Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI POD NAZWĄ: PRZEPROWADZANIE DZIECI PRZEZ ULICE PRZY SZKOŁACH, W RAMACH PROGRAMU BEZPIECZNE MIASTO

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Belzacka 176
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7339252 , fax. 044 7329253
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Belzacka 176 176
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7339252, fax. 044 7329253
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI POD NAZWĄ: PRZEPROWADZANIE DZIECI PRZEZ ULICE PRZY SZKOŁACH, W RAMACH PROGRAMU BEZPIECZNE MIASTO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI POD NAZWĄ: PRZEPROWADZANIE DZIECI PRZEZ ULICE PRZY SZKOŁACH, W RAMACH PROGRAMU BEZPIECZNE MIASTO. Sposób świadczenia zamawianych usług musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2008 roku, Nr 132 poz. 839) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 roku w sprawie wzoru ubioru niektórych osób uprawnionych do wydawania poleceń i sygnałów w zakresie kierowania ruchem na drodze (Dz. U. z 2008 roku, Nr 132, poz. 840) 1. Osoba nadzorująca bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię, powinna być podczas podawania poleceń i sygnałów wyposażona w prostokątną, specjalną tarczę barwy żółtej fluorescencyjnej z umieszczonym w polu ośmiokątnym znakiem barwy czerwonej z napisem STOP. 2. Osoba nadzorującą bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię, powinna być, podczas wydawania poleceń i sygnałów w zakresie kierowania ruchem na drodze, wyposażona w płaszcz zgodny z Polską Normą PN-EN 471:2008 o barwie fluorescencyjnej pomarańczowo-czerwonej z żółtymi elementami odblaskowymi zgodnymi z Polską Normą PN-EN 471:2008. 3. Sygnały lub polecenia dla kierujących pojazdami osoba nadzorująca bezpieczne przejścia dzieci przez jezdnię podaje za pomocą tarczy opisanej w pkt.1 4.Osoba nadzorująca bezpieczne przejścia dzieci przez jezdnię, przed podaniem sygnału do wstrzymania ruchu pojazdów jest obowiązana do: a) wejścia na przejście dla pieszych z uniesioną tarczą, w sposób niezmuszający kierujących do gwałtownego hamowania; płaszczyzna tarczy powinna być skierowana w stronę jadących pojazdów; b) zezwolenia pieszym na przejście przez jezdnie dopiero po upewnieniu się, że pojazdy się zatrzymały; c) zejścia z przejścia dopiero po opuszczeniu jezdni przez pieszych; oznacza to zezwolenie na kontynuowanie jazdy pojazdów. Osoba nadzorująca bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię musi posiadać aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia do kierowania ruchem drogowym wydane przez Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego. Ponadto osoby nadzorujące bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię tj: strażnicy zobowiązane są do: 1) wykonywania swojej pracy, na przejściu dla pieszych wytypowanym dla danej szkoły; 2) czuwania nad bezpieczeństwem pieszych na nadzorowanym przejściu, tj.: a) kierowania ruchem drogowym na przejściu dla pieszych w sposób umożliwiający bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię, b) reagowania na nieprawidłowe zachowanie się dzieci na nadzorowanym przejściu lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie; c) zwracania uwagi, w miarę możliwości, na nieprawidłowe zachowanie się uczniów dojeżdżających do szkoły rowerami i motorowerami oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusów dowożących dzieci do szkoły; d) zawiadamiania stosownych władz o zaistniałych zagrożeniach w obrębie nadzorowanego przejścia; e) przebywania na przejściu w czasie określonym (w formie pisemnej) przez dyrektora szkoły w godz. od 7.30 do 15.30, a w przypadku niektórych szkół również po godzinie 15.30, przy czym sumaryczny czas pracy po godz. 15.30 nie przekroczy łącznie 20 godzin w każdym tygodniu nauki; f) wykonywania innych zadań przez strażnika w czasie, kiedy nie przebywa na przejściu, związanych z bezpieczeństwem uczniów, zlecanych przez dyrektora szkoły. Wymagane jest zapewnienie ciągłości usługi tj. zastępstwo w przypadku nieobecności strażnika. Wykonawca nie będzie świadczył usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie miesięcy lipca i sierpnia i z tego tytułu nie będzie otrzymywał wynagrodzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości punktów nadzorowania bezpiecznego przejścia dzieci przez jezdnię. W takim przypadku wynagrodzenie będzie wypłacane proporcjonalnie do ilości punktów nadzorowania bezpiecznego przejścia dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713172005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę); - Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, oraz o braku zaległości z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym wydanych przez dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego (zgodnie z § 9 rozporządzenia MSWiA z dnia 18 lipca 2008 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym) oraz kserokopią dowodów osobistych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno - finansowej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. Ocena zgodności ofert z treścią SIWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Wykonawca zawarł w swojej ofercie z zastosowaniem treści art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków opisanych w pkt V - SIWZ nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt VI i zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt VI, a które składają się na ofertę. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie oferenta z jego dalszego udziału w nim zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr 2 do SIWZ); 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór nr 3 do SIWZ); 3) Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno - finansowej (wzór nr 4 do SIWZ); 4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę); 6) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, oraz o braku zaległości z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne (wzór nr 5 do SIWZ); 7) Wykaz osób (wzór nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym wydanych przez dyrektora wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego (zgodnie z § 9 rozporządzenia MSWiA z dnia 18 lipca 2008 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym) oraz kserokopią dowodów osobistych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedziano, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, że: - warunki opisane w pkt V.1.1) i 4) spełniają każdy z osobna, - warunki opisane w pkt V.1.2) i 3) spełniają łącznie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach