Przetargi.pl
Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów oraz pojazdów Uniwersytetu Gdańskiego.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów oraz pojazdów Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 09132100-4; 09134100-8. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż paliw płynnych do samochodów oraz pojazdów zwanych dalej „paliwami”, dla Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa w okresie 24 miesięcy: 1) benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, w ilości maksymalnej 2.000 litrów, 2) benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 98, w ilości maksymalnej 15.000 litrów, 3) oleju napędowego w ilości maksymalnej 42.000 litrów. Zamawiający informuje, że określona w pkt 3, ilość paliw jest ilością przewidywaną (szacunkową) nie wiążącą dla Zamawiającego i może ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość zakupionych paliw wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 3 umowy. 4. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie - pod pojęciem „sukcesywnej sprzedaży” należy rozumieć bieżący zakup paliwa do samochodów oraz pojazdów Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia – od poniedziałku do niedzieli. 5. Sprzedaż paliw płynnych odbywać się będzie również do pojemników służących do przewozu paliwa (kanistry, beczki), wykorzystywanych do kosiarek, agregatów i łodzi z napędem spalinowym - na podstawie wydanych kart na okaziciela. 6. Zamawiający zastrzega prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji), poprzez rezygnację maksymalnie do 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 3 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana rezygnacja, spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 7. Zamawiający wymaga, aby sprzedawane paliwa odpowiadały wymaganiom określonym w przepisach obowiązujących w dniu sprzedaży - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz.1680) oraz Polskich Normach tj.: 1) olej napędowy: PN - EN 590, 2) benzyny bezołowiowe: PN - EN 228. 8. Sprzedaż paliw płynnych odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju, ze szczególnym uwzględnieniem województwa pomorskiego - bezgotówkowo na podstawie „elektronicznych kart zabezpieczonych kodem PIN” bez konieczności każdorazowego wystawiania faktury VAT, w cenie obowiązującej na stacji, na której dokonano transakcji w momencie jej dokonania. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował na terenie województwa pomorskiego co najmniej 30 stacjami paliwowymi z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV pkt 1 ppkt 2 – ilość stacji paliwowych na terenie województwa pomorskiego jest jednym z kryteriów oceny ofert. 10. Wykaz pojazdów, kierowców i osób upoważnionych przez Zamawiającego do zaopatrywania się w paliwo zawiera załącznik nr 3 do umowy. 11. Zamawiający wymaga aby przy zakupie paliwa do samochodów i pojazdów, wystawiany był wydruk z terminala Wykonawcy potwierdzający dokonanie bezgotówkowej transakcji zakupu paliwa przez użytkownika karty, który musi zawierać datę tankowania, miejsce transakcji, ilość paliwa, wartość zakupu, oraz numer rejestracyjny pojazdu zgodnie z przedłożonym wykazem pojazdów i osób uprawnionych do tankowania - załącznik nr 3 do umowy. 12. W przypadku zakupu do kanistrów lub beczek wystawiany będzie wydruk z terminala Wykonawcy, który zawierać będzie datę tankowania, miejsce transakcji, ilość paliwa, wartość zakupu oraz numer karty na okaziciela, na podstawie której odbyło się tankowanie. 13. