Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zakup kompleksowego wyposażenia do pracowni gastronomicznych w ramach projektu "Nowoczesna szkoła zawodowa - najlepszym wyborem" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.3 Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałania 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Powiat Nakielski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3866628 , fax. 523 866 625
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nakielski
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3866628, fax. 523 866 625
    REGON: 9235086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zakup kompleksowego wyposażenia do pracowni gastronomicznych w ramach projektu "Nowoczesna szkoła zawodowa - najlepszym wyborem" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.3 Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałania 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie w trybie przetargu niegraniczonego na dostawę kompleksowego wyposażenia do pracowni gastronomicznych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła zawodowa – najlepszym wyborem” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla poszczególnych części: 1) Część pierwsza - dostawa kompleksowego wyposażenia do pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Władysława Łokietka w Lubaszczu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ 2) Część druga – dostawa kompleksowego wyposażenia do pracowni gastronomicznej dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Ireny Sendlerowej w Samostrzelu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ. 3) Część trzecia – dostawa kompleksowego wyposażenia do pracowni gastronomicznej dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Kcyni – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1c do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż sprzętów w miejscach wskazanych przez zamawiającego oraz usunięcie opakowań z miejsca dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Część 1 –3.000,00 zł; 2) Część 2 – 2.000,00 zł; 3) Część 3 –1.000,00 zł. 2. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego z ubiegania się o zamówienie publiczne. 3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 listopada 2017 r. do godz. 9:45. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: – w pieniądzu – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Powiat Nakielski, nr konta: 98 8179 0009 0000 6288 2000 0010 z dopiskiem „wadium w przetargu na dostawę wyposażenia do pracowni gastronomicznej – część …”. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania przez bank zamawiającego na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 10 listopada 2017 r. o godz. 9:45 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 7. Potwierdzenie (kopie dokumentu przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężnej, musi oryginały dokumentów wymienionych w pkt 4 zdeponować w kasie Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: – odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, – nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, – zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty wymagane od wykonawcy: 1) Formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Szczegółowy formularz ofertowy – do każdej części – załączniki nr 6a, 6b, 6c do SIWZ; 3) Dowód wniesienia wadium; 4) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 5) Specyfikacja techniczna sprzętów wymienionych poniżej (tj. karta katalogowa lub karta techniczna produktu, która zawiera co najmniej: nazwę producenta, typ, model zaoferowanego sprzętu): - komputer stacjonarny, - monitor, - drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką, - projektor multimedialny, - rozwijany ekran, - trzon kuchenny z piekarnikiem, - piec kuchenny elektryczny, - blender gastronomiczny, - sokowirówka, - zmywarka do naczyń, - kuchenka mikrofalowa, - urządzenie do rozdrabniania surowców (szatkownica elektryczna) z tarczami, - naświetlacz do dezynfekcji jaj, - chłodziarka z zamrażarką, - płuczko-obieraczka do ziemniaków i warzyw, - krajalnica z przystawkami, - podgrzewacz do talerzy, - kuchenka indukcyjna z piekarnikiem, - robot kuchenny wieloczynnościowy, - frytownica, - grill gastronomiczny, - zamrażarka półkowa-szufladowa, - szafa chłodnicza, - maszynka do mielenia, - patelnia elektryczna, - urządzenie do gotowania makaronu z koszem do gotowania, - salamandra elektryczna wymagana tylko od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, dostarczona na 3 dni przed podpisaniem umowy. Specyfikacja techniczna będzie stanowiła załącznik do umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach