Gmina Rząśnia ogłasza przetarg
- Adres: 98332 Rząśnia, ul. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 446 317 122, , fax. 446 317 129
- Data zamieszczenia: 2017-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnia
ul. Kościuszki 16
98332 Rząśnia, woj. łódzkie
tel. 446 317 122, , fax. 446 317 129
REGON: 59064793100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnia.pl; www.rzasnia.eobip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowych w budynku remizy OSP Rząśnia wraz z utwardzeniem części parkingu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku komunalnym (remiza OSP w Rząśni) wraz z utwardzeniem części parkingu. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) Wymianę pokrycia dachowego, b) Malowanie elewacji, c) Wymianę płytek na sali i klatce ewakuacyjnej, d) Naprawę schodów z płytek przy klatce ewakuacyjnej, e) Utwardzenie kostką betonową części parkingu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do SIWZ: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. Załącznik Nr 3 do SIWZ – Przedmiary robót. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę konkretnego zakresu zamówienia. 4. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określają zapisy projektu umowy – załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący jej integralną część. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace związane z realizacją robót wykończeniowych. 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.500,00 zł w jednej z form i na zasadach określonych w SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251”
Dodano: 2024-06-26 - Przebudowa budynku przedszkola z rozbudową o oddział przedszkolny z wyposażeniem wraz z wymianą źródła ciepła
Dodano: 2024-06-18 - MZŻ.262.11.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi
Dodano: 2024-05-13 - Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
Dodano: 2024-05-06 - MZŻ.262.5.2024.T - Termomodernizacja dachu budynku Żłobka nr 2 przy ul. Chrobrego 16 w Łodzi
Dodano: 2024-03-06 - Termomodernizacja budynku OSP w Rosławowicach
Dodano: 2023-08-02 - Termomodernizacja budynku OSP w Rosławowicach
Dodano: 2023-07-04 - Przebudowa przestrzeni komunikacji ogólnej w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – Etap I w ramach projektu (...) cd
Dodano: 2023-02-16 - Przebudowa przestrzeni komunikacji ogólnej w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Centrum Pediatrii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – Etap I w ramach projektu (...) cd
Dodano: 2023-01-05 - Na zawarcie umów ramowych na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Dodano: 2022-12-16