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za faktycznie zakupione ilości paliw płynnych (tj. benzyn bezołowiowych oraz oleju napędowego) według cen brutto obowiązujących na danej stacji paliw w chwili dokonania sprzedaży pomniejszonych o stały procentowy rabat*, który będzie liczony od wartości brutto wystawianych faktur zbiorczych, o których mowa w pkt 14 i15, zgodnie z przedłożoną ofertą wyrażoną w załączniku nr 1 do umowy, przelewem w terminie 21 dni od daty wystawienia zbiorczych faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę na adres Zamawiającego: Uniwersytet Gdański, 80–309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, NIP 584-020-32-39 i przesłanych na adresy korespondencyjne jednostek organizacyjnych : 1) Dział Administracji i Transportu Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Jana Bażyńskiego 1 A, 80-309 Gdańsk, 2) Stacja Morska Uniwersytetu Gdańskiego Hel, ul. Morska 2, 84-150 Hel, 3) Instytut Geografii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Jana Bażyńskiego 4, 80-309 Gdańsk, 4) Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego Stacja Badań Wędrówek Ptaków, ul. Wita Stwosza 59, 80-308 Gdańsk. *przez określenie „rabat” Zamawiający rozumie obniżenie ceny brutto paliwa przy użyciu zaoferowanej przez Wykonawcę wartości procentowej 14. Wykonawca będzie dokonywał obciążeń finansowych na podstawie zbiorczych faktur VAT w dwóch cyklach rozliczeniowych: od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca, przy czym za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. 15. Do każdej zbiorczej faktury VAT Wykonawca obligatoryjnie dołączy zestawienie, obejmujące następujące dane: datę i miejsce zakupu paliwa, numer karty paliwowej, ilość i rodzaj zakupionego paliwa, kwotę netto i brutto zakupu, numer rejestracyjny i markę pojazdu, do którego zakupiono paliwo. Wykonawca umożliwi też dostęp do powyższych danych w formie elektronicznych zestawień (excel). 16. W przypadku zakupu paliwa do kanistrów lub beczek wystawiany będzie wydruk z terminala Wykonawcy potwierdzający dokonanie bezgotówkowej transakcji zakupu paliwa przez okaziciela (użytkownika karty), który zawierać będzie datę tankowania, miejsce transakcji, ilość paliwa, wartość zakupu oraz numer karty na okaziciela na podstawie której odbyło się tankowanie. 17. Wykonawca na czas obowiązywania umowy zapewni bezpłatne wydanie kart paliwowych na numery rejestracyjne i okaziciela. Elektroniczne karty paliwowe przyporządkowane będą do konkretnego pojazdu i jego numeru rejestracyjnego, oraz na okaziciela. 18. Sprzedaż paliw odbywać się będzie na stacjach paliwowych Wykonawcy na terenie całego kraju w systemie bezgotówkowym na podstawie wydanych bezpłatnie elektronicznych kart paliwowych zabezpieczonych kodem PIN: - 15 kart z przyporządkowanym numerem rejestracyjnym pojazdu, - 13 kart wystawionych na okaziciela. 19. Zamawiający zastrzega prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości kart stosownie do ilości pojazdów służbowych, oraz na okaziciela. 20. W razie utraty lub zniszczenia którejkolwiek z kart Zamawiający niezwłocznie powiadomi drogą elektroniczną Wykonawcę o fakcie utraty lub zniszczenia karty paliwowej w celu zastrzeżenia tejże karty paliwowej. Dodatkowo Zamawiający dokona potwierdzenia zgłoszenia drogą elektroniczną, za pomocą faksu na numer wskazany przez Wykonawcę. Zgłoszenia przyjmowane będą przez Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia drogą elektroniczną. Jednocześnie Wykonawca dokona natychmiastowej blokady karty paliwowej. Od momentu zgłoszenia utraty karty Wykonawca nie może sprzedawać paliwa na jej podstawie. 21. Wykonawca wystawi Zamawiającemu nową kartę w miejsce utraconej lub zniszczonej w ciągu maksimum 15 dni roboczych od momentu złożenia wniosku o wydanie nowej karty. W takim przypadku Wykonawca będzie uprawniony do naliczenia opłaty za wydanie nowej karty, zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.600,00 PLN (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych 00/100), Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-12/18/ZZ. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1), 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się, przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej tj. posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub promesę koncesji wydanej przez Prezesa URE w drodze decyzji administracyjnej potwierdzającej ubieganie się Wykonawcy o wydanie koncesji - zgodnie z przepisami art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz.U z 2017 r., poz. 220 z późn. zm.) lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach