Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 86-320 Łasin, ul. Grudziądzka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 4512401 , fax. 56 4664778
- Data zamieszczenia: 2017-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Grudziądzka 11
86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 4512401, fax. 56 4664778
REGON: 870000182 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgklasin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy miału węglowego i węgla kamiennego w okresie od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa opału o parametrach: 1. Miał węglowy typ 32.1, sortyment M II w szacunkowej ilości 1800 ton: kaloryczność w stanie roboczym min. 24 000kJ/kg, zawartość siarki ogólnej w stanie roboczym max. 0,6 %, zawartość popiołów w stanie roboczym max. 15 %, zawartość wilgoci w stanie roboczym max. 15 %, granulacja: 0 – 20 mm, w tym 0 – 3 mm max 60 %. Miał węglowy musi być wolny od zanieczyszczeń w postaci kamieni, złomu oraz domieszek w postaci mułów. 2. Węgiel kamienny ekogroszek w szacunkowej ilości 65 ton: kaloryczność w stanie roboczym min. 25000kJ/kg, zawartość siarki ogólnej w stanie roboczym max. 0,8 %, zawartość popiołów w stanie roboczym max. 10 %, zawartość wilgoci w stanie roboczym max. 10 %, granulacja 5-25 mm. Szacunkowa wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 13 listopada 2017 roku do godz. 9:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Brodnica 20 9484 1033 2325 0350 4921 0001, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez Wykonawcę, zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla ekogroszku do jednostek organizacyjnych Gminy Lipno
Dodano: 2023-09-05 - Dostawa opału do budynku Urzędu Gminy w Bądkowie oraz budynków mienia komunalnego zlokalizowanych na terenie gminy Bądkowo.
Dodano: 2023-07-04 - RIR.271.64.2022.CC Dostawa opału stałego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie do 31.03.2023 r.
Dodano: 2023-01-25 - RIR.271.46.2022.CC Dostawa opału stałego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie do 31.05.2023 r.
Dodano: 2022-12-04 - Dostawa węgla ekogroszku do jednostek organizacyjnych Gminy Lipno
Dodano: 2022-10-25 - RIR.271.46.2022.CC Dostawa opału stałego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie do 31.05.2023 r.
Dodano: 2022-09-29 - Dostawa opału na potrzeby Gminy Golub-Dobrzyń
Dodano: 2022-09-19 - RIR.271.46.2022.CC Dostawa opału stałego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie do 31.05.2023 r.
Dodano: 2022-09-15 - Zakup i dostawa miału węglowego w ilości 110 ton dla potrzeb Zespołu Szkół Nr 1 Centrum Kształcenia Praktycznego w Aleksandrowie Kujawskim
Dodano: 2022-09-13 - Dostawa opału stałego dla Gminy Gruta i jej jednostek organizacyjnych w terminie do 31.12.2022 r.
Dodano: 2022-08-30