Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie montażu dwóch dźwigów osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. J. Iwaszkiewicza 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26 , fax. (076) 721 11 27
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
    ul. J. Iwaszkiewicza 5 5
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 721 11 26, fax. (076) 721 11 27
    REGON: 39099944100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie montażu dwóch dźwigów osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest instalacja dwóch sztuk nowych dźwigów szpitalnych w bloku 1E (szyb nr 3 i 4) Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy w miejsce obecnie czynnych dźwigów typu SGA produkcji Warszawskiej Fabryki Dźwigów TRANSLIFT. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z urządzeń i materiałów własnych Wykonawcy. 3. Zakres zamówienia: 1) demontaż użytkowanych dwóch sztuk dźwigów typu SGA 1 (wraz ich przekazaniem protokolarnym i transportem do magazynu Zamawiającego), 2) wykonanie robót budowlanych i elektrycznych (wymiana instalacji) w istniejących szybach i maszynowni mające na celu ich dostosowanie do montażu nowych elementów dźwigów, 3) dostarczenie nowych dźwigów oraz ich rozładunek i przemieszczenie na plac budowy, 4) wykonanie dokumentacji dźwigów z wymaganymi certyfikatami oraz dokonanie uzgodnień i odbioru technicznego, 5) montaż nowych dźwigów, 6) rejestracja dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego (na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego) oraz poniesienie kosztów rejestracji, 7) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dźwigów, w szczególności: Dokumentacji Techniczno-Ruchowej i instrukcji eksploatacji, 8) przeszkolenie personelu w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowania w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące dźwigów: 1) Nowe dźwigi winny być jednakowe, wykonane z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów, z tym, że dźwig w szybie nr 3 winien być dodatkowo dostosowany do wymogów dźwigu dla ekip ratowniczych (zgodnie z normą EN 8172) 2)rodzaj dźwigu: dźwig szpitalny z napędem elektrycznym linowym, z falownikowym systemem umożliwiającym łagodny start i zatrzymanie, 3) liczba przystanków: 8 nieprzelotowych, 4) udźwig: min. 1600 kg, 5)dźwig winien być dostosowany do wymiarów szybu: a) szerokość szybu - 2300 mm, b) głębokość szybu - 3100 mm, c) wysokość szybu - 28450 mm, d) głębokość podszybia - 1750 mm, e) wysokość podnoszenia - 23100 mm, f) wysokość nadszybia - 3600 mm, g)wysokość maszynowni - 3000 mm, 6) kabina: nieprzelotowa, o minimalnych wymiarach 1400mm x 2400mm x 2150 mm, ściany i sufit metalowe, malowane proszkowo, oświetlenie kabiny elektrooszczędne, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, gładką, niepalną z atestem, poręcz ze stali INOX, w przekroju okrągła - na ścianach bocznych i tylnej, cokoły przypodłogowe ze stali INOX, dodatkowe osłony ścian ze stali INOX na wysokości osi kół łóżek szpitalnych na ścianach bocznych, lustro na tylnej ścianie nad poręczą, wentylacja mechaniczna automatyczna i grawitacyjna. (Przed dostawą i montażem kabiny wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji i uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki i wystroju.) 7) kaseta sterownicza w kabinie: pokrywa ze stali INOX, elektroniczny piętrowskazywacz ze strzałkami kierunku jazdy w kabinie, awaryjne oświetlenie z własnego źródła (2 h zasilanie baterii) w przypadku braku zasilania, lampka przeciążenia, system informacji głosowej z możliwością programowania komunikatów, gong, przyciski podświetlane nierdzewne z alfabetem Brillea na wysokości dostosowanej do obsługi przez osoby niepełnosprawne, w tym przyciski dyspozycji przystanków i włączający alarm. Ponadto przyciski zamykania i otwierania drzwi ze stacyjką podtrzymania stanu otwartych drzwi. System łączności ze służbami ratowniczymi realizowany przez linię telefoniczną. 8)kasety sterownicze zewnętrzne: wykonane ze stali INOX, elektroniczny piętrowskazywacz ze strzałkami kierunku jazdy na wszystkich piętrach, przyciski podświetlane nierdzewne z alfabetem Brillea na wysokości dostosowanej do obsługi przez osoby niepełnosprawne, wyświetlacz aktualnego położenia kabiny w szybie. 9) drzwi kabinowe: metalowe, malowane proszkowo, automatyczne, 2 - panelowe, zabezpieczenie: bariera fotoelektryczna oraz mechanizm zabezpieczenia przed ściśnięciem, 1 szt dla każdego dźwigu, 10) drzwi przystankowe dla dźwigu w szybie nr 4: skrzydła metalowe, malowane proszkowo, automatyczne, 2-panelowe, napęd regulowany falownikiem, otwarcie drzwi 1100mm x 2000 mm, 8 sztuk dla dźwigu, 11) drzwi przystankowe dla dźwigu w szybie nr 3 przeznaczonego dla ekip ratowniczych: skrzydła metalowe o odporności ogniowej min. EI60, malowane proszkowo, automatyczne, 2-panelowe, napęd regulowany falownikiem, otwarcie drzwi 1100mm x 2000 mm, 8 sztuk dla dźwigu, 12) sterowanie: mikroprocesorowe, zbiorcze góra-dół, przystosowane do pracy 2 dźwigów w grupie, awaryjny zjazd na przystanek ewakuacyjny i otwarcie drzwi przy zaniku napięcia lub przy otrzymaniu sygnału z instalacji ppoż., 13) wszystkie elementy dostarczanych dźwigów winny być fabrycznie nowe. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie z elementów istniejących dźwigów jedynie klocków przeciwwagi. Uwaga: w zakresie dostosowania do wymogów dla ekip ratowniczych dźwigu nr 3, Zamawiający wymaga, aby dźwig, jako urządzenie, spełniał wszystkie wymagania niezbędne do uznania go za zgodny z normą PN-EN 81-72, w tym m.in. zabezpieczenie IP drzwi przystankowych i kabinowych, wykonanie zasilania i sterowania dźwigu przewodami o odpowiedniej klasie IP, dodatkowe równoległe doprowadzenie zasilania awaryjnego odpowiednimi przewodami do rozdzielni, wyposażenie podszybia w automatyczny system odpompowania wody z odprowadzeniem wody do kanalizacji Zamawiającego. Ponieważ Zamawiający planuje w okresie późniejszym realizację zadania inwestycyjnego pn. Dostosowanie obiektów szpitala do ochrony przeciwpożarowej, w tym również realizację prac budowlanych w bloku windowym 1 E obejmujących również m.in. wykonanie instalacji SAP w budynku i szybach windowych (z której sygnał będzie doprowadzony do automatyki dźwigowej), wykonanie instalacji nadciśnieniowej i oddymiania szybu windowego i przedsionków, wydzielenie przedsionków przed dźwigiem, wydzielenie ogniowego maszynowni - intencją Zamawiającego jest, aby do czasu realizacji tych prac przez Zamawiającego, dźwig ten został uznany i zarejestrowany, jako dźwig szpitalny, natomiast po wykonaniu tych prac, bez poniesienia dodatkowych nakładów - został uznany za zgodny z normą PN-EN 81-72 i po ponownym odbiorze uznany, jako dźwig w wykonaniu dla ekip ratowniczych. 5. Szczegółowe wymiary szybu windowego oraz obecnie zamontowane mechanizmy eksploatowanych dźwigów przedstawiają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: siwz) rysunki opisane jako Załącznik nr 6 do siwz oraz Załącznik nr 7 do siwz. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty, we własnym zakresie, dla właściwego określenia koniecznych do wykonania prac i kalkulacji ceny dokonał wizji lokalnej w miejsca realizacji robót (szybów windowych). Będzie to niezbędne do weryfikacji dokumentów opisujących przedmiot zamówienia ze stanem faktycznym oraz do uzyskania informacji, które mogą być przydatne do określenia pełnego zakresu prac, dokonania wyceny robót i przygotowania ceny oferty. O chęci przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie bądź za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający, w ciągu 3 dni od daty otrzymania powiadomienia wyznaczy termin, nie później jednak niż 3 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlano-montażowe oraz dostarczone urządzenia na okres minimum 3 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 8.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące zł ). 3.Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 05-06-2014 r. do godz. 11:00. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 5.Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (Znak sprawy: WSzSL/DZ-28/14) 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, nr rachunku BGK 36 1130 1033 0018 8002 7220 0012 7.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Postanowienia o których mowa w pkt 7 odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 9.W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach