Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE W RAMACH STAŁEJ OBSŁUGI USŁUG KOMINIARSKICH W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGM WIDZEW WODNY RYNEK W 2010 R.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Widzew Wodny Rynek ogłasza przetarg

  • Adres: 90-037 Łódź, ul. Wysoka 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 674-32-42 , fax. 042 674-33-37
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Widzew Wodny Rynek
    ul. Wysoka 44 44
    90-037 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 674-32-42, fax. 042 674-33-37
    REGON: 47053434100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONYWANIE W RAMACH STAŁEJ OBSŁUGI USŁUG KOMINIARSKICH W ZASOBACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZGM WIDZEW WODNY RYNEK W 2010 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres świadczonych usług konserwacyjnych obejmuje stałą realizację bieżącej konserwacji budynków stanowiących własność Skarbu Państwa, Gminy Miejskiej, współwłasnych, prywatnych i Wspólnot Mieszkaniowych, administrowanych przez ZGM Widzew Wodny Rynek 2. Dokonywanie w częściach wspólnych nieruchomości oraz w lokalach stanowiących własność Skarbu Państwa i Gminy Miejskiej następujących czynności: 3. Czyszczenie przewodów kominowych: dymowych - 4 razy w roku spalinowych - 2 razy w roku wentylacyjnych - 1 raz w roku 4. Wykonanie ekspertyz kominiarskich przewodów: dymowych, spalinowych, wentylacyjnych wszystkich obiektów objętych zarządem ZGM WR 5. Wykonywanie kontroli awaryjnej i bieżącej wskazanych przez Zamawiającego przewodów kominowych w terminie niezwłocznym wraz z ustaleniem stanu lub przyczyn nieprawidłowości z odnotowaniem w rejestrze zgłoszeń kominiarskich znajdującym się w siedzibie Zamawiającego. 6. Wykonanie wskazanych przez Zamawiającego usług kominiarskich takich , jak: - wymiana lub montaż drzwiczek wycierowych, - kratek wentylacyjnych, - nasad kominowych do l,5 m, - regulacji podłączeń i odgruzowania przewodów 7. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń kominowych przy realizacji czynności zawartych w pkt 3, 4, 5 Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie pisemnie powiadomić zainteresowanych użytkowników lokali i wykonać czynności zabezpieczające. 8. Szczegółowy wykaz prac wchodzących w zakres bieżącej konserwacji i napraw oraz ich cenę określa cennik, który stanowi integralną część umowy. 9. Zaopatrzenie w materiały oraz transport obciążają Wykonawcę. 10. Właściciel firmy wykonującej zlecenie lub osoba przez niego upoważniona winna być obecna w Administracji codziennie w godz. 7:30 - 8:30 Wszystkie czynności kominiarskie winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i w terminach wynikających z potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 590000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł Wadium należy wnosić na konto ZGM do dnia 07.01.2010 r. do godz. 1400.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć w myśl art. 22.1. oświadczenie, że: 1) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1, 24.2 ustawy- załącznik nr 4 5) jest dyspozycyjny minimum sześć dni w tygodniu, 6) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605; zmiany: Dz. U. z 2008 r. Nr. 188 poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymaga się: ­ w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wyszczególnione w pkt. 1. i 3. muszą być złożone przez każdy podmiot; ­ pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie i ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a. aktualnego odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; b. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków; c. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum trzech zamówień zbliżonych zakresem rzeczowym do przedmiotu zamówienia, popartych referencjami (dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie); z podaniem ich wartości i rodzaju, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5), b. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6), oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa i.wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; d. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 8), oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narządzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, i.wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; e. dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ­ kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz kserokopia zaświadczeń z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert. Uprawnienia winny być potwierdzone podpisem osoby przyjmującej na siebie obowiązki wynikające z zamówienia i figurujące na uprawnieniach. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) bilans lub rachunek zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem, b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac na kwotę co najmniej 50 000,00 zł; c) w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. 4. Ponadto: 1. formularz cenowy wg wzoru zamawiającego, z cenami za poszczególne elementy zamówienia oraz wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty(załącznik nr 2) 2. oświadczenie o sposobie realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7), 3. parafowany projekt umowy (załącznik nr 9, 9a), 4. parafowany zakres czynności objęty przedmiotem zamówienia (załącznik nr 3). Brak któregokolwiek z dokumentów powoduje wykluczenie oferenta z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmwwr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach