Śląskie Centrum Rehabilitacji ogłasza przetarg
- Adres: 43-450 Ustroń, ul. Zdrojowa 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8545131
- Data zamieszczenia: 2009-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Rehabilitacji
ul. Zdrojowa 6 6
43-450 Ustroń, woj. śląskie
tel. 033 8545131
REGON: 07238892700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.scr-ustron.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wykonanie wyposażenia obiektu w system monitorowania obiektu, usługę ograniczonej ochrony obiektu dla Śląskiego Centrum Rehabilitacji w Ustroniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie wyposażenia obiektu w system monitorowania obiektu 2) usługa ograniczonej ochrony obiektu. Zakresem zamówienia jest: 1- w zakresie wykonania wyposażenia obiektu w system monitorowania obiektu: -dostawa i montaż w obiekcie Śląskiego Centrum Rehabilitacji w Ustroniu zestawu kamer do monitorowania obiektu, wraz z okablowaniem oraz dostawa i montaż systemu zapisu wizji z oprogramowaniem pozwalającym na rejestrację zdarzeń oraz dostawą monitora do podglądu rejestrowanych obrazów z zainstalowanych kamer. -przeszkolenie wskazanych pracowników ŚCR do obsługi systemu serwis i konserwacja systemu jak wyżej w okresie trwania umowy. Opracowując ofertę Wykonawca musi uwzględnić następujące warunki szczegółowe: Ofertę należy przygotować dla dwóch wariantów zakresów monitorowanych obszarów obiektu: -wariant 1 - obejmuje monitorowanie : 1. Korytarzy w dwóch kierunkach na piętrach 1-4 2. Korytarza na V piętrze w jednym kierunku 3.Poziomu Wysokiego Parteru w zakresie : hol główny + wejście główne do obiektu, hol + wejście gospodarcze, korytarz w kierunki dźwigu szpitalnego, szatnia pacjentów ambulatoryjnych 4.Poziomu Niskiego Parteru w zakresie : ciąg komunikacyjny do gabinetów zabiegowych, hol przy dźwigu osobowym + korytarz do dźwigu szpitalnego, korytarz od wejścia gospodarczego do węzła cieplnego w części gospodarczej 5. Powierzchni parkingu głównego 6.Powierzchni parkingu na zapleczu gospodarczym 7.Wejście do budynku od strony budowanego dźwigu szpitalnego Wariant 2 - obejmuje monitorowanie: 1. Korytarza na 2 piętrze w dwóch kierunkach 2. Poziomu Wysokiego Parteru w zakresie : hol główny + wejście główne do obiektu, hol + wejście gospodarcze, korytarz w kierunki dźwigu szpitalnego, szatnia pacjentów ambulatoryjnych 3. Poziom Niskiego Parteru w zakresie : ciąg komunikacyjny do gabinetów zabiegowych, hol przy dźwigu osobowym + korytarz do dźwigu szpitalnego, korytarz od wejścia gospodarczego do węzła cieplnego w części gospodarczej 4. Powierzchnia parkingu głównego 5. Powierzchnia parkingu na zapleczu gospodarczym 6. Wejście do budynku od strony budowanego dźwigu szpitalnego Konfigurując instalację dla wariantu 2 należy uwzględnić możliwość jej rozbudowy w przyszłości do zakresu jak w wariancie 1 (do około 32 kamer). Rzuty budowlane poszczególnych kondygnacji stanowią załączniki 4-9 do SIWZ WYMAGANE MINIMALNE PARAMETRY SPRZĘTU I URZĄDZEŃ. 1. Kamery wewnątrz budynku - kolorowe o rozdzielczości minimum 480 linii i czułości 0,1 luxa , w obudowach uniemożliwiających przestawianie oraz zniszczenie kamer, z możliwością podglądu w przypadku braku oświetlenia. 2. Kamery na zewnątrz budynku - kolorowe o rozdzielczości minimum 480 linii , typu dzień/noc z obiektywem auto-irys o zmiennej ogniskowej , w obudowach zapewniających bezawaryjną pracę bez względu na warunki atmosferyczne. UWAGA: Ilość kamer spełniających powyższe wymagania , jaką należy przyjąć do sporządzenia oferty będzie określona podczas prezentacji jakości obrazu w obiekcie przy udziale Zamawiającego. Prezentację przygotuje każdy z Dostawców w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w godzinach 10.00 do 12.00 ,nie później niż na 10 dni przed terminem składania ofert. Z każdej prezentacji będzie sporządzony protokół opisujący parametry techniczne użytego sprzętu oraz ilość kamer pozwalających na uzyskanie obrazu na monitorze w jakości satysfakcjonującej Zamawiającego. Po zakończeniu prezentacji Zamawiający w terminie do 3 dni powiadomi wszystkich Dostawców o zaakceptowanej przez siebie ilości kamer, ich parametrach technicznych i lokalizacji, jaką należy uwzględnić w ofercie . 3. System zapisu wizji z oprogramowaniem winien umożliwić rejestrację zdarzeń z proponowanej ilości kamer, prędkość zapisu - min. 400 klatek na sekundę. Okres archiwizacji zdarzeń - min. 30 dni. System j.w. musi umożliwić współpracę z wewnętrzną siecią informatyczną szpitala, tak aby była możliwość podglądu rejestrowanych zdarzeń z wyznaczonego przez Zamawiającego komputera. 4. Monitor kolorowy lcd 22 cali , rozdzielczość i inne parametry dostosowane do pozostałych komponentów instalacji. Obudowa dostosowana do instalacji wewnątrz pomieszczeń . Miejsce lokalizacji - Izba Przyjęć. Termin montażu wybranego systemu - 20 dni roboczych od daty podpisania umowy. System po upływie okresu trwania umowy na ograniczoną ochronę obiektu przechodzi na własność Zamawiającego. WYMAGANIA DOTYCZĄCE SERWISU SYSTEMU: - Czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego - Czas naprawy elementu systemu - bez potrzeby dostarczenia elementu zastępczego - do 24 godzin od momentu stwierdzenia usterki , powyżej 24 godzin - konieczność dostarczenia i montażu elementu zastępczego. 2- w zakresie ograniczonej ochrony obiektu: - pełnieniu dyżurów przez pracownika ochrony w obiekcie od godziny 19.00 do 7.00 dnia następnego w każdy dzień roboczy, - pełnieniu dyżurów przez pracownika ochrony w obiekcie od godziny 7.00 do godziny 7.00 dnia następnego w soboty, niedziele i święta. W czasie dyżuru do obowiązków pracownika należy : - podgląd rejestrowanych obrazów z zainstalowanych kamer, w przypadkach wymagających interwencji - wezwanie patrolu firmy ochraniającej obiekt, - obsługa centrali p.poż oraz podjęcie działań przewidzianych w Instrukcji przeciwpożarowej ( załącznik nr 10 do SIWZ) ,obowiązującej w ŚCR Ustroń, w zakresie dotyczącym osób pełniących dyżur nocny na Izbie Przyjęć, - reakcja na awarie w przypadkach, kiedy skutki awarii mogą powodować straty materialne lub zagrażać zdrowiu bądź życiu pacjentów i personelu, polegająca na lokalizacji awarii i powiadomieniu osób wskazanych przez Zamawiającego i podjęcie dalszych działań wg wskazań tych osób lub wg Instrukcji postępowania na wypadek zdarzeń losowych oraz awarii systemów i instalacji w ŚCR Ustroń ( załącznik nr 11 do SIWZ) - reakcja na inne zagrożenia, mogące zagrażać zdrowiu bądź życiu pacjentów i personelu, polegająca na powiadomieniu osób wskazanych przez Zamawiającego, a gdy jest to niemożliwe - wykonywanie poleceń lekarza dyżurnego - przyjazd grupy interwencyjnej na wezwanie telefoniczne pracownika ochrony lub wskazanych przez Zamawiającego upoważnionych osób. - codzienny przyjazd patrolu w godzinach nocnych, sprawdzenie otoczenia obiektu i zamknięć drzwi zewnętrznych i okien do poziomu Wysokiego Parteru. Zakres wyposażenia swoich pracowników ochrony w środki przymusu bezpośredniego określi Wykonawca w sposób zgodny z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 O ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r, Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami). Czas dojazdu patrolu interwencyjnego w godz. 20.00 - 6 .00 nie może przekroczyć 10 min., czas dojazdu patrolu interwencyjnego w godz. 6.00 - 20.00 nie może przekroczyć 20 min. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia ( ustawa o ochronie osób i mienia - Dz.U.z 1997r. ,Nr 114, poz.740 ze zm.) 3.Posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia - wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia ( w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowania) potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających. 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pracownicy bezpośrednio wykonujący zamówienie posiadają niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług ochrony - licencja I lub II stopnia. 5.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy 7. Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony byli wyposażeni w jednolite sorty mundurowe, oznakowane w sposób określony w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 O ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2005 r, Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Specyfikacji, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących oświadczeń i dokumentów w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : 1. Dla potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, a) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 w.w ustawy - załącznik nr 2 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.- załącznik nr 3 do oferty c) Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia - załącznik nr 4 do oferty W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia do wykonania zamówienia; - wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia ( w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, monitorowania) potwierdzony dokumentami o należytym wykonaniu - załącznik nr 5 do oferty 3) Potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - pracownicy bezpośrednio wykonujący zamówienie posiadają niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług ochrony - licencja I lub II stopnia - wykaz pracowników + kopie licencji - załącznik nr 6 do oferty 4) Potwierdzenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i następstw zdarzeń losowych w wysokości co najmniej 100 000 zł. za każdorazowe zdarzenie w zakresie prowadzonej działalności: - dokument potwierdzający ubezpieczenie jak wyżej - załącznik nr 7 do oferty Ponadto Wykonawcy musza spełniać warunki dodatkowe:: 1. zapoznają się z warunkami postępowania a także warunkami realizacji zamówienia określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą stosowne oświadczenie, że przyjmują je bez zastrzeżeń - załącznik nr 8 do oferty b) złoży aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika, Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z regulowaniem należnych podatków i opłat - zał. nr 9 do oferty, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) złoży aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, że Wykonawca nie zalega z regulowaniem należnych składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - zał. nr 10 do oferty, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scr-ustron.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia składowiska odpadów należącego do BPK Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY MIENIA W FORMIE OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGI ZGŁOSZEŃ ALARMOWYCH
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r..
Dodano: 2016-07-26 - Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach do końca roku 2016
Dodano: 2016-07-22 - Usługa ochrony osób i mienia Sądu Okręgowego w Katowicach oraz usługa prowadzenia szatni w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
Dodano: 2016-07-21 - Usługa ochrony osób i mienia 2016
Dodano: 2016-07-20 - usługa ochrony fizycznej i technicznej osób i mienia SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku wraz z zapewnieniem funkcjonowania bezobsługowych systemów parkingowych i usługą zimowego utrzymania terenu szpitala (zamówienie: TAG-313-PN/42-2016)
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia dla KWK Boże Dary na 2016r.
Dodano: 2016-07-12 - ochrona fizyczna nowo budowanego budynku Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich
Dodano: 2016-07-06 - Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu oraz transport wartości pieniężnych
Dodano: 2016-07-05