w kwestiach prawnych związanych z wykonywanymi obowiązkami na ich stanowiskach; h)informowaniu pracowników Jednostki Realizującej Projekt o zmianach w przepisach prawnych dotyczących realizacji projektu; i)doradztwie w zakresie zamówień publicznych poprzez wsparcie merytoryczne Zleceniodawcy w związku z prowadzonymi przez niego postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności pomoc przy udzielaniu wyjaśnień w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; j)reprezentowaniu Zleceniodawcy przed wszelkimi organami sądowymi, egzekucyjnymi, administracyjnymi, sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi oraz przed Naczelnym Sądem Administracyjnym, a także przed innymi sądami i organami rozstrzygającymi spory na drodze postępowania polubownego; k)innych niezbędnych czynnościach związanych z obsługą prawną Zleceniodawcy w tym prowadzeniu negocjacji z kontrahentami Zleceniodawcy w zakresie prowadzonej przez niego działalności. Umowa zawarta jest na czas określony i obowiązuje przez 22 miesiące od dnia podpisania jej przez obie strony z możliwością wcześniejszego jej rozwiązania w przypadkach wskazanych we wzorze umowy. Usługi Zleceniobiorca będzie realizował w dniach i godzinach ustalonych ze Zleceniodawcą w wymiarze 30 godzin tygodniowo, w tym: a)16 godzin tygodniowo w formie 3 dyżurów w siedzibie Jednostki Realizującej Projekt - ul. Szkolna 28 lub w innych miejscach ustalonych uprzednio ze Zleceniodawcą, b)pozostałe 14 godzin pracy, Zleceniobiorca musi być dostępny dla Zleceniodawcy za pomocą środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość (telefon, faks, poczta elektroniczna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach