Przetargi.pl
modernizacja Stacji Uzdatniania Wody we wsi PIEKACIE gm. Łęczyca

Gmina Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 3882117 , fax. (024) 3883765
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczyca
    ul. Konopnickiej 14 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 3882117, fax. (024) 3883765
    REGON: 61101576700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugleczyca.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja Stacji Uzdatniania Wody we wsi PIEKACIE gm. Łęczyca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody we wsi Piekacie obejmuje wymianę urządzeń technologiczno - instalacyjnych wewnątrz budynku SUW i rurociągów tłocznych, zagospodarowanie terenu wraz z nasadzeniami, modernizacje instalacji elektrycznej oraz wymianę pomp głębinowych - szt. 2. Wykonanie prac ogólnobudowlanych w budynku SUW polegających na wymianie istniejącej stolarki okiennej, ułożenie papy termozgrzewalnej oraz płytek ceramicznych wewnątrz hali. Ponadto przedmiotem umowy jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz uzyskanie wszelkich badań i uzgodnień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania SUW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostało kreślony w dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 25.000,00 zł /dwadzieścia pięć tysięcy złoty 00/100/ Termin wniesienia wadium - do 15 stycznia 2010 r. godz. 9.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie w ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum jedno zadanie polegające na budowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości nie mniejszej niż 900 tys. zł brutto, w tym roboty technologiczne - o wartości nie mniejszej niż 600 tys. zł brutto Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, oświadczeń i informacji: spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugleczyca.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach