Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY Na usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwację systemów elektronicznego dozoru obiektów (sprzętu i systemów techniki policyjnej), w jednostkach policji województwa pomorskiego, w czterech strefach obsługi.

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80819 Gdańsk, ul. Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 214 817 , fax. 583 214 810
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
    ul. Okopowa 15
    80819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 214 817, fax. 583 214 810
    REGON: 19123609400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY Na usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwację systemów elektronicznego dozoru obiektów (sprzętu i systemów techniki policyjnej), w jednostkach policji województwa pomorskiego, w czterech strefach obsługi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii, naprawy oraz utrzymanie i konserwacja systemów elektronicznego dozoru obiektów (sprzętu i systemów techniki policyjnej), w jednostkach policji województwa pomorskiego, z podziałem na zadania w czterech strefach obsługi: Strefa nr 1: powiaty: tczewski, nowodworski, malborski, sztumski, kwidzyński /umowa będzie zawarta na wartość 25.000 zł brutto/; Strefa nr 2: powiaty: gdański, gdyński, pruszczański, starogardzki, pucki, wejherowski, miasta: Gdańsk, Gdynia, Sopot /umowa będzie zawarta na wartość 60.000 zł brutto/; Strefa nr 3: powiaty: bytowski, lęborski, słupski /umowa będzie zawarta na wartość 25.000 zł brutto/; Strefa nr 4: powiaty: chojnicki, człuchowski, kartuski, kościerski /umowa będzie zawarta na wartość 30.000 zł brutto/. Wykonawca musi udokumentować że co najmniej 1 osoba realizująca zamówienie posiada aktualne uprawnienia - licencja, wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, oraz poświadczenie dostępu do informacji niejawnej na poziomie POUFNE : UWAGA: przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty do siedziby Zamawiającego. Wykonane modyfikacje instalacji dozoru muszą spełniać wymagania stawiane systemom SSWiN stopni Grade 2 i Grade 3 i winne zostać zrealizowane na bazie istniejącego sprzętu systemów SATEL Integra, DSC, ARITECH. Instalacje KD średniego stopnia zabezpieczenia winne zostać zrealizowane na bazie istniejącego sprzętu systemów SATEL Integra, Satel ACCO, DDS, ARITECH, ROGER. Poziom odniesienia jakościowego sprzętu CCTV – sprzęt firm Novus, Optiva, Grundig, Hikvision lub równoważny. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami. Terminy wykonania napraw awaryjnych liczone od daty pisemnego zgłoszenia awarii: Czas reakcji – 24 godziny Przywrócenie do pracy – 72 godziny Usunięcie awarii – 5 dni roboczych Terminy wykonania napraw, usuwania usterek, modyfikacji instalacji liczone od daty przyjęcia zlecenia: Wykonanie napraw, usuwanie usterek, modyfikacje instalacji – 30 dni roboczych. Dokumentacja: Wykonawca w trakcie wizji lokalnej na obiekcie ustala z Zamawiającym zakres prac do wykonania na tym obiekcie. Zakres prac zostanie potwierdzony przez Zamawiającego pisemnym zleceniem wykonania tych prac. Po wykonaniu usługi Wykonawca sporządza opis wykonanych prac, rysunek obrazujący zmiany dokonane w konfiguracji instalacji dozoru, schemat jedno-kreskowy instalacji na planie pomieszczenia, karty katalogowe urządzeń i sprzętu, instrukcje obsługi urządzeń, Certyfikaty lub Deklaracje zgodności, Świadectwa Jakości itp., i całość, w formie dokumentacji po-wykonawczej, przekazuje Zamawiającemu. Rozliczenie robót kosztorysem po wykonawczym z zastosowaniem składników kalkulacyjnych oraz cen jednostkowych robót, materiałów i sprzętu z kosztorysu ofertowego Wykonawcy tj. Operatu kosztów jednostkowych …” - załącznika do oferty Wykonawcy (ceny urządzeń w/g aktualnych cenników producenta/dystrybutora). Podstawą wystawienia faktury za wykonanie zamówienia jest pozytywny protokół odbioru robót wykonanych na obiekcie i zatwierdzony przez Zamawiającego kosztorys po-wykonawczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50333000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi udokumentować że co najmniej 1 osoba realizująca zamówienie posiada aktualne uprawnienia - licencja, wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, oraz poświadczenie dostępu do informacji niejawnej na poziomie POUFNE : UWAGA: przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty do siedziby Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach i wycenionym operatem kosztów jednostkowych dla każdego zadani osobno stanowiącym załącznik nr 4. 2.W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 3.Wykonawca musi udokumentować że co najmniej 1 osoba realizująca zamówienie posiada aktualne uprawnienia - licencja, wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, oraz poświadczenie dostępu do informacji niejawnej na poziomie POUFNE : UWAGA: przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty do siedziby Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach