Przetargi.pl
Doposażenie stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Chrostkowie

Gmina Chrostkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-602 Chrostkowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2870039 wew.44 , fax. 542 870 039
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrostkowo
    87-602 Chrostkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2870039 wew.44, fax. 542 870 039
    REGON: 91086652500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chrostkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Chrostkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tj. doposażenie w sprzęt i artykuły gastronomiczne stołówkę szkolną Zespołu Szkół w Chrostkowie. 2. Sprzęt oraz artykuły gastronomiczne muszą zostać dostarczone nowe, nieużywane, bez wad fabrycznych i w pełni gotowe do użytkowania. 3. Sprzęt gastronomiczny musi zostać dostarczony z oryginalnymi, wydawanymi przez producentów kartami gwarancyjnymi, uprawniającymi do wszelkich działań serwisowych i świadczeń gwarancyjnych. 4. Sprzęt elektroniczny musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi oraz innymi dokumentami dołączonymi przez producenta. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilość przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w załączniku nr 1 zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 7. Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one działaniami, zaniechaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego Wykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników. 8. Wykonawca zobowiązany jest, w trakcie realizacji umowy, na okres zależny od specyfiki danej czynności wykonywanej w zakresie realizacji zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności:  osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 9. Mogące występować w dokumentacji nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tz. ofert, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Wszystkie załączone zdjęcia mają charakter poglądowy dla danego urządzenia/produktu. 10. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, w tym zgodę projektanta na zmiany, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty, które należy złożyć do niniejszego postępowania 1) Dokumenty składane wraz z ofertą: a) wypełniony i podpisany Formularz oferty (zgodny z załączonym wzorem) – Załącznik nr 1; b) wypełniony kosztorys dla poszczególnych elementów – stanowiący załącznik nr 1a; c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; f) Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Dokumenty składane po ogłoszeniu informacji na temat złożonych ofert: a) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zgodne z załączonym wzorem) – Załącznik nr 2 – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach