Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M 57-2012 NA USŁUGĘ OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.

Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Poznańska 97 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
    REGON: 09235878000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M 57-2012 NA USŁUGĘ OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A.P r z e d m i o t e m zamówienia jest świadczenie usług ochrony mienia i osób w Szpitalu Powiatowym w Inowrocławiu szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 i 2A do SIWZ. Zakres ochrony obejmuje: 1) zabezpieczenie i ochronę mienia Zleceniodawcy znajdującego się na jego nieruchomości w Inowrocławiu, przy ul. Poznańskiej 97, przed kradzieżą, aktami przemocy, włamaniem i zniszczeniem, zgodnie z ustalonym planem ochrony, 2) ochrona osób przebywających w Szpitalu Powiatowym w Inowrocławiu tj. pracowników, pacjentów i osób odwiedzających chorych, 3) Czynności powyższe wykonywane będą codziennie w następującym systemie: a- 1 osoba całodobowo Izba Przyjęć - stanowisko dowodzenia , dla którego wymagana jest licencja pierwszego stopnia, b- 1 osoba Wysoki parter -w godz. 6.00 - 18.00 - patrol wewnętrzny, c- 1 osoba całodobowo Patrol zewnętrzny, d- 1 osoba całodobowo Portiernia centralna. 4)Szczegółowy zakres ochrony określa Plan Ochrony stanowiący Załączniki Nr 2 i 2 A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. B) Informacje dodatkowe: 1)Po zawarciu umowy, Zamawiający przeszkoli bezpłatnie pracowników Wykonawcy w zakresie BHP i P.poż. oraz zapozna ich z topografią Szpitala. 2)Wydział Prewencji Policji Powiatowej będzie wyrywkowo dokonywać kontroli obiektu Szpitala. Kontrole winny być odnotowane w raportach pracowników ochrony. 3)Zamawiający będzie wyrywkowo dokonywał kontroli pracy pracowników ochrony. 4)Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie pełniła służbę przynajmniej jedna osoba posiadająca licencję pierwszego stopnia. 5)W celu realizacji usługi Zamawiający umożliwi wykonawcy usługi korzystanie z pomieszczenia socjalnego o pow. 10,10 m? na warunkach określonych w odrębnej umowie. Koszty wynajmu zawarte są w Zał. Nr 6 do SIWZ. 6)W czasie trwania umowy Zamawiający dokonywać będzie regulacji dostępu do terenów wewnętrznych Szpitala i w związku z tym będzie wymagał od pracowników Wykonawcy dodatkowo obsługi bram wjazdowych oraz pobierania opłat. Wg Zamawiającego wyżej wymienione czynności nie spowodują zwiększenia zakresu czasu pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w wysokości: 13 000,00 zł 1.Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: - Bank : Kredyt Bank PBI S.A. O.Bydgoszcz Nr rachunku: 88150013601213600244300000 2. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 29.11.2012r. godz. 9:30 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania. 8. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców,Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą - z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. oraz niezwłocznie na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem terminu spływania ofert. b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszozino.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach