Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wybór Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi dla zadania inwestycyjnego p.n. Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - Przebudowa mostu nad Potokiem Stawowym w ciągu ul. Kopcowej

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wybór Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi dla zadania inwestycyjnego p.n. Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - Przebudowa mostu nad Potokiem Stawowym w ciągu ul. Kopcowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje na siebie pełnienie obowiązków w zakresie robót mostowych na zadaniu inwestycyjnym p.n. Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - Przebudowa mostu nad Potokiem Stawowym w ciągu ul. Kopcowej. Zakres robót mostowych: - rozbiórka konstrukcji mostu wraz z podporami i fundamentami, - wykonanie nowego mostu o długości ok. 13,0 mb (łącznie ze skrzydełkami), posadowionego za pośrednictwem pali jet grouting wraz z dojazdami do obiektu oraz umocnienie koryta cieku w rejonie mostu. Dokumentacja techniczna i przedmiar robót stanowią załącznik do SIWZ. Realizacja zamówienia - pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót mostowych, odbywać się będzie w okresie wykonywania (realizacji) robót budowlanych związanych z przebudową mostu nad Potokiem Stawowym w ciągu ul. Kopcowej. Terminy rozpoczęcia i zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem uzależniony jest od przebiegu postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla przedmiotowego zadania. Do obowiązków Inspektora nadzoru należeć będzie: zapoznanie się z dokumentacją techniczną, przekazywanie dokumentacji i frontu robót wykonawcom, załatwianie spraw formalno - prawnych, sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót w zakresie wynikającym z obowiązków określonych w przepisach Prawa budowlanego, przy ilości pobytów zapewniającej prawidłową realizację inwestycji minimum 3 razy w tygodniu oraz na wezwanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymagających obecności Inspektora, a w razie niemożności sprawowania nadzoru z przyczyn losowych - należy zapewnić zastępstwo na własny koszt przez osobę uprawnioną do sprawowania nadzoru, - pobyt inspektora na budowie będzie dokumentowany wpisami do dziennika budowy, które stanowić będą podstawę wystawienia faktur za nadzór, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego i przekazaniu obiektów do użytkowania, obsługa ekonomiczna inwestycji w zakresie merytorycznej i formalno - rachunkowej kontroli faktur wykonawcy robót wraz z opisywaniem i potwierdzaniem faktur, współpraca przy sporządzaniu sprawozdań, współpraca z biurem autorskim projektu oraz koordynacja nadzorów autorskich, sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji kosztorysowych otrzymywanych od Wykonawcy robót, przygotowanie materiałów niezbędnych do rozliczenia końcowego inwestycji w zakresie środków własnych Inwestora i środków zewnętrznych, obrona interesów Zamawiającego, bieżące informowanie Zamawiającego o postępie prac w czasie całego procesu inwestycyjnego. Zamawiający zobowiązuje się do: zapewnienia środków finansowych na pokrycie całości kosztów realizacji inwestycji i obsługi inwestycyjnej, wyznaczenia pracownika UM Bieruń do współpracy z Wykonawcą (Inspektorem), wydawania decyzji w sprawach tego wymagających, zawiadamiania Wykonawcy w formie pisemnej o zmianach zakresu rzeczowego inwestycji, współudziału w zatwierdzaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, zapłaty faktur po ich sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Wykonawcę (Inspektora), zapłaty należytego wynagrodzenia za pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestycyjnego. Środki finansowe za realizację zadań inwestycyjnych Inwestor przekazywać będzie bezpośrednio na konto Wykonawcy robót, na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych przez Wykonawcę (Inspektora) faktur. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie stosuje się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których liste przedstawiono w pkt.: Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą. 2. Zapewnią wykonanie zamówienia przez osobę lub osoby posiadającą (-e) uprawnienia budowlane w zakresie nadzorowania robót mostowych. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1. Oświadczenia z art. 22 ust. 1 oraz z art. 24 ust. 1, ust. 2 pkt. 1 ustawy, że: a) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. 4. Oferta jest jawna w całości - części. Strony oferty od do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I. 4, podpunkty 7 i 8 SIWZ). 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa). 6. Oświadczenie Wykonawcy o dyspozycyjności. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednimi pełnomocnictwami. Pełnomocnictwa muszą zostać dołączone do oferty w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87-2006, poz. 605 z późn. zm.), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez Wykonawcę, tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Uprawnienia osób, które będą prowadziły nadzory w zakresie robót mostowych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (z dowodem opłaty składek członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli jego ważność upłynęła w dniu otwarcia ofert). Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 - Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio: 1. pkt 1 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej (w dziale VI), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 niniejszej uwagi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach