Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie i uruchomienie systemów monitoringu CCTV, z wykorzystaniem urządzeń zakupionych i dostarczonych przez KWP w Gdańsku, w obiektach w poszczególnych podanych poniżej lokalizacjach, podzielonych na 3 odrębne zadania.

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 214 817 , fax. 583 214 810
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15
    80819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 214 817, fax. 583 214 810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie i uruchomienie systemów monitoringu CCTV, z wykorzystaniem urządzeń zakupionych i dostarczonych przez KWP w Gdańsku, w obiektach w poszczególnych podanych poniżej lokalizacjach, podzielonych na 3 odrębne zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i uruchomienie systemów monitoringu CCTV, z wykorzystaniem urządzeń zakupionych i dostarczonych przez KWP w Gdańsku, w obiektach w poszczególnych podanych poniżej lokalizacjach, podzielonych na 3 odrębne zadania: 1) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1: • Montaż i uruchomienie systemu CCTV w KWP w Gdańsku przy ul. Okopowej 15, • Montaż i uruchomienie systemu CCTV w KWP w Gdańsku przy ul. 3 Maja 8, • Montaż i uruchomienie systemu CCTV w KMP w Gdańsku przy ul. Kartuska 245 B, • Montaż i uruchomienie systemu CCTV w KP I w Gdańsku przy ul. Platynowej 6F, • Montaż i uruchomienie systemu CCTV w KMP w Gdyni przy ul. Zakręt do Oksywia 12/14. 2) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2: • Montaż i uruchomienie systemu CCTV w KP I w Słupsku, ul. Reymonta 7, • Montaż i uruchomienie systemu CCTV w KP Ustka, ul. Grunwaldzka 13, • Montaż i uruchomienie systemu CCTV w KP Sierakowice, ul. Lęborska 32. 3) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 3: • Montaż i uruchomienie systemu CCTV w KPP w Kwidzynie ul. Tadeusza Kościuszki 30, • Montaż i uruchomienie systemu CCTV w KP Czersk, ul. Doktora Zielińskiego 6. Wykonawca musi udokumentować że co najmniej 1 osoba realizująca zamówienie posiada aktualne uprawnienia - licencja, wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; UWAGA: przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty do siedziby Zamawiającego. We wszystkich lokalizacjach należy przewidzieć uruchomienie i konfiguracje zainstalowanych urządzeń oraz szkolenie Użytkowników w zakresie podstawowej obsługi systemu. Jako medium transmisyjne sygnału wizyjnego należy zastosować nieekranowany kabel miedziany UTP spełniający wymagania dla kategorii 6. Montaż kamer wewnątrz pomieszczeń na wysokości ok. 2 m. Montaż kamer na zewnątrz na wysokości 4-5 m. Do wyceny wykonania pojedynczego toru CCTV należy przyjąć wartość średnią wykonania linii kablowej wg. załączonego Kosztorysu Nakładczego. (W przypadku wykorzystania istniejących torów CCTV wykonanych na kablu koncentrycznym należy zastosować adaptery Coax - Ethernet PoE lub Coax - Ethernet ). Przy wytyczaniu trasy dla kabli logicznych należy uwzględnić konstrukcję budynku oraz bezkolizyjność z innymi instalacjami i urządzeniami. W pomieszczeniach dla zatrzymanych, poszczególne linie okablowania na korytarzu /główny ciąg/ należy układać w listwach instalacyjnych PCV pod sufitem W celach zatrzymań poszczególne kable układać pod tynkiem w rurach peszla. 1. Zamawiający dostarczy Wykonawcy na potrzeby instalacji, urządzenia w ilościach przewidzianych dla każdej poszczególnej lokalizacji. 2. Materiały eksploatacyjne (listwy, kołki, kable itp.) niezbędne do wykonania instalacji zapewnia wykonawca. 3. Warunkiem potwierdzenia wykonania instalacji dla konkretnego obiektu jest obustronne podpisanie protokołu odbioru dla tego obiektu. WARUNKI GWARANCJI I OBSŁUGI SERWISOWEJ. • W okresie gwarancji na wykonane instalacje Wykonawca zapewni stały kontakt telefoniczny w celu udzielania nieodpłatnych konsultacji i pomocy technicznej w dni robocze w godz. 8-16. • Termin wykonania napraw gwarancyjnych – 5 dni (roboczych) od daty przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Czas reakcji 24 godziny. Zakres czynności: Zadanie nr 1: 1. KWP Gdańsk, ul. Okopowa 15, 80 -819 Gdańsk: • Demontaż istniejących 8 szt. kamer wewnętrznych analogowych i montaż w ich miejsce kamer wewnętrznych IP: DS-2CD2110F-I (2.8mm), • Demontaż istniejącej zewnętrznej kamery analogowej szybkoobrotowej i montaż w jej miejsce zewnętrznej kamery IP: kamera obrotowa z uchwytem DS-1602ZJ, megapixelowa DS-2DE4220IW-DE – 1 kpl. • Demontaż istniejących 2 szt. kamer zewnętrznych analogowych i montaż w ich miejsce 2 szt. zewnętrznych kamer DS-2CD2T22WD-I5 (4mm), oraz dodatkowo montaż na elewacji budynku 3 szt. zewnętrznych kamer DS-2CD2T22WD-I5 (4mm), w miejscach wskazanych prze użytkownika. • Montaż i uruchomienie: switch 5-portowy S54 – szt.2, switch 9-portowy S98 – szt. 2, klawiatura sterująca USB DS.-1006KI - szt.1. 2. KWP Gdańsk, ul. 3 Maja 7, 80 -819 Gdańsk • Montaż i uruchomienie zestawu: rejestrator IP DS-7732NI-E4 – szt.1, dysk twardy 3.5” 4TB, Seagate – szt. 1, monitor 24” AOC E2460SH – szt. 1, switch 5-portowy S54 – szt.2, switch 9-portowy S98 – szt. 2, klawiatury sterującej USB DS.-1006KI - szt.1. • Demontaż istniejących 5 szt. kamer zewnętrznych analogowych i montaż w ich miejsce zewnętrznych kamer IP: DS-2CD2T22WD-I5 (4mm) • Demontaż istniejącej zewnętrznej kamery analogowej szybkoobrotowej i montaż w jej miejsce zewnętrznej kamery IP: kamera obrotowa z uchwytem DS-1602ZJ, megapixelowa DS-2DE4220IW-DE – 1 kpl. • Demontaż istniejących 4 szt. kamer zewnętrznych analogowych i montaż w ich miejsce 4 szt. zewnętrznych kamer DS-2CD2110F-I (2.8mm), oraz dodatkowo montaż 4 szt. zewnętrznych kamer DS-2CD2110F-I (2.8mm), w miejscach wskazanych przez użytkownika. 3. KMP Gdańsk, ul. Kartuska 245 b, 80 -819 Gdańsk. • Montaż i uruchomienie zestawu: rejestrator IP DS-7616NI-E2/8P/A– szt.1, dysk twardy 3.5” 4TB, Seagate – szt. 1, monitor 24” AOC E2460SH – szt. 1, switch 5-portowy S54 – szt.2, • Montaż kamer wewnętrznych IP DS-2CD2110F-I (2.8mm) – 8 szt. • Montaż kamer zewnętrznych DS-2CD2T22WD-I5 (4mm) – 5 szt. 4. KP I w Gdańsku, ul. Platynowa 6F, 80-041 Gdańsk • Montaż i uruchomienie zestawu: Rejestrator IP DS-7608NI-E2/A– szt.1, dysk twardy 3.5” 4TB, Seagate – szt. 1, monitor 24” AOC E2460SH – szt. 1, switch 5-portowy S54 – szt.2, • Montaż kamer wewnętrznych IP DS-2CD2110F-I (2.8mm) – 2 szt. • Montaż kamer zewnętrznych DS-2CD2T22WD-I5 (4mm) – 6 szt. 5. KMP Gdynia ul. Zakręt do Oksywia 12/14, (Zespół Transportu) • Montaż i uruchomienie zestawu: Rejestrator IP DS-7608NI-E2/A– szt.1, dysk twardy 3.5” 4TB, Seagate – szt. 1, monitor 24” AOC E2460SH – szt. 1, switch 5-portowy S54 – szt.2, • Montaż kamer zewnętrznych DS-2CD2T22WD-I5 (4mm) – 8 szt. Zadanie nr 2 1) KP I Słupsk, Reymonta 7, 76-200 Słupsk • Montaż i uruchomienie zestawu: rejestrator IP DS-7616NI-E2/8P/A– szt.1, dysk twardy 3.5” 4TB, Seagate – szt. 1, monitor 24” AOC E2460SH – szt. 1, switch 5-portowy S54 – szt.2, • Montaż kamer wewnętrznych IP DS-2CD2110F-I (2.8mm) – 8 szt. • Montaż kamer zewnętrznych DS-2CD2T22WD-I5 (4mm) – 4 szt. 2) KP Miastko, ul. Gen. Sikorskiego 3, 77-200 Miastko • Montaż i uruchomienie zestawu: rejestrator IP DS-7616NI-E2/8P/A– szt.1, dysk twardy 3.5” 4TB, Seagate – szt. 1, monitor 24” AOC E2460SH – szt. 1, switch 5-portowy S54 – szt.2, • Montaż kamer wewnętrznych IP DS-2CD2110F-I (2.8mm) – 8 szt. • Montaż kamer zewnętrznych DS-2CD2T22WD-I5 (4mm) – 4 szt. 3) KP Sierakowice, ul. Lęborska 32, 83-340 Sierakowice • Montaż i uruchomienie zestawu: Rejestrator IP DS-7608NI-E2/A– szt.1, dysk twardy 3.5” 4TB, Seagate – szt. 1, monitor 24” AOC E2460SH – szt. 1, switch 5-portowy S54 – szt.2, • Montaż kamer wewnętrznych IP DS-2CD2110F-I (2.8mm) – 2 szt. • Montaż kamer zewnętrznych DS-2CD2T22WD-I5 (4mm) – 6 szt. 4) KP Ustka, ul. Grunwaldzka 13, 76-270 Ustka • Montaż i uruchomienie zestawu: Rejestrator IP DS-7608NI-E2/A– szt.1, dysk twardy 3.5” 4TB, Seagate – szt. 1, monitor 24” AOC E2460SH – szt. 1, switch 5-portowy S54 – szt.2, • Montaż kamer wewnętrznych IP DS-2CD2110F-I (2.8mm) – 2 szt. • Montaż kamer zewnętrznych DS-2CD2T22WD-I5 (4mm) – 6 szt. Zadanie nr 3 • KPP Kwidzyn, ul. Tadeusza Kościuszki 30. • Montaż i uruchomienie zestawu: rejestrator IP DS-7616NI-E2/8P/A– szt.1, dysk twardy 3.5” 4TB, Seagate – szt. 1, monitor 24” AOC E2460SH – szt. 1, switch 5-portowy S54 – szt.2, • Montaż kamer wewnętrznych IP DS-2CD2110F-I (2.8mm) – 8 szt. • Montaż kamer zewnętrznych DS-2CD2T22WD-I5 (4mm) – 4 szt. • KP Czersk, ul. Doktora Zielińskiego 6, 89-650 Czersk • Montaż i uruchomienie zestawu: Rejestrator IP DS-7608NI-E2/A– szt.1, dysk twardy 3.5” 4TB, Seagate – szt. 1, monitor 24” AOC E2460SH – szt. 1, switch 5-portowy S54 – szt.2, • Montaż kamer wewnętrznych IP DS-2CD2110F-I (2.8mm) – 2 szt. • Montaż kamer zewnętrznych DS-2CD2T22WD-I5 (4mm) – 6 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50333000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi udokumentować że co najmniej 1 osoba realizująca zamówienie posiada aktualne uprawnienia - licencja, wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, oraz poświadczenie dostępu do informacji niejawnej na poziomie POUFNE : UWAGA: przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty do siedziby Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach; 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 3.Wykonawca musi udokumentować że co najmniej 1 osoba realizująca zamówienie posiada aktualne uprawnienia - licencja, wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, UWAGA: przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty do siedziby Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach