Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego usytuowanego w granicach administrycyjnych Gminy Ciasna

Urząd Gminy Ciasna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-793 Ciasna, ul. Nowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3535100 w. 19 , fax. 034 3535105
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciasna
    ul. Nowa 1a 1a
    42-793 Ciasna, woj. śląskie
    tel. 034 3535100 w. 19, fax. 034 3535105
    REGON: 15139841600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego usytuowanego w granicach administrycyjnych Gminy Ciasna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego usytuowanego w granicach administracyjnych Gminy Ciasna. Zakup będzie się odbywał na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Wykonawcą. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z ENION S.A. Wszystkie kwoty zawarte w niniejszej Specyfikacji, jeśli nie zostało to odrębnie zaznaczone, są kwotami brutto. Dane szczegółowe: - Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną -- 42 - Całkowita moc umowna [kW] -- 91.50 - Aktualna grupa taryfowa -- C12a - Sterowanie oświetleniem ulicznym Zegary astronomiczne -- CPA 3.1. Odstrojenia: +29 min/-31 min - Szacunkowe zużycie roczne wg stref [MWh] -- 104/436 - szczyt/pozaszczyt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie: - aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, - zawartej generalnej umowie dystrybucyjnej z ENION S.A. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnienia lub nie spełnienia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 6) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 7) oświadczenie o posiadaniu generalnej umowy dystrybucyjnej zawartej )z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENION S.A., stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. 8) Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1 - 5 składają odpowiednie dokumenty określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9) Pozostałe dane i wykazy jakie powinien dostarczyć Wykonawca w składanej ofercie. 9.1) Wykaz osób uprawnionych do podpisania oferty, umowy i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 9.2) Zastrzeżenie Wykonawcy, które informacje zawarte w jego ofercie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania (stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji), stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji były złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. 10) Zasady składania oferty wspólnej przez formę organizacyjną typu konsorcjum. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 10.1 Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej Specyfikacji Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów. Dokument ustanawiający Pełnomocnika powinien dotyczyć łącznie wszystkich Partnerów i powinien być podpisany przez ich upełnomocnionych przedstawicieli, 10.2 oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów, 10.3 każdy z Partnerów musi udokumentować, ze nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10.4 w przypadku warunku wymaganego doświadczenia oraz narzędzi i urządzeń przewidzianego do realizacji zamówienia, podmioty tworzące konsorcjum wspólnie muszą wykazać, iż spełniają ten warunek. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Pełnomocnikiem. Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Powyższe dokumenty i oświadczenia winny być udzielone w formie pisemnej (w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) i mają stanowić załączniki do oferty przetargowej. Brak jakiegokolwiek dokumentu wskazanego w pkt.6 pkt.6.1 i pkt.6.2. lub nie spełnienie warunku określonego w pkt. 6 i 7 SIWZ stanowić będzie podstawę do wykluczenia oferenta z udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_ciasna/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach